Lillah Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #221 Del Skrevet 18. juli 2012 Spennende å lese her, har selv termin 25. desember, og kjenner meg igjen i veldig mye! Ha en strålende dag! Åå, så koselig!! Ordentlig jule-baby da Gratulerer så mye med graviditeten, håper alt går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. juli 2012 #222 Del Skrevet 18. juli 2012 Åh!! Så heldig du er:) han høres ut som en koselig mann:) når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri fått frokost på sengen,Hehe. Har gitt da. Men someday soon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 18. juli 2012 Åh!! Så heldig du er:) han høres ut som en koselig mann:) når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri fått frokost på sengen,Hehe. Har gitt da. Men someday soon! Hehe, skal ikke skryte på han at det skjer så ofte her heller 2. gangen på 8 år eller noe.. Hvorfor jeg fikk det denne gangen, aner jeg ikke.. Men sist gang var det en baktanke med det. Kvelden i forveien lå jeg å irriterte meg over snorkinga hans, og skrev noe ala: "Ønsker meg en mann som ikke snorker til jul" på facebook - så dagen etter lagde han frokost på senga til meg, slik at jeg også kunne skrive det på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 19. juli 2012 #224 Del Skrevet 19. juli 2012 Haha:) det var et godt tips! Men jeg tviler på at min kjære hadde tatt hintet. Han har en tendens til å søvne på under 5 sek og snorke med én gang. Da dulter jeg alltid borti han til han spør: hva er det? Du snorker,sier jeg. "Men jeg sov jo ikke en gang"! *klaskpåpannen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #225 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Haha:) det var et godt tips! Men jeg tviler på at min kjære hadde tatt hintet. Han har en tendens til å søvne på under 5 sek og snorke med én gang. Da dulter jeg alltid borti han til han spør: hva er det? Du snorker,sier jeg. "Men jeg sov jo ikke en gang"! *klaskpåpannen* Hehehe.. Hørtes veldig kjent ut! Endret 19. juli 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiveLaughLove Skrevet 19. juli 2012 #226 Del Skrevet 19. juli 2012 Haha:) det var et godt tips! Men jeg tviler på at min kjære hadde tatt hintet. Han har en tendens til å søvne på under 5 sek og snorke med én gang. Da dulter jeg alltid borti han til han spør: hva er det? Du snorker,sier jeg. "Men jeg sov jo ikke en gang"! *klaskpåpannen* Tror vi er flere som kjenner litt igjen det der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 19. juli 2012 #227 Del Skrevet 19. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #228 Del Skrevet 21. juli 2012 19 uker Den lille er nå 21,5 cm lang og veier 250 gram. Turner mye rundt i magen. 149 dager til termin! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #229 Del Skrevet 21. juli 2012 Yey! Tiden går fort,da! Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. juli 2012 #230 Del Skrevet 21. juli 2012 Gratulerer med 19 uker!! Hohoooo!! Ha en strålende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #231 Del Skrevet 21. juli 2012 Yey! Tiden går fort,da! Hatt en fin dag? Ja, i det siste har den gjort det! :) Jo, takk, vært fin den. Men det regner i bøtter og spann ute da... :/ Enn der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #232 Del Skrevet 21. juli 2012 Gratulerer med 19 uker!! Hohoooo!! Ha en strålende kveld! Taaakk!! Ha en super kveld du også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #233 Del Skrevet 21. juli 2012 Ja, i det siste har den gjort det! :) Jo, takk, vært fin den. Men det regner i bøtter og spann ute da... :/ Enn der? Huff! Ja, her har høsten kommet for å bli til vinteren tar plassen. Skikkelig kjedelig. Men det finnes verre ting,da Synes nå det er litt koselig å kose seg inne med en god fil. Må i allefall se positivt på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #234 Del Skrevet 23. juli 2012 Huff! Ja, her har høsten kommet for å bli til vinteren tar plassen. Skikkelig kjedelig. Men det finnes verre ting,da Synes nå det er litt koselig å kose seg inne med en god fil. Må i allefall se positivt på det:) Ja, virker nesten sånn ja.. De 2 siste sommerene har vært helt elendige!! Synes vi fortjener noen finværsdager!! Ja, det gjør da det, men drygt i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #235 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja, virker nesten sånn ja.. De 2 siste sommerene har vært helt elendige!! Synes vi fortjener noen finværsdager!! Ja, det gjør da det, men drygt i lengden Det er sant:) Her har vi jo hatt en god del fine dager. Varme dager. Men når jeg sier det til de som klager på været kan de ikke huske det. Og da sier jeg: "Men du, vi bor i Norge. Hva kan vi forvente" :fnis: Jeg for min del blir litt lei i legden når folk alltid klager på været. Det er jo ingenting man kan gjøre med det. Min mor klager alltid på været :fnis: Men er enig med deg. Vi må jo få litt sommer før den ordentlige høsten begynner igjen. Jeg satser på at det blir fint på sørlandet i august,jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #236 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er sant:) Her har vi jo hatt en god del fine dager. Varme dager. Men når jeg sier det til de som klager på været kan de ikke huske det. Og da sier jeg: "Men du, vi bor i Norge. Hva kan vi forvente" :fnis: Jeg for min del blir litt lei i legden når folk alltid klager på været. Det er jo ingenting man kan gjøre med det. Min mor klager alltid på været :fnis: Men er enig med deg. Vi må jo få litt sommer før den ordentlige høsten begynner igjen. Jeg satser på at det blir fint på sørlandet i august,jeg:) Hehe, ja, det er sant det.. Ingen kan gjøre noe fra eller til uansett. :-) Jeg bor på ei forblåst øy i havgapet, så burde blitt vant til det Ja, august bruker ofte å være en fin måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #237 Del Skrevet 23. juli 2012 Da var det blitt mandag, og gubben er ferdig med sommerferien sin. Det betyr også at det kun er 2 dager igjen til ultralyd!!! :D *gledermeg* I dag skal vi ha middagsgjester her. Mamma, bestemor, søstra mi, svogeren min og 2 tantebarn. Så det skal bli koselig :-) Stekte opp 30 kjøttkaker i går, så det er det som står på menyen Aner ikke hvordan de ble, for miksa bare sammen noe jeg.. For sist jeg lagde så brukte jeg mammas oppskrift (som er verdens beste kjøttkaker), men de ble ikke i nærheten like god, selv om jeg fulgte oppskrifta etter punkt og prikke.. Så mors kjøttkaker er - og blir de beste, så lenge hun lager de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #238 Del Skrevet 23. juli 2012 Lykke, lykke til med middagsbesøket, Lillah! Kjøttbollene er sikkert kjempe gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #239 Del Skrevet 23. juli 2012 Lykke, lykke til med middagsbesøket, Lillah! Kjøttbollene er sikkert kjempe gode Takk Ja, de ble faktisk ganske gode, om jeg kan si det selv Nå skal jeg bare nyte stillheten resten av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #240 Del Skrevet 23. juli 2012 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå