Gjest Gaea Skrevet 15. februar 2015 #3201 Del Skrevet 15. februar 2015 Enig med Lizliz, velg gjerne en lysere nyanse - med såpass tykke bryn synes jeg ikke det er nødvendig å tegne rundt heller. Det usminkede brynet var veldig fint (ikke at det andre ikke er det altså, men jeg likte den naturlige siden bedre)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 15. februar 2015 #3202 Del Skrevet 15. februar 2015 Tusen takk for tips, Lizliz og marr! Jeg skal prøve meg litt frem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 15. februar 2015 #3203 Del Skrevet 15. februar 2015 dagens kjappe Pent sminket, og lurt blikk😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #3204 Del Skrevet 15. februar 2015 Tusen takk men mine bryn er så og si naturlige, jeg har hatt massive bryn siden jeg var liten, men som de fleste andre nappet jeg de ihjel i tenåra, nå napper jeg ikke lenger og de har vokst ganske mye, det eneste jeg gjør er å markere de og fylle "huller". Men ja, kanskje jeg har litt for mye bryn Edit: kan legge ved bilde. Et bryn med og et uten sminke. Syns ikke det er så voldsom forskjell på tykkelsen, litt er det jo, siden jeg tegner rundt de, men. Ååå men kjære deg, du trenger jo virkelig ikke farge på bryna dine! Jeg ville ha tynnet ut brynet pittelitt, iallfall akkurat i buen og så gredd de med en klar brynsgel. Du har jo kjempefyldige bryn, der er jo ingen behov for farge på! Brynet har flott form, men som sagt tror jeg det kunne lønnet seg med bare en halv millimeter tynning og så litt mer formet/ryddet bue Om du ikke har bryngel tilgjengelig kan du bruke for eksempel en gammel mascarakost og så grer du hårene, og så sprayer du hårspray på mascarakosten og grer igjennom brynene en gang til. Pass på at du ikke grer bryna slik at at de står rett opp, men slik at de får en pen og naturlig linje fra innerst i brynet og litt opp og bakover. Anonymous poster hash: fdafb...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 15. februar 2015 #3205 Del Skrevet 15. februar 2015 Tusen takk men mine bryn er så og si naturlige, jeg har hatt massive bryn siden jeg var liten, men som de fleste andre nappet jeg de ihjel i tenåra, nå napper jeg ikke lenger og de har vokst ganske mye, det eneste jeg gjør er å markere de og fylle "huller". Men ja, kanskje jeg har litt for mye bryn Edit: kan legge ved bilde. Et bryn med og et uten sminke. Syns ikke det er så voldsom forskjell på tykkelsen, litt er det jo, siden jeg tegner rundt de, men. Jeg må si meg enig med de over som sier at du har utrolig naturlig fine bryn. Syns faktisk du var finest usminket på brynene, og føler absolutt ikke at du trenger å sminke dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 15. februar 2015 #3206 Del Skrevet 15. februar 2015 Fotballflue, du er heldig med bryna dine!! Jeg skulle gjerne hatt like mørke og fyldige bryn fra naturens side Når et allerede snakkes om bryn... Har lyst å farge de hjemme nå, blir for dyrt på salong om jeg skal opprettholde fargen. Har dere prøvd det? Har prøvd et merke, Kolokrem, den farget veldig av på hud, ikke så fornøyd med resultatet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. februar 2015 #3207 Del Skrevet 18. februar 2015 Sånn er vi i dag Som regel ganske naturlig. Øyeskygge, eyeliner, mascara og litt rouge. Bruker ikke annet enn hudkrem på huden ettersom jeg aldri har hatt noe særlig urenheter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. februar 2015 #3208 Del Skrevet 18. februar 2015 Foundation, mascara på de øvre øyenvippene og knall rød leppestift 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. februar 2015 #3209 Del Skrevet 18. februar 2015 Derfor du hadde rød lepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 20. februar 2015 #3210 Del Skrevet 20. februar 2015 Klar for en kveld på byen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. februar 2015 #3211 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Hverdagssminketrynet ..... Endret 21. februar 2015 av neon_sun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2015 #3212 Del Skrevet 21. februar 2015 Hverdagssminketrynet Veldig pen, pene øyne å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. februar 2015 #3213 Del Skrevet 21. februar 2015 Veldig pen, pene øyne å Du, det var det JEG som skulle si! Skikkelige katteøyne, det er fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2015 #3214 Del Skrevet 21. februar 2015 Klar for en kveld på byen Hva har du gjort med håret her? Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 21. februar 2015 #3215 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Hva har du gjort med håret her? Ser bra ut! Tenker du farge eller frisyre? Det er krøllet med krøllstav Tusen takk! Endret 21. februar 2015 av Nosoul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2015 #3216 Del Skrevet 21. februar 2015 Tenker du farge eller frisyre? Det er krøllet med krøllstav Tusen takk! Tenkte på formen ja.. Det lå liksom så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3217 Del Skrevet 21. februar 2015 Tenkte på formen ja.. Det lå liksom så fint. Og nå et bilde av sminken din Anonymous poster hash: e82ae...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2015 #3218 Del Skrevet 21. februar 2015 Og nå et bilde av sminken din Anonymous poster hash: e82ae...568 Det får bli en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. februar 2015 #3219 Del Skrevet 21. februar 2015 Takk for veldig fine ord, Nephilim og Silfen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mars 2015 #3220 Del Skrevet 1. mars 2015 Ryddet for avsporinger og svar til dette. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå