AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #381 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg som postet bilde over, tydeligvis feil måte å legge ut bilder på, men er fremdeles ikke noe klokere:) Men lurte på om det var noen her som hadde noen tips til hvordan jeg kunne sminke meg? Blir liksom alltid den samme øyenskyggen og sminken (ikke øyenskygge på dette bildet)... Vet ikke helt hvilke farger og stil jeg burde gå for heller, så noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #382 Del Skrevet 12. april 2012 Takk vennen. Jeg bruker å markere brynene mer nu for tiden, mange mennesker som har kommentert det. ;)Vel, takk, men altså, i følge den stilen jeg kjører er sminken min eminent og jeg ser ikke gammel ut med den. Jeg legger ved et bilde av to av mine yndlingskombinasjoner.Rød og plommefargede øyeskygge og plommefargede lepper.Clarins øyeskygge # 23 Silver Green er total perfeksjon. Også en god duplikasjon for Lancomes Erica F, dog blir den litt mer "jord" på enn Erica gjør. Leppene er en rosafarget fra Lancome og jeg husker ikke hvilken foundation jeg brukte. Uff.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 12. april 2012 #383 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Et eksempel på enkel hverdagssminke. Her har jeg brukt... Foundation: Everyday Minerals Matte i fargen Fairly Light, relativt tynt lag Rouge: Everyday Minerals i fargen Snuggle Solpudder: Et lyst brunt et med litt shimmer fra Glo Minerals under kinnbeina Mascara: En eller annen fra L'Oreal, fant den på tilbud Øyenbrynene: Lett lag med lys bryn øyebrynsfarge fra en gammel palett fra L'Oreal Et eksempel på festsminke. Jeg varierer litt hvordan jeg sminker meg, har en del forskjellige øyenskyggefarger å velge mellom blant annet: EDIT: Husker ikke hva jeg har på på festbildet, men sannsynligvis samme foundation. Digger Everyday Minerals! Billig og bra. Endret 12. april 2012 av Tonje! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #384 Del Skrevet 12. april 2012 Slik sjår man ut i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #385 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Uff.. Hva er problemet ditt nu da? Slik sjår man ut i dag. Steike heftig sminkning. Endret 12. april 2012 av "gjest" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #386 Del Skrevet 12. april 2012 Hva er problemet ditt nu da? Steike heftig sminkning. takk brukt samme teknikk som her Slik sjår dei ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #387 Del Skrevet 12. april 2012 Et eksempel på enkel hverdagssminke. Her har jeg brukt... Foundation: Everyday Minerals Matte i fargen Fairly Light, relativt tynt lag Rouge: Everyday Minerals i fargen Snuggle Solpudder: Et lyst brunt et med litt shimmer fra Glo Minerals under kinnbeina Mascara: En eller annen fra L'Oreal, fant den på tilbud Øyenbrynene: Lett lag med lys bryn øyebrynsfarge fra en gammel palett fra L'Oreal Et eksempel på festsminke. Jeg varierer litt hvordan jeg sminker meg, har en del forskjellige øyenskyggefarger å velge mellom blant annet: EDIT: Husker ikke hva jeg har på på festbildet, men sannsynligvis samme foundation. Digger Everyday Minerals! Billig og bra. Kjempefint!! Jeg finner ingen feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #388 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) brukt samme teknikk som her Feil AB. Endret 12. april 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #389 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg som postet bilde over, tydeligvis feil måte å legge ut bilder på, men er fremdeles ikke noe klokere:) Men lurte på om det var noen her som hadde noen tips til hvordan jeg kunne sminke meg? Blir liksom alltid den samme øyenskyggen og sminken (ikke øyenskygge på dette bildet)... Vet ikke helt hvilke farger og stil jeg burde gå for heller, så noen tips?? Har du grønne eller blå øyne? Uansett svar så er bruntoner ganske fint på deg vil jeg tro. Det passer de aller fleste med grønne eller blå øyne. Jeg personlig ville ikke sminket meg med for mørke farger - og prøvd meg frem med kaldere bruntoner versus varme. Det er umulig for meg å se hvilke fargetoner du passer best når jeg ikke ser hele deg Det har med hårfarge, hudtone og klesstil å gjøre. Mange tror f.eks jeg passer grønt, lilla og grått(ifølge "boken" gjør jeg det) - men jeg ser faktisk ikke ut. Det finnes ikke en eneste ansatt i diverse butikker som ikke har anbefalt det, men det ser rett og slett helt feil ut når det først kommer på. Om du passer best varme brunfarger kan jeg anbefale kajalen "teddy" fra MAC - den er dødsfin på Ellers bør du være nøye med å duse ut