Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aha, takk skal du ha for tipset! Er et evig mas å finne pumps som ikke detter av meg omtrent når jeg går :) Husker du hva butikken het?

Hvilken størrelse bruker du?

Anonymous poster hash: c7b0d...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken størrelse bruker du?

Anonymous poster hash: c7b0d...ef6

Bruker 35 i pensko. Bianco sin 35 er mer som en 36, men en Louboutin som er litt liten i str. går fint i 35,5 :) I andre sko som det ikke er så nøye om de sitter som støpt bruker jeg 36.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent ansikt, og deilige lepper da! :-)

Pen du er :)

Kjempefin, likte leppene.

Du hadde sklidd rett inn Hollywood. Nydelige jente.

:sjenert: Tusen takk for hyggelige kommentarer! Dere er fine :)

Fin farge på leppene. Kba brukar du der?

Takk :) Tror faktisk at jeg bare har Carmex på leppene, men kan hende at jeg har på meg Clarins instant Lip perfector i fargen 01 istedet. ;) Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Aha, takk skal du ha for tipset! Er et evig mas å finne pumps som ikke detter av meg omtrent når jeg går :) Husker du hva butikken het?

Nei, men den ligg i Rosenkrantzgate mellom Karl Johan og Kristian Kvart. Det er berre to rulletrapper ned i kjelleren, liksom. Det er ein ganske lite innbydande stad, men eg har komme over ein del bra merke der, mellom anna Levis og Tamaris. Det er openberrt restlagre dei har, for dei har få storleikar. Verdt å titte innom, ein er jo ofte i nærleiken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men den ligg i Rosenkrantzgate mellom Karl Johan og Kristian Kvart. Det er berre to rulletrapper ned i kjelleren, liksom. Det er ein ganske lite innbydande stad, men eg har komme over ein del bra merke der, mellom anna Levis og Tamaris. Det er openberrt restlagre dei har, for dei har få storleikar. Verdt å titte innom, ein er jo ofte i nærleiken!

Ah! :) Takk skal du ha ha! Skal definitivt lete etter den butikken neste gang jeg er i sentrum :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bort med bildene.

Jeg har drevet og eksperimentert med contour de siste dagene og her er det jeg selv synes passer mitt firkantede fjes best på dagtid; det er lys brunbeige kremconsealer rundt hele "ansiktslinjen" og kinnebenene, også nesen har blitt gjort smalere, bare fordi. Deretter er det sotet skikkelig ut for en gradvis effekt. Ser knallbra ut med beigebrun, men tror det blir enda bedre sementgrå teatermakeup, som er det jeg planlegger og bruke til kveldsmakeup.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet og eksperimentert med contour de siste dagene og her er det jeg selv synes passer mitt firkantede fjes best på dagtid; det er lys brunbeige kremconsealer rundt hele "ansiktslinjen" og kinnebenene, også nesen har blitt gjort smalere, bare fordi. Deretter er det sotet skikkelig ut for en gradvis effekt. Ser knallbra ut med beigebrun, men tror det blir enda bedre sementgrå teatermakeup, som er det jeg planlegger og bruke til kveldsmakeup.

Fin look :) Du har veldig pene øyne og lepper. :blomst:

Bruker du noen gang matte øyenskygger? Det tror jeg hadde sett kjempefint ut på deg, for det fremhever ikke rynker og den slags. :)

Endret av Adhara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin look :) Du har veldig pene øyne og lepper. :blomst:

Bruker du noen gang matte øyenskygger? Det tror jeg hadde sett kjempefint ut på deg, for det fremhever ikke rynker og den slags. :)

Ja, gjør det, men i dag bare tok jeg på det som var i paletten som var meg nærmest siden det er contour som er greia for tiden, ikke øyemakeup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det, men i dag bare tok jeg på det som var i paletten som var meg nærmest siden det er contour som er greia for tiden, ikke øyemakeup.

Skjønner. Av og til får man dilla på en ting, for meg er det lepper som gjelder akkurat nå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smink.png

Ikke ordnet leppene enda og fargene ble litt blasse. Lineren under øynene er egentlig ganske turkis. :vetikke:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ikke ordnet leppene enda og fargene ble litt blasse. Lineren under øynene er egentlig ganske turkis. :vetikke:

Dei augo!

Flotte bryn

Edit: tok vekk bilete

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker foundation, solpudder, maskara og litt farge i øyenbrynene til vanlig. Hvis det skjer noe spesielt prøver jeg litt sotet øyenskygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den pene snuppa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei augo!

Flotte bryn

Edit: tok vekk bilete

Aw, takk! Er mye klaging på bryn for tida, så turte nesten ikke vise mine, men bra du synes de var fine, da. :)

Du er den pene snuppa da.

Takk, for en boost! :) (selv om jeg ser rar på ut på bilder og er mye penere i speilet, hahah).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, takk! Er mye klaging på bryn for tida, så turte nesten ikke vise mine, men bra du synes de var fine, da. :)

Takk, for en boost! :) (selv om jeg ser rar på ut på bilder og er mye penere i speilet, hahah).

Skjønner ikke det der, jeg liker ikke å ha slike voldsomme bryn, føler det ser ut som at det lever to kålormer i pannen min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...