Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....


Orchideae

Anbefalte innlegg

Når den gode hukommelsen har tatt kvelden og man så er utstyrt med teflonhjerne. 

Når luktesansen er et par hakk sterkere enn vanlig. Fordeler og ulemper med det. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det føles ut som om en har vunnet i Lotto fordi mannen går med på å ha cheeseburgere og chips fra McDonald's eller burger king til middag om du spanderer :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. april 2012 at 22.27, Lily skrev:

Haha, mange fine her!

 

- Når du tar til tårene av at en bussjåfør gjør en fin gest for deg i trafikken :rodme:

- Når du til stadighet skrur på platene med magen når du lager mat (induksjonstopp med touch-knapper) :fnise:

- Når du er så desperat sulten når du kommer inn døra at du ikke har tid å ta av skoene før du begynner å spise :sjenert:

Denne var skikkelig søt 😍

Anonymkode: ca136...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når du opparbeider depresjon fordi mannen har kjøpt livretten; fersk loff og roastbiff.. Jeg kan da ikke spise dette! :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Når du plutselig, helt uten forvarsel blir umenneskelig trøtt. (Jeg sovnet nesten en gang jeg gikk i oppoverbakke!)

...Når kaffe plutselig smaker vondt!

..Når det eneste du har lyst på er ting du ikke kan spise! (Jeg har så sykt lyst på asparges med spekeskinke :bond:)

...Når du plutselig får kick på sær mat du vanligvis ikke spiser

...Når du plutselig legger merke til ALLE andre gravide

...Når mammabukser er guds gave (i lang tid etter graviditeten også:hjerte:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....når du på samme tid tenker "hjelp, som jeg legger på meg!" og "har jeg egentlig lagt på meg nok?"

...når du plutselig begynner å bli interessert i andres barn.

....når det er helt normalt med både second breakfast og ekstralunsj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du ikke takler ånden til kjæresten, uansett hva han har spist eller om han akkurat har pusset tenner..

Når du er sulten som en ulv og kvalm som få om hverandre..

Når du lukter ALT..

Når du kan sove 15 timer i døgnet..

Anonymkode: eb882...c6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når du ikke griner mer og konkluderer med at du slettes ikke er hormonell. Så kjører du på påskeferie og holder på å fly i flint fordi lastebilen foran kjører sakte og det er bare ikke mulig å kjøre forbi fordi det er svingete vei (overhode ikke selvopplevd, nei :roll: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Når du våkner kl. 4 på natta og blir forbanna fordi du er så innmari SULTEN men samtidig ikke har lyst på noe, for så å gå på kjøkkenet og gumle speltlomper med masse smør og potetsalat som om livet ditt var avhengig av det.. :fnise: 

Anonymkode: f3353...6c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du brekker deg av din egen ånde om morgenen, og løper ut på badet men må sette deg og tisse før du kan kaste opp. også får du ikke pusset tennene fordi du spiste opp tannkremen i går kveld. så du begynner å grine, igjen.

Anonymkode: 5ca41...de8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du sjekker papiret etter du har vært på toalettet de første 3 mnd!

- Når du griner og i etterkant ler av deg selv siden du ikke vet hva du griner av.

- Når du blir glad over å se litt tjukk ut

Anonymkode: 08e4a...192

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når du hulker, gjentatte ganger, av Cyote ugly... Hormoner altså!

Anonymkode: c8ee2...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man plutselig ser på istid 1 og blir så rørt av handlingen at man sitter å hulker...

Når man Driver et eget gasskammer i perioder,  og gubben holder på å miste pusten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk tråd :fnise:

Mine bidrag:

- når man gråter fordi katten ikke vil ligge på magen din

- når matlysten forsvinner og man bare spiser rundstykker med syltetøy

- når man tidligere i graviditeten har vært forstoppet og blir kjempe glad av løs mage senere(TMI)

- når man egentlig er veldig glad for at man har en mann som er mye borte pga av jobben for da kan man prompe så mye man vil når man er alene hjemme 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.1.2016 at 18.12, AnonymBruker skrev:

Du vekker samboeren midt på natten, drar han opp av sengen og tvinger han ut i bilen for å reise på Statoil for å kjøpe bananer :P 

Anonymkode: a605d...a75

Haha! Jeg leste naboen istedenfor samboeren. :bond:

Anonymkode: dc881...df3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- når setningen "Urinen din er helt fin" er noko av det vakraste du har høyrt, og er med på å redda helga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mister all glede over livet. Angrer som en hund på graviditeten, gråter hver dag fordi du ble gravid, lengter tilbake til livet slik det var før. samler sammen en sekk  der du skal hive alt på et bål  når graviditeten er over med en halvliter i hånden. og dette er det eneste du ser fram til. ja, har svangerskapsdepresjon og klarer  ikke tro at dette svanerskapet  en gan skal gå over....

Anonymkode: dd65b...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når du må ligge på sengen med et glass isvann og et enkelt, tørt knekkebrød (uten frø!!) mens samboeren spiser middag, ettersom matlukten i hele leiligheten gjør deg syk

... når kjøleskapet lukter død, men ingen andre kjenner lukten

... når samboeren tilbyr seg å knyte skolissene dine uten at du engang har fått anledning til å spørre først, ettersom du ikke kan se føttene dine og han skjønner at du ikke kommer til å klare det selv uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mister all glede over livet. Angrer som en hund på graviditeten, gråter hver dag fordi du ble gravid, lengter tilbake til livet slik det var før. samler sammen en sekk  der du skal hive alt på et bål  når graviditeten er over med en halvliter i hånden. og dette er det eneste du ser fram til. ja, har svangerskapsdepresjon og klarer  ikke tro at dette svanerskapet  en gan skal gå over....

Anonymkode: dd65b...183

:klemmer:  Tro meg, det går over.  Ungen kommer ut enten du vil eller ei.  Men jeg vet hvor svart det kan føles mens det holder på.  Husk å ha noen å prate med!  Jeg fikk veldig god dialog med jordmor.  Annenhver uke så dro jeg til henne og gråt en time mens jeg la ut om alt som var galt.  Var alltid mye lettere når jeg dro derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du kjøper strikkepinner og en fullstappa pose med garn for "alle mødre burde kunne å strikke mer enn skjerf":klo:  Godt jeg har noen måneder på meg ennå :fnise:

- Når mannen har spist opp nudlene og du vurderer å sette han i sultestreik i en uke. Det burde lære han en lekse! En gjør det selvfølgelig ikke, selv om det frister...

- Når du må dytte vekk pus fordi hun skal ligge på magen din hele forbaska tiden. Hun lå da aldri der før! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...