Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg har veeeldig lyst på shopping nå!! Var en tur innom kjøpesenteret i dag, for skulle hente en pakke på posten.. Og da måtte jeg jo selvfølgelig hoppe innom et par klesbutikker i samme slengen. :P Fant masse fine klær jeg kunne tenkt meg, meeen... om jeg skal kjøpe noe som passer nå, så kan jeg bare bruke det i 7 uker, og hvilken størrelse jeg kommer til å bruke etter jeg har født, aner jeg ikke :P Kunne gjerne tenkt meg å iallefall gått opp en størrelse, men får bare vente å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også veldig lyst til å shoppe :) Gleder meg så til å kjøpe meg noen nye ikke-magetilpassede klær :)

Du må vel være en av veldig få som faktisk håper å ikke komme seg inn i samme størrelse som før graviditeten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på shopping. Det har kommet såååå mange fine klær i det siste til frøkner UTEN gravidmager. Og jeg passer det ikke :(

Jeg skal komme inn i mindre størrelser etter graviditeten!! Basta.. Jeg har masse å ta av, så bare si ifra om noen vil ha :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig lyst til å shoppe :) Gleder meg så til å kjøpe meg noen nye ikke-magetilpassede klær :)

Du må vel være en av veldig få som faktisk håper å ikke komme seg inn i samme størrelse som før graviditeten :fnise:

Hehe, ja det er godt mulig :fnise: Men er litt for tynn i utgangspunktet, så hadde ikke skada med noen kilo ekstra :) Er egentlig xs, men for tiden er medium for lite.. ;) Så det begynner å bli labert utvalg i klesskapet, orker ikke å kjøpe meg nye klær for halvannen måned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på shopping. Det har kommet såååå mange fine klær i det siste til frøkner UTEN gravidmager. Og jeg passer det ikke :(

Jeg skal komme inn i mindre størrelser etter graviditeten!! Basta.. Jeg har masse å ta av, så bare si ifra om noen vil ha :gjeiper:

Jaaa, enig!! :) Ja, sleng gjerne over litt, tar gledelig imot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi kommet til 1. november, noe som betyr at neste måned blir jeg mamma! Wæææ... Litt skummelt å tenke på! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig til jordmora i dag, men har ikke sovet i natt - vært kvalm hele natta. Regna med at det var pga. kynnere, men når sambo våknet følte han også seg litt uvel.. Så da tok jeg ikke sjansen å dra på helsehuset, i tilfelle det er smitte i meg.. Er jo så mye DRITT (ja, rett og slett) som går for tiden!

Men ganske sikker på at det er kynnerene som gjør meg uvel, for jeg har matlyst osv.. Også er det bare i perioder jeg er uvel nå i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Lillah! Ja, nå går tiden unna, ikke lenge til Jonas her hos dere :strix: Om 6 dager kan du regne deg selv som høygravid! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Lillah! Ja, nå går tiden unna, ikke lenge til Jonas her hos dere :strix: Om 6 dager kan du regne deg selv som høygravid! :laugh:

Takk :) Wii, ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp! :)

Da var det blitt mandag. :) Favorittdagen i uka for tiden.. For da er det mye å se på tv! Hotell Cæsar, Bonderomantikk, Asbjørn Brekke :hjerte: og Farmen :)

Fant ut for ei stund siden at jeg skulle prøve å lage meg vognpynt og smokkesnorer, og i dag fikk jeg den første pakken med perler, bjeller, bokstaver osv :)

Bildet under er av vognpynten:)

Så fiint! Driver å venter på pakker fra e-bay med utstyr til smokkesnor-laging selv jeg :nigo: Hvor har du kjøpt klipsen? Den var jo kjempefin!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiint! Driver å venter på pakker fra e-bay med utstyr til smokkesnor-laging selv jeg :nigo: Hvor har du kjøpt klipsen? Den var jo kjempefin!! :laugh:

De har jeg kjøpt på egnedesign.dk :) De selger de også på rockmybaby.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du inspirerte meg til snore-laging, Lillah! Nå har jeg bestilt, slik at jeg kan lage smokkesnorer til både min egen, og min lille nevø :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du inspirerte meg til snore-laging, Lillah! Nå har jeg bestilt, slik at jeg kan lage smokkesnorer til både min egen, og min lille nevø :hjerte:

:) Det er jo faktisk ganske morsomt :-) Også artig med noe hjemmelaga :) De selger masse bånd på Ebay dersom man skal lage uten perler. Har bestilt masse derfra, veldig billig også:) Samt klips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for vogn i huset og at du offisielt er høygravid nå :danse:

:D Meeen det er fortsatt 2 dager til :P Endra ikke ticker når jeg fikk ny termin.. Sååå jeg henger 2 dager etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 40 dager til termin, og jeg er høygravid!! :hoppendeglad:

Har vært en tur til jordmora i dag. Alt var bra, og lillegull ligger godt plantet med hodet nedi bekkenet. :)

post-52998-0-58886700-1352420778_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...