Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #3241 Del Skrevet 20. mars 2015 Dagens sminke. Usikker hvordan "stil" jeg skal kjøre på kveldens festival... Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 23. mars 2015 #3242 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet Endret 14. februar 2018 av Magnifique 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 23. mars 2015 #3243 Del Skrevet 23. mars 2015 Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet Pen du er 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. mars 2015 #3244 Del Skrevet 24. mars 2015 Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet Kjempefin, likte leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 24. mars 2015 #3245 Del Skrevet 24. mars 2015 Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet Du hadde sklidd rett inn Hollywood. Nydelige jente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 26. mars 2015 #3246 Del Skrevet 26. mars 2015 Ja, hva skal man si. Litt maskara og litt retard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #3247 Del Skrevet 26. mars 2015 Ja, hva skal man si. Litt maskara og litt retard. Fame, du ser ut som en italiener. Er du det? Fin.Anonymous poster hash: c7b0d...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 26. mars 2015 #3248 Del Skrevet 26. mars 2015 Det er jeg ikke, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 26. mars 2015 #3249 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Veldig bra tråd med mange flinke damer som jeg har fulgt med på lenge. Er egentlig ikke noen sminkedame i det hele tatt, men tok vippe-extensions for første gang for noen dager siden. Selv om de kanskje er litt i det lengste laget, synes jeg det er morsomt å ha lange vipper for første gang i mitt liv. Trenger bare litt foundation, concealer, eyeliner og lipgloss, så er jeg klar Endret 26. mars 2015 av Fashionistaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. mars 2015 #3250 Del Skrevet 26. mars 2015 Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet Fin farge på leppene. Kba brukar du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. mars 2015 #3251 Del Skrevet 27. mars 2015 Ja, hva skal man si. Litt maskara og litt retard. Veldig bra tråd med mange flinke damer som jeg har fulgt med på lenge. Er egentlig ikke noen sminkedame i det hele tatt, men tok vippe-extensions for første gang for noen dager siden. Selv om de kanskje er litt i det lengste laget, synes jeg det er morsomt å ha lange vipper for første gang i mitt liv. Trenger bare litt foundation, concealer, eyeliner og lipgloss, så er jeg klar vipp.jpg vipper.jpg For noen nydelige snupper jeg er på forum ilag med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 27. mars 2015 #3252 Del Skrevet 27. mars 2015 Veldig bra tråd med mange flinke damer som jeg har fulgt med på lenge. Er egentlig ikke noen sminkedame i det hele tatt, men tok vippe-extensions for første gang for noen dager siden. Selv om de kanskje er litt i det lengste laget, synes jeg det er morsomt å ha lange vipper for første gang i mitt liv. Trenger bare litt foundation, concealer, eyeliner og lipgloss, så er jeg klar vipp.jpg vipper.jpg Eg kom på deg på shopping i går - på outletbutikken i Rosenkrantz' gate hadde de masse sko i veldig små storleikar - er det ikkje du som har så små føter? Kunne kan hende vere verdt å følgje med i den butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 27. mars 2015 #3253 Del Skrevet 27. mars 2015 Eg kom på deg på shopping i går - på outletbutikken i Rosenkrantz' gate hadde de masse sko i veldig små storleikar - er det ikkje du som har så små føter? Kunne kan hende vere verdt å følgje med i den butikken. Merkelig, for har ikke vært der før :/ Var i sentrum i går, men bare i Bogstadveien og rundt Steen og Strøm. Nærmeste jeg var Rosenkrantz var vel Stortorget Husker du hva jeg hadde på meg? Uansett så var den butikken et godt tips, så den skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 27. mars 2015 #3254 Del Skrevet 27. mars 2015 For noen nydelige snupper jeg er på forum ilag med. Takk det samme O.G/ gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3255 Del Skrevet 27. mars 2015 Merkelig, for har ikke vært der før :/ Var i sentrum i går, men bare i Bogstadveien og rundt Steen og Strøm. Nærmeste jeg var Rosenkrantz var vel Stortorget Husker du hva jeg hadde på meg? Uansett så var den butikken et godt tips, så den skal jeg sjekke ut Jeg tror hun mener at hun tenkte på deg da hun var i den butikken, pga små skostørrelser Du er forresten nydelig Anonymous poster hash: fc684...5ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 27. mars 2015 #3256 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg tror hun mener at hun tenkte på deg da hun var i den butikken, pga små skostørrelser Du er forresten nydelig Anonymous poster hash: fc684...5ee Aha, går litt tregt i dag, skjønner du Fash trenger helg :D Takk, det var snilt sagt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 27. mars 2015 #3257 Del Skrevet 27. mars 2015 Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet Pent ansikt, og deilige lepper da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 27. mars 2015 #3258 Del Skrevet 27. mars 2015 Ante ikke at dette var "døm og fortell meg alt du mener om sminken min"-tråden. Man må da være i stand til å motta (konstruktiv) kritikk når man blottlegger sitt eget ansikt på et sted som dette? Å regne med å unngå kritikk er litt vel naivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 27. mars 2015 #3259 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg tror hun mener at hun tenkte på deg da hun var i den butikken, pga små skostørrelser Du er forresten nydelig Anonymous poster hash: fc684...5ee Det var det eg meinte, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 27. mars 2015 #3260 Del Skrevet 27. mars 2015 Det var det eg meinte, ja! Aha, takk skal du ha for tipset! Er et evig mas å finne pumps som ikke detter av meg omtrent når jeg går Husker du hva butikken het? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå