Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Orchideae

Anbefalte innlegg

Når du gråter ustoppelig av kongens nyttårstale etterfulgt av den fineste nasjonalsangen :grine:

Anonymkode: 55e02...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

du ikke kan løpe til bussen uten BH fordi brystene er så sykt Ø M M E/føles mørbanket :hakeslepp:

Anonymkode: f05af...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går fra stua med mobilen i ene hånda for å sette eplejuicen inn i kjøleskapet. Etter noen timer oppdager du at du har satt fra deg eplejuicen på kjøkkenbordet, og når du da (på andre forsøk) skal putte den i kjøleskapet, ser du at plassen har vært okkupert de siste timene av mobiltelefonen din... :rodme: (Hvis man er så surrete i graviditeten, hvordan blir det da når ammetåka setter inn for fullt ? :P ) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når avstanden mellom latterkrampe og krampegråt er kortere enn avstanden mellom kokvarmt og iskaldt vann i dusjen i svømmehallen...

Anonymkode: 42935...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir full grin fordi Karsten og Petra er SÅ søte (dette var før jeg visste jeg var gravid - ta et hint da liksom)

Når du egentlig syns det å skifte bleier på jobb er veldig trivelig, men ikke får til fordi du er redd for å spy (jobber i BHG)

MÅ HA BANANYOGHURT

Når medisterkaker og medisterpølser smaker blæ

Når du må ha en hvil i ryddingen av julepynt

Når du lett sover 10-12 timer i døgnet - det holdt da med 5-6 før?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Når du helt panisk ikke vet om du skal tisse eller spy først, og du ender opp med å spy i fanget på toalettet. Først begynner du å grine, men så må du le fordi du var tross alt smart nok til å spre beina 💪🏼

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du våkner av en sterk giftig stank og det kjennes ut som at du kveles! Så du åpner alle dører og vinduer for å få luftet ut parfymelukta mannen din sprayet seg med på badet timen før og lukten har spredt seg i hele huset. Du elsker lukten før men nå lukter den gift!

Anonymkode: a6923...982

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når du spiser frokost og ser på god morgen norge, og plutselig begynner å gråte. Med tårer og snørr og hele pakken. Og egentlig ikke pga et eller annet rørende eller trist, bare plutselig begynner tårene å renne :rolleyes: Tror det var Wenche som begynte å lage mat elns. Kanskje jeg bare blir skikkelig rørt av mat? :laugh: 

- Når du hører deg selv brøle til samboeren fordi han har foten sin på DIN side av sengen; så blir det helt stille mens han ser helt sjokkert ut også begynner du å le hysterisk etterpå. Stakkars mann, jeg er helt umulig å leve med for øyeblikket 🤭

- Når øynene til samboer flyr rett ned til brystet ditt fordi du plutselig har fått en skikkelig heftig kløft 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da samboer hadde vært avgårde på tur et par dager og jeg var så glad når han kom hjem. Kastet meg rundt halsen hans for å gi han en klem. Brekker meg mens jeg holder rundt han fordi han luktet "rart." 😂 han måtte sove på sofaen i sikkert 8 uker fordi jeg ikke taklet lukta av han. Selv om vi bruker samme såper og alt 😂

Anonymkode: 9f05d...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2016 den 23.40, Linkas1 skrev:

ofte på do

ake ned trappa trinn for trinn grunnet tidligere fall har gjort deg klok

gråter fordi jeg mistet kjøttpålegget på gulvet, bøye seg ned er uaktuelt...

Gravide skal jo ikke spise kjøttpålegg 😳

Anonymkode: 03ac7...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan de vel!

Anonymkode: 0f629...6bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såklart kan gravide spise kjøttpålegg 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å gråte for en mann gikk over veien, var så redd han skulle bli påkjørt selv om jeg var langt unna han og så han tydelig.

Når du ikke lenger klarer å barbere deg nedentil eller leggene. 

Må ta pause på vei opp trappen.

Tisser hele tiden.

Blir eksplosivt sulten og vil helst ha noe usunt som mc donalds eller pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når brekningene gjør at du hoster, og hostinga gjør at du tisser i trusa... 

Når sofaen har blitt din aller beste venn.

Når du vagger avgårde som en søt gås. 

Når du er så kvalm at du bare MÅ spise noe snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du vugger raskt frem og tilbake kjapt et par ganger for å ta sats slik du kommer deg opp av sofaen. 

Når du nyser og samtidig tisser litt ukontrollert ....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...