Gå til innhold

Trista loves Ryan who loves Trista


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg klarer ikke mer. Jeg ler meg i hjel. :hoho::hoho:

Altså, her har vi et vaskeekte realitybryllup. Det tar jo helt av. Programlederen har nå liret av seg utrolige utsagn i en hel time. Han presterte blant annet å si at dette er den største begivenheten siden Diana og Charles ble gift på begynnelsen av 80-tallet.

Og nå, ja nå er det jo ingen grenser. Det er tydelig at alle besteforeldre og foreldre skal ha egen "seremonitrudelutt" når de går down the aisle. Med lav, ærbødig stemme proklamerer programlederen at "her kommer Ryans farmor fulgt av..." osv. Og innimellom hopper det inn en kommentator, som sjekker stemningen blant brudepikene nå som det er like før. Det er liksom en blanding av Grand Prix, hopprenn, statsbesøk og kongelig bryllup.

Og bryllupet er jo superspekulært! Det er så mye rosa stæsj, diamanter og sukkersøte effekter, jeg har aldri sett noe så pretensiøst noen gang.

Altså, det er lenge siden jeg fikk meg en så god latter. Herrejemini!

(Men at ikke Trista & Ryan synes dette er pinlig, det finner jeg snodig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Enig. For mykje snakk og unødvendig at farmor og co skulle gå nedover gangen. Men eller flott bryllup. At De får kvarandre er jo det viktigaste.

Dei ser forelska ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg slipper å gifte meg med helikoptre susende over hodet og innlagte reklamepauser. :o

Stakars Ryan, tror ikke det er det bryllupet han hadde valgt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romantisk var det, litt for mye dill dall ja ja.

Skoene da? De var ialfall flotte.

Virket ikke helt ekte da, mon tro om det kommer til å vare??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var sterkt overdrevet.

Kvalmende romantisk, ufyslige farger, for mye krims-krams...osv.

Minnet om et bryllup en 10 åring kunne ønsket seg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Heldigvis har vi alle ulike smaker, og dette var hennes smak. Regner med at de har hatt ganske mye å si om saken, og forstår ikke hvordan noen kan si at ekteskapet ikke skal holde bare fordi de har hatt et slikt bryllup.

Er ikke de fargene jeg hadde valgt, og ville heller ikke gjort det på den måten, men det er meg.

En sak er sikkert, og det er at de virkelt lykkelig, og det er det som teller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har ikkje eg sett noko av Trista før, så eg veit jo ikkje korleis ho er, men i dag såg eg faktisk vigsla - fordi eg switcha gjennom kanalane, og ei vigsle er jo fin å få med seg... :wink:

I alle fall - ho såg rett og slett ut som ho hadde planlagt når ho skulle smile, når ho skulle le, at ho skulle gråte... Eg veit ikkje, men eg synst berre det heile virka så kunstig (frå hennar side). Det er ikkje det - eg hadde sikkert òg oppført meg rart viss eg hadde gifta meg under slike forhold (og takk og LOV at eg ikkje gjorde det!) - men likevel...

Er det berre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene da? De var ialfall flotte.

Jojajo, flotte var de- men om de var verdt <enellerannenhøysum>, da kjolen dekket alt, og de ikke kom til syne kan man revurdere kjøpet etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :kyss:

Ja dette var jammen litt av et bryllup!

Og noe så sukkersøtt skal man lete lenge etter.......!!! :oops:

MEN......i Amerika er jo det helt annerledes en her i lille Norge (og takk og lov for det......).

Men en ting er iallefall sikkert - og det er at Trista har fått seg en skikkelig lekker mann :enig:

Eller hva sier dere jenter?

Og Trista er nå ganske så flott hun også iallefall når hun holder munnen igjen og ikke snakker baby språk!!

Og helt ærlig.....tror nok jeg hadde blitt litt annerledes også om et tv team fulgte meg hele tiden - slapper nemmelig aldri av med et kamera i nærheten!

Håper det varer og at de får mange deilige barn sammen tjiihii!!!

-Charmina :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hele var en pinlig affære, jeg som elsker store svulstige bryllup syns dette bare ga en flau smak i munnen.....

Pastoren så ut som han var bestilt på postordre, ungen i brannbil ble helt fjollete, den sanda.... veeeeeeeeel......... :roll:

Når ikke engang Bridezilla-Tex orker å se på, vel det sier igrunn det meste.

Om de blir lykkelige eller ikke kan ingen av oss forutsi, men fy f*** så mye bortkastede penger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett det... Når går dette i reprise?

Regner med at det blir utrolig smakløst, men Ryan er iallefall en skikkelig "fangst"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presten tok kaka synes jeg... Snakk om Hollywood-prest... :roll:

Og bruden kunne jo godt latt være å hoppe på brudgommen når de skulle kysse...

Godt at de ikke har betalt noe av dette selv - det de ikke har fått (designere har visst slåss om å få designe kjole, sko osv) har vel TV-selskapet betalt.

Men de så jo forelska ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kvalm:

Dette ble rett mye. Jeg er romantisk men dette ble en parodi... Han som hele tiden kommenterte. Vente nesten på at han skulle slenge mikken frem under vielsen og spørre: "Beskriv hva du føler nå!".

Nei takker meg til Fab 5, selv om jeg hadde sett episoden før var ikke valget vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

De fikk 7 mill kr for å gifte seg på TV. Så fikk de heeelt sikkert dekket resten av bryllupet også tenker jeg. det er jo usa.. :roll: Det kostet tilsammen 30 mill kroner...!!!! :o

jaja, hver sin smak.. fikk jaffal trøsta gubben med at vår bryllup jaffal ikke kommer til å bli sånn, men jeg hater jo rosa i tillegg,så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp
Fikk ikke sett det... Når går dette i reprise?

Regner med at det blir utrolig smakløst, men Ryan er iallefall en skikkelig "fangst"!

går i reprise på søndag kl 15.50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...