Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faen ta, dette er dømt til å bli meg om 10 år om jeg ikke gjør on med det. :sur:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For et par år prøvde jeg å innlede et forhold til en svært sjenert ung mann. Det funket ikke i det hele tatt, og det at han var så reservert gjorde at vi aldri kom oss over "awkward" fasen. Beskrivelser av deg likner veldig mye på han. Jeg var ung og prøvde i flere måneder, men når jeg tenker på det i ettertid forstår jeg ikke hvorfor jeg gadd. Hele "forholdet" var helt feil, og som de noen ganger sier "it's not me, it's you"

Mitt råd til deg, er å gi så mye av deg selv som du klarer. Du må rett og slett få folk interessert i deg som person. Prøv å ikke være redd nye situasjoner, kanskje en psykolog kan hjelpe deg med det?

Tipper han tenker på samme måte som deg, for du gjorde vel ikke noe forsøk på å bryte isen du heller? ;)

Hvis du bare hadde våget å ta på ham og kysse ham, da hadde det kanskje oppstått kjemi.

• Liker 1
Skrevet

Har veldig lyst på en fyr som er akkurat sånn som du, men han tar ikke initativ og da er det utrolig vanskelig å vite hva han vil. Jeg tar jo heller ikke noe initativ fordi jeg ikke vet hvordan responsen blir, derfor sitter vi der begge to og kommer ingen vei...

Konklusjonen er vel at det hadde gått, bare fyren klarer å ta initativ og det må vel jobbes med.

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lyst på en fyr som er akkurat sånn som du, men han tar ikke initativ og da er det utrolig vanskelig å vite hva han vil. Jeg tar jo heller ikke noe initativ fordi jeg ikke vet hvordan responsen blir, derfor sitter vi der begge to og kommer ingen vei...

Konklusjonen er vel at det hadde gått, bare fyren klarer å ta initativ og det må vel jobbes med.

:)

Han tar ikke initativ fordi han ikke vet hvordan responsen blir.

Hvorfor er ikke konklusjonen at du må jobbe med å ta initiativ?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er ikke konklusjonen at du må jobbe med å ta initiativ?

Konklusjonen kan heller være at begge to må jobbe med det om vi vil at det skal bli mer :P

AnonymBruker
Skrevet

Konklusjonen kan heller være at begge to må jobbe med det om vi vil at det skal bli mer :P

Bare ikke vent for lenge. Livet er kort.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart, tror noe av dette passer veldig godt på han jeg forsøker å flørte med for tiden ;)

AnonymBruker
Skrevet

For et par år prøvde jeg å innlede et forhold til en svært sjenert ung mann. Det funket ikke i det hele tatt, og det at han var så reservert gjorde at vi aldri kom oss over "awkward" fasen. Beskrivelser av deg likner veldig mye på han. Jeg var ung og prøvde i flere måneder, men når jeg tenker på det i ettertid forstår jeg ikke hvorfor jeg gadd. Hele "forholdet" var helt feil, og som de noen ganger sier "it's not me, it's you"

Rent konkret, hvordan prøvde du dette? Hintet du, eller sa du rett ut hva du ville?

Skrevet

Absolutt, jeg er gift med en. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tenker det er fordi han ikke takler en eventuell avisning.

Skrevet

Gratulerer! :D, er det lenge siden dere giftet dere?

Skrevet

Gratulerer! :D, er det lenge siden dere giftet dere?

Giftet oss 6.august 2011, så vi har ikke vært gift så lenge. :)

Skrevet

Jeg er som et dyr som har vært holdt i fangenskap. Plutselig blir døren åpnet. Dyret vet at det er en større verden på utsiden, men har vært så lenge i buret at det ikke tør å gå ut.

Det er en del mer jeg kunne ha skrevet, men jeg ser at det begynner å bli langt. Derfor avslutter jeg med å spørre om noen kan se noen realistisk utvei for meg, det vil si annet enn å fortsette som singel? Du kvinne: Anta at du vet om en mann som visuelt sett ser bra ut, han er intelligent og hyggelig, men han er håpløs på å ta initiativ, har aldri hatt noe forhold og har nok mye å lære innefor både romantikk og erotikk. Er det i det hele tatt noen kvinner som kunne tenke seg en slik mann?

Et helt liv med negativ programmering, indoktrinering og sosialt lært adferd gjør noe med en mann.

Du er helt sikkert en bra mann med mye å tilby, men problemet ditt er lenkene som holder deg tilbake og undertrykker den du egentlig er. Den gode nyheten er at du trenger ikke om å lære så veldig mye for å bli en attraktiv mann som damer vil ha, det handler mer om å bryte fri fra dine egne begrensninger og feilaktige oppfatninger om deg selv og verden rundt deg.

Bare hør på historien du forteller om deg selv i åpningsinnlegget ditt. En historie som er full av begrensninger og unnskyldninger for hvorfor du er slik du er. Ja, det er korrekt at fortiden din har formet deg til den du er i dag, men fortiden din trenger ikke om å legge føringer for fremtiden din. Om du gir slipp på fortiden din, slutter å bruke den som en unnskyldning for "hvorfor ting er slik som de er for deg", så kan forandring skje veldig fort for deg. Begynn å fortelle deg selv en positiv historie hvor du er attraktiv og ikke har noen problemer med å relatere til det motsatte kjønn.

Jeg er overbevist om at du ikke vil ha noen problemer med å finne deg en kjæreste slik du er i dag, så sant du banker på nok dører og møter så mange damer som mulig. Men for din egen del, så hadde jeg ville begynt prosessen med å bryte fri fra dine lenker og bli den du egentlig er. Ta livet ditt til det neste nivået.

Om du er interessert i det, så kan det hende du vil finne noen av mine tidligere innlegg nyttige. Jeg begynner å føle at jeg repeterer meg selv til det kjedsommelige her inne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner meg sånn igjen i det TS skriver at det nesten er skummelt. Min situasjon er så identisk som den kunne blitt. Overnervøs bare ved tanken på å ta kontakt med ei dame, noe som resulterer i null resultat selvsagt. Graver meg ned stadig lenger ned med tankegangen "det blir nok aldri noen på meg :sukk: " Godt at ikke bare er meg da ihvertfall...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tok du kontakt med ham?

Skrevet

Hvordan tok du kontakt med ham?

Vi møttes via nettdating. Vi var like sjenerte begge to, tok oss 5-6 år før vi faktisk møttes irl. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes via nettdating. Vi var like sjenerte begge to, tok oss 5-6 år før vi faktisk møttes irl. ;)

Wow! Jammen bra det bli god match da! :)

Skrevet

Wow! Jammen bra det bli god match da! :)

Hehe, ja. ;)

Vil bare si det at jeg kjenner meg vanvittig godt igjen i det som blir skrevet av ts, selv om jeg er kvinne. For min del, og for min manns del, ble nok nettdating redningen.

Skrevet

Giftet oss 6.august 2011, så vi har ikke vært gift så lenge. :)

Hehe, så koselig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg sånn igjen i det TS skriver at det nesten er skummelt. Min situasjon er så identisk som den kunne blitt. Overnervøs bare ved tanken på å ta kontakt med ei dame, noe som resulterer i null resultat selvsagt. Graver meg ned stadig lenger ned med tankegangen "det blir nok aldri noen på meg :sukk: " Godt at ikke bare er meg da ihvertfall...

:hakeslepp:

Og du som er så kjekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...