Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Nei, du kan faktisk ikke se det, når hun sier at hun ikke har gjort det. Tror du hun lyver da, eller hva er greia?

Kommer som sagt tilbake til deg om litt med et bilde jeg redigerer, så du forstår hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer som sagt tilbake til deg om litt med et bilde jeg redigerer, så du forstår hva jeg mener :)

You do that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare morsomt at du skreiv at du kan se det, når du faktisk ikke kan det. Haha.

Bildet er i hvert fall photoshoppet. Fint bilde da, men mye bedre å se den virkelige sminken, som ikke er photoshoppet. :) Nå snakker jeg ikke om øyesminken, men huden.

Anonymous poster hash: 5c713...706

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvordan mener du selv at du reagerer da? :)

Jeg bare så for meg at en moderator var litt .. la oss si annerledes på skrivemåten. Aldri vært vitne til at en moderator angriper en som stiller et helt uskyldig spørsmål av ren og skjær nysgjerrighet.

Uansett, kjære moderator, la oss nå saken ligge, uten å avspore. Redigert, naturlig, løsvipper, eller extensions. Samma kan det være. Hun er fortsatt en pen kvinne, og jeg var ikke noe annet enn nysgjerrig. Beklager for at det vekket en reaksjon hos deg.

Har jeg angrepet deg? Du må gjerne vise til hvor jeg har gjort det hen. Og du må gjerne ta deg en prat med admin så jeg mister moddejobben hvis du føler deg angrepet av en moderator. For det er jo ganske normalt å gjøre når man er så angrepet, mener jeg.

Skal jeg sende deg link til admins kanskje?

Jeg skjønner at dette kan være vanskelig å forstå, men jeg er ikke moderator 24 timer i døgnet, nå svarte jeg som en vanlig bruker. Og jeg kan virkelig ikke ha sett at jeg har angrepet deg. Men som jeg sa litt lengre opp, ta gjerne kontakt med admin, så jeg mister moddejobben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er i hvert fall photoshoppet. Fint bilde da, men mye bedre å se den virkelige sminken, som ikke er photoshoppet. :) Nå snakker jeg ikke om øyesminken, men huden.

Anonymous poster hash: 5c713...706

og jeg snakker om vippene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg angrepet deg? Du må gjerne vise til hvor jeg har gjort det hen. Og du må gjerne ta deg en prat med admin så jeg mister moddejobben hvis du føler deg angrepet av en moderator. For det er jo ganske normalt å gjøre når man er så angrepet, mener jeg.

Skal jeg sende deg link til admins kanskje?

Jeg skjønner at dette kan være vanskelig å forstå, men jeg er ikke moderator 24 timer i døgnet, nå svarte jeg som en vanlig bruker. Og jeg kan virkelig ikke ha sett at jeg har angrepet deg. Men som jeg sa litt lengre opp, ta gjerne kontakt med admin, så jeg mister moddejobben.

Wow. Snakk om å blåse ting opp. Jeg er virkelig ikke så dramatisk, og du må roe deg litt ned. Du virker så hissig :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, ikke rart skilpadden spurte, det lyser jo redigert lang vei. Kanskje ikke på vippene, men det er helt tydelig at huden er redigert. Og siden det er en sminketråd om hvordan man sminker seg, så er det jo ikke rart man spør.

Pen jente, og pen sminke, for all del, men det bildet er redigert.

Anonymous poster hash: fdafb...905
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Snakk om å blåse ting opp. Jeg er virkelig ikke så dramatisk, og du må roe deg litt ned. Du virker så hissig :)

Klart jeg blir hissig når du sitter der og sår tvil om den jobben jeg gjør som moderator. Det er virkelig ikke greit, og ihvertfall ikke når du sitter der feilaktig og beskylder meg for å angripe deg.

Men jeg gir deg gjerne link til admins som sagt, siden du påstår at jeg angriper deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Et dårligere bilde men tatt i et dårligere lys. Hvorfor øynene og huden min ble sånn var pga.lyset mest sannsynlig. Beklager for at jeg valgte et bedre bilde med bedre lys liksom..

