Gjest Vimserud Skrevet 17. juli 2006 #141 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei, Jeg er nok mann og det innrømmer jeg, men det var vanskelig å ikke tørke tårene når jeg leste dette. Håper alt går bedre med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 18. juli 2006 #142 Del Skrevet 18. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #143 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Utrolig vondt å lese.... Min dypeste medføelse..... Ingen kan vite hvordan det er å miste et barn hvis man ikke har opplevd det selv så jeg vil bare gi deg en god klem.... Måtte minnene fra den alt for korte tiden dere fikk med deres elskede sønn gi styrke på dager sorgen smerter som verst. Ønsker deg og din familien alt godt i fremtiden..... Stor klem fra Sissi Endret 25. juli 2006 av Sissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 18. juli 2006 #144 Del Skrevet 18. juli 2006 Trist og lesa om vetle Kevin. Eg grein eg og..... Gratulerer så masse med Lasse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 25. juli 2006 #145 Del Skrevet 25. juli 2006 Har lest historien din om Kevin i dag og føler sånn med deg. Har også sett på de nydelige bildene. Gratulerer så veldig med vesle Lasse. Håper alt går fint med dere. Stor klem fra Pauline. PS. Takk for at du delte historien din med oss. Blir helt ydmyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #146 Del Skrevet 30. juli 2006 en meget gripende historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #147 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. desember 2006 #148 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg føler med deg og din familie. Ta vare på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 28. april 2007 #149 Del Skrevet 28. april 2007 Det var ufattelig vondt å lese historien deres.. Nå renner tårene mine her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoothie Skrevet 30. april 2007 #150 Del Skrevet 30. april 2007 Så trist... Vet ikke helt hva jeg skal skrive, ble helt sjokkert over den triste hendelsen... Takk for at du tok deg tid til å skrive dette, og jeg håper at dere kommer dere igjennom den tøffe tiden selvom et liv er uerstattelig! Ønsker deg og familien din alt hell i fremtiden, for dere har opplevd noe av det verste en mor kan oppleve! Såg de fine bildene av gutten din... R.I.P Kevin! Stor trøsteklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 9. januar 2008 #151 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjære dere, en nydelig sønn og et stort tap..! Takk for at dere deler dette, en sterk påminnelse om at ingen kjenner dagen før solen er gått ned, og at vi må ta vare på og sette pris på dem vi er glad i. Mange tanker til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillea_* Skrevet 27. januar 2008 #152 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjære deg. Jeg leste innlegget ditt i sted og jeg gråt for dere og lille Kevin. Så nydelig en gutt! Var inne å så på bildene av ham med storesøsknene, en skikkelig going! Håper det går bra med dere, etter forholdene. Jeg kommer til å huske på Kevin alltid. Denne historien gjorde uutslettelig inntrykk på meg. Stor klem fra Lene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. januar 2008 #153 Del Skrevet 27. januar 2008 Dette var en meget trist historie å lese.. Så vanskelig og vondt livet av og til skal være? Og vi kan ikke gjøre noe med det heller.. vi må bare stå og se på at slike ting skjer. Tappert av deg og dele historien med oss, jeg tror nok det gjør godt for deg også. varme hilsener fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Rasoul Skrevet 23. februar 2008 #154 Del Skrevet 23. februar 2008 Også jeg sitter her og griner, nydelig skrevet <3 Ta godt vare på familien din<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2008 #155 Del Skrevet 8. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå