Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert :)

Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet :P

 

 

Endret av Magnifique
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert :)

Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet :P

Pen du er :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert :)

Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet :P

Kjempefin, likte leppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert :)

Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet :P

Du hadde sklidd rett inn Hollywood. Nydelige jente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva skal man si. Litt maskara og litt retard.

Fame, du ser ut som en italiener. Er du det? Fin.

Anonymous poster hash: c7b0d...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tråd med mange flinke damer som jeg har fulgt med på lenge. Er egentlig ikke noen sminkedame i det hele tatt, men tok vippe-extensions for første gang for noen dager siden. Selv om de kanskje er litt i det lengste laget, synes jeg det er morsomt å ha lange vipper for første gang i mitt liv. Trenger bare litt foundation, concealer, eyeliner og lipgloss, så er jeg klar :)

post-43131-0-57027300-1427394819_thumb.j

post-43131-0-22519800-1427394844_thumb.j

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert :)

Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet :P

Fin farge på leppene. Kba brukar du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man si. Litt maskara og litt retard.

Veldig bra tråd med mange flinke damer som jeg har fulgt med på lenge. Er egentlig ikke noen sminkedame i det hele tatt, men tok vippe-extensions for første gang for noen dager siden. Selv om de kanskje er litt i det lengste laget, synes jeg det er morsomt å ha lange vipper for første gang i mitt liv. Trenger bare litt foundation, concealer, eyeliner og lipgloss, så er jeg klar :)

attachicon.gifvipp.jpg

attachicon.gifvipper.jpg

For noen nydelige snupper jeg er på forum ilag med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Veldig bra tråd med mange flinke damer som jeg har fulgt med på lenge. Er egentlig ikke noen sminkedame i det hele tatt, men tok vippe-extensions for første gang for noen dager siden. Selv om de kanskje er litt i det lengste laget, synes jeg det er morsomt å ha lange vipper for første gang i mitt liv. Trenger bare litt foundation, concealer, eyeliner og lipgloss, så er jeg klar :)

attachicon.gifvipp.jpg

attachicon.gifvipper.jpg

Eg kom på deg på shopping i går - på outletbutikken i Rosenkrantz' gate hadde de masse sko i veldig små storleikar - er det ikkje du som har så små føter? Kunne kan hende vere verdt å følgje med i den butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kom på deg på shopping i går - på outletbutikken i Rosenkrantz' gate hadde de masse sko i veldig små storleikar - er det ikkje du som har så små føter? Kunne kan hende vere verdt å følgje med i den butikken.

Merkelig, for har ikke vært der før :/ Var i sentrum i går, men bare i Bogstadveien og rundt Steen og Strøm. Nærmeste jeg var Rosenkrantz var vel Stortorget :) Husker du hva jeg hadde på meg? Uansett så var den butikken et godt tips, så den skal jeg sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen nydelige snupper jeg er på forum ilag med.

Takk det samme O.G/ gjest :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, for har ikke vært der før :/ Var i sentrum i går, men bare i Bogstadveien og rundt Steen og Strøm. Nærmeste jeg var Rosenkrantz var vel Stortorget :) Husker du hva jeg hadde på meg? Uansett så var den butikken et godt tips, så den skal jeg sjekke ut :)

Jeg tror hun mener at hun tenkte på deg da hun var i den butikken, pga små skostørrelser :fnise:

Du er forresten nydelig :nigo:

Anonymous poster hash: fc684...5ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun mener at hun tenkte på deg da hun var i den butikken, pga små skostørrelser :fnise:

Du er forresten nydelig :nigo:Anonymous poster hash: fc684...5ee

Aha, går litt tregt i dag, skjønner du ;) Fash trenger helg :D Takk, det var snilt sagt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, denne tråden er det lenge siden jeg har vært innom! Mange som er kjempeflinke til å sminke seg her inne, blir helt fasinert :)

Her er mitt bidrag. Beklager for dårlig bildekvalitet - iPhone 4 har ikke det beste kameraet :P

Pent ansikt, og deilige lepper da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Ante ikke at dette var "døm og fortell meg alt du mener om sminken min"-tråden.

Man må da være i stand til å motta (konstruktiv) kritikk når man blottlegger sitt eget ansikt på et sted som dette?

Å regne med å unngå kritikk er litt vel naivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg tror hun mener at hun tenkte på deg da hun var i den butikken, pga små skostørrelser :fnise:

Du er forresten nydelig :nigo:

Anonymous poster hash: fc684...5ee

Det var det eg meinte, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det eg meinte, ja!

Aha, takk skal du ha for tipset! Er et evig mas å finne pumps som ikke detter av meg omtrent når jeg går :) Husker du hva butikken het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...