Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....


Orchideae

Anbefalte innlegg

Gjest 3.gangsgravid

når jeg har hatt egg til frokost og blir ekstrem kvalm av det resten av dagen. Da VET jeg bare at jeg ER gravid. Tåler ikke synet eller lukten eller smaken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du begynner å hylgrine fordi du ikke har skjønt at introen til "Alt For Norge" inneholder et familietre.. :cry33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. trimester:

...når man tisser (mye) hver eneste halvtime eller oftere

...når man ler og gråter om hverandre. Kan ha det helt supert, men plutselig begynne å gråte mens man kaster seg i armene til kjæresten for å få trøst for...for hva, egentlig?

...når man har lyst på alt :( (er dette normalt? er ikke så mye kvalm)

...når man plutselig får sorte hår rundt navlen, og håret under armene og ellers på kroppen vokser i rekordfart!

...når den rene huden man hadde ikke er så ren lenger. Har stort sett minst én kvise i ansiktet.

...når man tydeligvis er så full av gass og vann at man SER gravid ut allerede i uke seks.

...når man synes det er SYKT givende å sitte på kvinneguiden...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

..du vurderer å bruke 60kr på tog og gå flere km for å komme deg til en butikk og få kjøpt rundstykker. DEILIGE rundstykker..namnamnam.

Anonymous poster hash: 6dd1a...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ;)

Du vet du er gravid når du må åpne opp hele kåpa for å plukke opp etter bikkja :)

Anonymous poster hash: 2a540...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du spyler ekstra med spylevæske fordi det lukter så godt. Og vasker ALT med jif! Har sååå luktedilla!

Anonymous poster hash: d3377...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en til. Du blir forbigått av ALLE, inkludert gamle damer i rullator (ja jeg har bekkenløsning)

Anonymous poster hash: d3377...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....du ligger i fosterstilling på sofa'n og hulke-griner fordi du er så rørt over noe du så på internett.... 😜

Anonymous poster hash: 6bd44...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Når du drar til butikken å hamstrer makrell i tomat fordi du eelsker lukta av den nyåpnet boksen! (Spiste det ikke da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man ikke klarer å styre seg på butikken å kjøper ALT som ser godt ut.. Selv om man kanskje bare skulle ha en melk så ender man heller opp med å bruke rundt en tusenlapp uffff....

Anonymous poster hash: ac4ef...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal snu deg i senga og det som tidligere bare var en liten u-sving er nå en 5punkts-sving. Æuaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spiser det samme dag etter dag i mndvis uten å gå lei fordi det du vanligvis spiser gjør deg kvalm.

Anonymous poster hash: 3b179...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man ikke klarer å styre seg på butikken å kjøper ALT som ser godt ut.. Selv om man kanskje bare skulle ha en melk så ender man heller opp med å bruke rundt en tusenlapp uffff....

Anonymous poster hash: ac4ef...f12

Trenger jo ike være gravid for å gjøre den der.. Det kalles mer spontan. Jeg gjør det selv og jeg er mann:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du begynner å gråte av å se på IMDBsiden til Robin Williams fordi det står "time of death". Syns jo det var trist nyhet da det kom ut liksom men nå ble jeg drit lei meg..

Anonymous poster hash: 28e1d...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når...du har en baby som vokser inni deg?

Der kom den etterlengtede mannehumoren.......

Anonymous poster hash: 6dd1a...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal snu deg i senga og det som tidligere bare var en liten u-sving er nå en 5punkts-sving. Æuaa...

Haha her kjenner jeg meg veldig godt igjen. Er ikke bare å snurre rundt lenger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...