Chablis Skrevet 13. september 2018 #661 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Når du på vei til jobb endelig skjønner teksten i låta E6 og griner så mye at du må kjøre inn til siden for å roe deg ned.. Endret 13. september 2018 av Tipptoppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #662 Del Skrevet 13. september 2018 6 timer siden, Tipptoppi skrev: Når du på vei til jobb endelig skjønner teksten i låta E6 og griner så mye at du må kjøre inn til siden for å roe deg ned.. Har den noen gang vært vanskelig å forstå? Anonymkode: 03ac7...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 13. september 2018 #663 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har den noen gang vært vanskelig å forstå? Anonymkode: 03ac7...484 Jeg trodde den handlet om utroskap før jeg skjønte poenget. Jeg var 19. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #664 Del Skrevet 13. september 2018 12 minutter siden, Tipptoppi skrev: Jeg trodde den handlet om utroskap før jeg skjønte poenget. Jeg var 19. Ja det er jo liksom hele greia med den sangen da, at man skal tro det frem til siste vers.. Anonymkode: 03ac7...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 13. september 2018 #665 Del Skrevet 13. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jo liksom hele greia med den sangen da, at man skal tro det frem til siste vers.. Anonymkode: 03ac7...484 Flott at du skjønte poenget. Jeg skjønte det altså som høygravid på vei til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 13. september 2018 #666 Del Skrevet 13. september 2018 37 minutter siden, Tipptoppi skrev: Flott at du skjønte poenget. Jeg skjønte det altså som høygravid på vei til jobb. Jeg trodde også det handla om utroskap så du er ikke alene😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå