Gjest Enhjørning Skrevet 9. september 2015 #3521 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Dagens sminke 😊 PS holdt håret litt vekk siden det lå i ansiktet mitt.*bilde fjernet* Endret 3. november 2015 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2015 #3522 Del Skrevet 9. september 2015 Dagens sminke PS holdt håret litt vekk siden det lå i ansiktet mitt. Wow, for en babe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powski Skrevet 10. september 2015 #3523 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Ikke beste kvaliteten på bildet. Jeg er veldig glad i smokey eyes, og mere naturlige lepper :-) Endret 10. september 2015 av powski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 10. september 2015 #3524 Del Skrevet 10. september 2015 Lekte med sminke i noen minutter i dag 😍 noen nye øyeskygger som kom i posten 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 10. september 2015 #3525 Del Skrevet 10. september 2015 Og denne looken som virkelig ikke kom klart fram på bildet.. Ganske mye mørkere burgunder i ytterkanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 10. september 2015 #3526 Del Skrevet 10. september 2015 Digger hvordan du tar på lineren, Lizliz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 10. september 2015 #3527 Del Skrevet 10. september 2015 Dagens sminke PS holdt håret litt vekk siden det lå i ansiktet mitt. Jeg liker måten du har sminket deg på! Ikke for mye, men akkurat nok til å få en "edge". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3528 Del Skrevet 10. september 2015 Jeg liker måten du har sminket deg på! Ikke for mye, men akkurat nok til å få en "edge". Så hyggelig at menn legger merke til sånt - Veldig fint enhjørning, du ser helt nydelig ut. Anonymous poster hash: 76240...b87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 11. september 2015 #3529 Del Skrevet 11. september 2015 Wow, for en babe. Jeg liker måten du har sminket deg på! Ikke for mye, men akkurat nok til å få en "edge". Så hyggelig at menn legger merke til sånt - Veldig fint enhjørning, du ser helt nydelig ut. Anonymous poster hash: 76240...b87 Tusen takk alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. september 2015 #3530 Del Skrevet 11. september 2015 Digger hvordan du tar på lineren, Lizliz. Takk takk dette er faktisk sort øyenskygge med litt Mac fix plus , litt improvisasjon da jeg ikke fant eyelineren min 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. september 2015 #3531 Del Skrevet 11. september 2015 Lekte med sminke i noen minutter i dag noen nye øyeskygger som kom i posten Og denne looken som virkelig ikke kom klart fram på bildet.. Ganske mye mørkere burgunder i ytterkanten Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. september 2015 #3532 Del Skrevet 11. september 2015 Nydelig. Tusen takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3533 Del Skrevet 11. september 2015 Har ikke noe bilde akkurat nå, men sminke jeg bruker daglig: 1. Smashbox studio skin foundation 2. Isadora mattifying powder 3. Smashbox contouring kit 4. H&M blush i fargen coral 5. Billion dollar brow pen. 6. Pupa Milano øyeskygge palette 7. Loreal volume million lashes excess 8. Smashbox lipgloss Anonymous poster hash: b3e7b...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 11. september 2015 #3534 Del Skrevet 11. september 2015 Festsminken på plass, noe tidlig. Prøvd meg på løsvipper for første gang, men de forsvinner nok fort merker jeg... Øyeskyggen er bruntoner fra den nye kolleksjonen til H&M, lipliner (01 pink) fra Estée Lauder. Merker at alt ser ganske likt ut fra gang til gang, men... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 11. september 2015 #3535 Del Skrevet 11. september 2015 Festsminken på plass, noe tidlig. Prøvd meg på løsvipper for første gang, men de forsvinner nok fort merker jeg... Øyeskyggen er bruntoner fra den nye kolleksjonen til H&M, lipliner (01 pink) fra Estée Lauder. Merker at alt ser ganske likt ut fra gang til gang, men... Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvefisken Skrevet 11. september 2015 #3536 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Festsminken på plass, noe tidlig. Prøvd meg på løsvipper for første gang, men de forsvinner nok fort merker jeg... Øyeskyggen er bruntoner fra den nye kolleksjonen til H&M, lipliner (01 pink) fra Estée Lauder. Merker at alt ser ganske likt ut fra gang til gang, men... Hvordan er pigmentene på de nye øyenskyggene?Husker jeg mislikte de gamle, men jeg har likt en del andre ting i en nye kolleksjonen til H&M. edit: skrivefeil Endret 11. september 2015 av Flyvefisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 11. september 2015 #3537 Del Skrevet 11. september 2015 Hvordan er pigmentene på de nye øyenskyggene?Husker jeg mislikte de gamle, men jeg har likt en del andre ting i en nye kolleksjonen til H&M. edit: skrivefeil Litt over middels pigmenter kanskje. Jeg likte den paletten godt iallefall! Sitter lenge også, iallefall med riktig underlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvefisken Skrevet 11. september 2015 #3538 Del Skrevet 11. september 2015 Litt over middels pigmenter kanskje. Jeg likte den paletten godt iallefall! Sitter lenge også, iallefall med riktig underlag. Hmm, kanskje det plutselig ligger en ny palett i sminkeskrinet mitt snart. Det så veldig bra ut på bildene dine i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #3539 Del Skrevet 12. september 2015 Festsminken på plass, noe tidlig. Prøvd meg på løsvipper for første gang, men de forsvinner nok fort merker jeg... Øyeskyggen er bruntoner fra den nye kolleksjonen til H&M, lipliner (01 pink) fra Estée Lauder. Merker at alt ser ganske likt ut fra gang til gang, men... Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #3540 Del Skrevet 12. september 2015 Og denne looken som virkelig ikke kom klart fram på bildet.. Ganske mye mørkere burgunder i ytterkanten Hvordan har du gjort det på nedre vippekant? Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå