Gå til innhold

Trista loves Ryan who loves Trista


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg følger ikke med på sånne reality-serier - syns det blir FOR dumt. Satt likevel på søndag ettermiddag og titta på tv, og kom over reprisen av utdrikkingslagene til Trista og Ryan. Makan til fjas og tull! Jeg blir rett og slett sjokka over at folk i det hele tatt gidder å la seg engasjere. Og enda mer sjokka blir jeg over folka som faktisk DELTAR! Og man innbilder seg at penger ikke er alt... :roll:

Da jeg svitsja rundt på tv'n i går kom jeg over vielsen og ble sittende og se på dette også, og jeg gir meg over. Så motbydelig overdrevet og utspjåka. Helt utrolig at det går an. Noe mindre romantisk kan jeg faktisk ikke tenke meg...

(Noen flere enn meg som reagerte på brudens påtatte smil, hoppet opp på brudgommen, og den mindre elegante utmarsjen etter vielsen. Så ut som bruden skulle rekke et tog... :roll: )

Gjenstår å se hvor mange uker dette ekteskapet varer nå da...

Mitt hat til reality-show har virkelig fått næring etter dette!

K (som gremmes over å ha engasjert seg såpass som hun gjorde...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fikk 7 mill kr for å gifte seg på TV. Så fikk de heeelt sikkert dekket resten av bryllupet også tenker jeg. det er jo usa.. :roll: Det kostet tilsammen 30 mill kroner...!!!! :o

jaja, hver sin smak.. fikk jaffal trøsta gubben med at vår bryllup jaffal ikke kommer til å bli sånn, men jeg hater jo rosa i tillegg,så..

De fikk dekket alt sammen av tv kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var det mest erke-amerikanske jeg noen gang har sett! Fy flate!

Uff, nei, jeg som elsker bryllup og må fram med kleenexen lenge før bryllupsmarsjen starter ble bare kvalm av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lo godt av beskrivelsen over om det å rekke toget på vei ned gulvet.....jeg tenkte faktisk det samme!! :hoho:

Det så bare såååå komisk ut :hoho::hoho::hoho:

-charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...