fargene - og jeg tror du passer farge som går litt over globallinjen - det kan se sånn ut på formen på øyet ditt...... Ellers synes jeg enda flere burde bruke higlighter - altså lysere øyenskygge over globallinjen og mot brynet - og - lett farge i kinnene. Utrolig mange sminker bare øyne, og glemmer liksom helt bort litt farge i kinn. Jeg synes det ser veldig blasst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #390 Del Skrevet 12. april 2012 Hva er problemet ditt nu da? problemet mitt nå? Jeg syns det bare så forferdelig ut hva kaller du den teknikken du buker når du legger skygge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #391 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg finner det artig at vi har en AB med nesen opp i sky som gir oss sminketisp når vi ikke har sett ett eneste bilde av vedkommende; verken med eller uten makeup. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #392 Del Skrevet 12. april 2012 "Gjest": Jeg ville aldri sminket meg slik selv, men det er bare noe med deg som gjør at du passer det....tror det matcher personligheten din veldig bra - den sminken jeg bruker ville bare vært helt mismatch på deg. Passer du lillatoner? Type litt sånn halvduse lys plomme? Føler det blir enten eller, men jeg ser for meg at det kanskje kunne blitt veldig fin til den lyse huden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #393 Del Skrevet 12. april 2012 problemet mitt nå? Jeg syns det bare så forferdelig ut hva kaller du den teknikken du buker når du legger skygge? Det skal jeg svare deg på når vi får bilder av sminkning du har gjort, på deg selv eller andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 12. april 2012 #394 Del Skrevet 12. april 2012 Steine fin sminkning. Takk for det, "gjest" Er det noen som vil fortelle meg hvilken farge de mener jeg har på øynene? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #395 Del Skrevet 12. april 2012 Tonje! Tar jeg feil når jeg tror du blir råfin med varme bruntoner? Skulle gjerne sett det Liker at du har et veldig rent uttrykk - du burde absolutt ikke falle for fristelsen å sminke deg med "festsminke" til dagligdags - du får virkelig frem dine beste trekk med naturlig look Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #396 Del Skrevet 12. april 2012 Feil AB. auda. enda flauere trodde du mente meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #397 Del Skrevet 12. april 2012 auda. enda flauere trodde du mente meg. Vi har hvertfall to AB'er her. Og hvis det var du som la ut bildet av øyet, så var det en heftig sminkning ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #398 Del Skrevet 12. april 2012 Vi har hvertfall to AB'er her. Og hvis det var du som la ut bildet av øyet, så var det en heftig sminkning ja. åja :D hihi. da var det meg alikvevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 12. april 2012 #399 Del Skrevet 12. april 2012 Kjempefint!! Jeg finner ingen feil Takk takk Tonje! Tar jeg feil når jeg tror du blir råfin med varme bruntoner? Skulle gjerne sett det Liker at du har et veldig rent uttrykk - du burde absolutt ikke falle for fristelsen å sminke deg med "festsminke" til dagligdags - du får virkelig frem dine beste trekk med naturlig look Takk for komplimenter, og feedback! Feedback er gøy Det kan godt hende at varme bruntoner kler meg, men jeg er faktisk litt usikker på hva varme bruntoner vil si. Altså, jeg vet jo forskjellen på varme og kalde farger, men vil en varm bruntone si en med mye gult i eller en med mye rødt i? Jeg føler at jeg også kler kaldere bruntoner, tror jeg er litt kameleon sånn sett. Kler derimot dårlig de fleste pastellfarger når det gjelder klær, så tror ikke jeg skal prøve meg på slike farger i sminken heller :gjeiper: Noe som forresten er artig med øyenskygger og farger er at øynene mine ser blå ut med rustrød øyenskygge og mer grønne ut med lilla øyenskygge. Fun fact, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #400 Del Skrevet 12. april 2012 Vel, takk, men altså, i følge den stilen jeg kjører er sminken min eminent og jeg ser ikke gammel ut med den. Jeg legger ved et bilde av to av mine yndlingskombinasjoner. Jeg er AB som sa du så sur, oversminket og gammel ut og at du ikke rettferdiggjør de fine øynene dine. Man velger jo selvfølgelig den stilen man vil, og i ditt miljø er det sikkert helt riktig. Jeg ser bare en vakker kvinne under masse maling, og skulle ønske jeg kunne få se mer av henne. Du er en pen kvinne, men stil eller ikke stil, så kommer ikke skjønnheten din til sin rett bak all hårfargen og sminken din. Vel vel.. Sånn er livet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå