Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke det der, jeg liker ikke å ha slike voldsomme bryn, føler det ser ut som at det lever to kålormer i pannen min. :fnise:

Synes du mine er for store? Jeg er blitt vant til å ha de så mørke på grunn av at jeg farger håret mitt mørkt, men jeg prøver å være forsiktig med å ikke markere utenfor den naturlige formen - men er jo redd for å bli litt "blind" og lage de større og mørkere enn hva som er pent. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du mine er for store? Jeg er blitt vant til å ha de så mørke på grunn av at jeg farger håret mitt mørkt, men jeg prøver å være forsiktig med å ikke markere utenfor den naturlige formen - men er jo redd for å bli litt "blind" og lage de større og mørkere enn hva som er pent. :P

Nei.

Jeg snakket om meg, jeg legger meg ikke opp i andres øyebryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg snakket om meg, jeg legger meg ikke opp i andres øyebryn.

Bra. :)

Du har veldig lyse bryn da, så skjønner at det kan føles voldsomt å markere de veldig for deg. Synes det er veldig pent når du markerer de litt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. :)

Du har veldig lyse bryn da, så skjønner at det kan føles voldsomt å markere de veldig for deg. Synes det er veldig pent når du markerer de litt, da.

Jeg bruker å gå i salong og få de farget, men problemet er at det er sparsommelig med hår og jeg liker ikke hvordan det blir når folk bare maler på farge der det ikke er hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WP_20150416_014.jpg

Sminken vises ikke så godt, da. Er så rart lys, ser ikke sånn ut IRL. Er i alle fall hudsminke med brun soting og øyenbryn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kledde virkelig godt øyebrynsformen, og fargen, men kanskje tone litt ut i starten av brynene så de ikke blir så "skarpe"? Jeg bruker to farger vanligvis, en litt lysere til "rundingen" å starten og en mørkere til resten og vippen. Men jeg er elendig på å forme de. Ser vanligvis ut som jeg har bryn som egentlig skulle sittet på to forskjellige mennesker hva form angår :fnise: Det hjelper ikke at jeg var svært klumpsete som liten så jeg har arr i de også.

Anonymous poster hash: b0600...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du kledde virkelig godt øyebrynsformen, og fargen, men kanskje tone litt ut i starten av brynene så de ikke blir så "skarpe"? Jeg bruker to farger vanligvis, en litt lysere til "rundingen" å starten og en mørkere til resten og vippen. Men jeg er elendig på å forme de. Ser vanligvis ut som jeg har bryn som egentlig skulle sittet på to forskjellige mennesker hva form angår :fnise: Det hjelper ikke at jeg var svært klumpsete som liten så jeg har arr i de også.

Anonymous poster hash: b0600...518

Takk for tilbakemelding - og jeg er helt enig! Synes selvsagt de er pene selv (hihi), men føler at de blir for harde og skarpe innerst. Har prøvd å "duse" ut innerst, men det ser bare rart ut, så kanskje jeg skal prøve en annen farge der! Formen på mine bryn er heldigvis naturlig, for jeg er ikke flink til å forme/nappe. Napper noen strå som dukker opp i underkant, men ellers er det slik de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

29bhbhe.jpg

Sminker meg slik sort sett hver dag, med unntakk av rød leppestift. Den bruker jeg bare hvis jeg skal ut eller vil pynte meg litt ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminken vises ikke så godt, da. Er så rart lys, ser ikke sånn ut IRL. Er i alle fall hudsminke med brun soting og øyenbryn.

Sminker meg slik sort sett hver dag, med unntakk av rød leppestift. Den bruker jeg bare hvis jeg skal ut eller vil pynte meg litt ekstra :)

Fine dere to var da. Jeg må seriøst skjerpe meg.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bort med bildet.

I de her grå, men lange vårdager koster jeg på meg RockChick makeup, svart sotning er byttet ut med brunbasert burgunder skygge og rosa lebestift. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk :)

Pen jente, men du burde seriøst ikke lage sånne stygge uttrykk du gjør med tungen... Mye mer fjortis enn trutemunn spør du meg, gjør seg liksom så veldig til og føler man selv er så fryktelig søt føler jeg.

Anonymous poster hash: 66840...c97

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29bhbhe.jpg

Så nydelig! Du kledde den røde leppestiften skikkelig godt, kjenner jeg blir misunnelig ;blomst;
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Pen jente, men du burde seriøst ikke lage sånne stygge uttrykk du gjør med tungen... Mye mer fjortis enn trutemunn spør du meg, gjør seg liksom så veldig til og føler man selv er så fryktelig søt føler jeg.

Er det så stygt å stikke ut tungen da? Jeg geiper jo ikke. Jeg syns selv jeg er veldig søt, så jeg ser ikke problemet med å fremheve det litt ekstra en gang i blandt.

Så nydelig! Du kledde den røde leppestiften skikkelig godt, kjenner jeg blir misunnelig ;blomst;

Tusen takk! Skulle gjerne ha gått med den hver dag, men det hadde blitt litt rart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de her grå, men lange vårdager koster jeg på meg RockChick makeup, svart sotning er byttet ut med brunbasert burgunder skygge og rosa lebestift.

For noen øyne!! Helt nydelig!! Likte godt fargen på leppene. Kan jeg spørre hvilket merke/farge det er? :)

Anonymous poster hash: c96ee...74e

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så stygt å stikke ut tungen da? Jeg geiper jo ikke. Jeg syns selv jeg er veldig søt, så jeg ser ikke problemet med å fremheve det litt ekstra en gang i blandt.

Tusen takk! Skulle gjerne ha gått med den hver dag, men det hadde blitt litt rart :fnise:

Var egentlig ment som et tips, hadde vært et sååå mye finere bilde uten. :) Er bare det styggeste jeg ser av uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen øyne!! Helt nydelig!! Likte godt fargen på leppene. Kan jeg spørre hvilket merke/farge det er? :)

Anonymous poster hash: c96ee...74e

Er en random vnalig rosa, men jeg har svart blyant som er "sotet" under, antageligvis det som gjør uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, for noen øyne! Den øyeskyggen fremhevet øyefargen din skikkelig :)

Hvilke øyeskygge er det? I must have it! :P

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, for noen øyne! Den øyeskyggen fremhevet øyefargen din skikkelig :)

Hvilke øyeskygge er det? I must have it! :P

Det er Mac Cosmetics Handwritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink til å fremheve uttrykket ditt, og dette syns jeg var din beste sminking så langt. Du kler virkelig brun øyemarkering (akkuat som alle andre med lys hud og lyse øyne)! Well done!

Anonymous poster hash: 89e05...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...