*bilde fjernet*

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg snakker om vippene.

post-49097-0-59013800-1402268617_thumb.j

Ser du det? At det er blankt? :)

Nå har jeg ikke valgt tynne og naturlige øyevipper, var litt mer dramatisk. Men det er fordi jeg hadde mascara på fra før av, og da kunne man nesten ikke se effekten. Og ja, jeg har på meg fargelinser, om noen måtte lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke valgt tynne og naturlige øyevipper, var litt mer dramatisk. Men det er fordi jeg hadde mascara på fra før av, og da kunne man nesten ikke se effekten. Og ja, jeg har på meg fargelinser, om noen måtte lure.

Du har nydelige øyne!

Endret av Hokus Pokus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg blir hissig når du sitter der og sår tvil om den jobben jeg gjør som moderator. Det er virkelig ikke greit, og ihvertfall ikke når du sitter der feilaktig og beskylder meg for å angripe deg.

Men jeg gir deg gjerne link til admins som sagt, siden du påstår at jeg angriper deg.

Herregud, ro deg ned. Nå er du faktisk uprofesjonell. Selv om du kan svare som privatperson er på forumet så må du likevel forholde deg til at nicket ditt er knyttet til at du er moderator.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ro deg ned. Nå er du faktisk uprofesjonell. Selv om du kan svare som privatperson er på forumet så må du likevel forholde deg til at nicket ditt er knyttet til at du er moderator.

La irrlys være. Kanskje hun bare har en dårlig kveld :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nydelige øyne!

Tusen takk! Men det er ikke ekte farge på øynene, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Glemte å takke for de fine komplimentene som kom, så tusen takk :) har bare mobil tilgjengelig og jeg er ikke helt dreven på sånne ting.. Og jeg har faktisk ikke photoshoppa det/endret øyevippene mine.. Var heldig med lyset og vinkelen tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å trå varsomt når det gjelder hinting om at andre har redigert bilder av seg selv, for mange mange blir skikkelig fornærmet over slike beskyldninger, eller så oppfatter folk det som kamuflert spydighet. Nåde den som tror at man har fikset på noe, liksom ;) Jeg trodde også at bildet var redigert da, så kan ikke akkurat klandre Skilpadden for å ha gått ut ifra det.

Forresten, jeg synes det siste bildet du la ut var utrolig mye finere, Enhjørning. Så mer naturlig ut :) Vet ikke hvilke kommentarer jeg skal gi angående sminken da, ettersom jeg ikke ser annet enn muligens mascara på de øvre vippene? Ikke at man nødvendigvis trenger noe mer, men det gir heller ikke så mye rom for konstruktive tilbakemeldinger.

Ser litt moro ut å ha vippe-extensions forresten. Noen venninner av meg bruker også det, og jeg ser absolutt fordelene med det, men samtidig blir det ufattelig dyrt i lengden, så for meg vil det koste mer enn det smaker. Har noen falske vipper fra Ardell som det hender jeg klistrer på 1-2 ganger i året om jeg skal være helt gæærn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bare så for meg at en moderator var litt .. la oss si annerledes på skrivemåten. Aldri vært vitne til at en moderator angriper en som stiller et helt uskyldig spørsmål av ren og skjær nysgjerrighet.

Uansett, kjære moderator, la oss nå saken ligge, uten å avspore. Redigert, naturlig, løsvipper, eller extensions. Samma kan det være. Hun er fortsatt en pen kvinne, og jeg var ikke noe annet enn nysgjerrig. Beklager for at det vekket en reaksjon hos deg.

Kjære vene...du er ikke akkurat dronningen av selvinnsikt skilpadden.

Anonymous poster hash: b0600...518

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene...du er ikke akkurat dronningen av selvinnsikt skilpadden.

Anonymous poster hash: b0600...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifTAAZ.jpg

Hvilken øyenfarge har du egentlig? helt brune? (Linsene :fnise: ) så veldig naturlige ut:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken øyenfarge har du egentlig? helt brune? (Linsene :fnise: ) så veldig naturlige ut:)

Ja, mine er helt nøttebrune! Syns du virkelig det? jeg syns de ser veldig unaturlige ut, pupillene peker jo mot helt forskjellige retninger, men kanskje fordi jeg vet det er fargelinser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...