Adhara Skrevet 29. januar 2015 #3161 Del Skrevet 29. januar 2015 Sånn ser jeg ut i dag Måtte prøve ut den nye Kat von D Innerstellar paletten min 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 29. januar 2015 #3162 Del Skrevet 29. januar 2015 Så jeg gammel ut?? jeg er 24 haha NEI absolutt ikke! Jeg syns ofte du kommer med mye fornuftig i klær/vesketrådene, og har fått for meg at du er en godt voksen dame på 40+! Ble heeelt paff da jeg så bildet og du så ut som en 20-åring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 29. januar 2015 #3163 Del Skrevet 29. januar 2015 haha NEI absolutt ikke! Jeg syns ofte du kommer med mye fornuftig i klær/vesketrådene, og har fått for meg at du er en godt voksen dame på 40+! Ble heeelt paff da jeg så bildet og du så ut som en 20-åring Ååå! Tusen takk you made my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 30. januar 2015 #3164 Del Skrevet 30. januar 2015 Sånn ser jeg ut i dag Måtte prøve ut den nye Kat von D Innerstellar paletten min Så flott! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 30. januar 2015 #3165 Del Skrevet 30. januar 2015 Så flott! Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3166 Del Skrevet 31. januar 2015 Du har ikke noen tips på en god foundation for rosaceahud? Jeg pleier å bruke La Roche-Posay sin mineralfoundation for sensitiv hud, men den lyseste nyansen er akkurat for mørk for meg, så det blir seende litt skittent ut. Har skikkelig sensitiv hud, og får rødflammet hud og perioral dermatitt-utbrudd nesten med én gang jeg bruker feil foundation Dette høres akkurat ut som meg om dagen reagerer på alt av flytende foundation. For meg fungerer bareMinerals veldig bra har også veldig lys hud i og med jeg ikke tåler sol, så bruker fargen faire Anonymous poster hash: df852...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 31. januar 2015 #3167 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Akkurat nå Er så dårlig på å bruke øyeskygger. må bli flinkere til det En smule rødsprengt i øynene Endret 2. februar 2015 av fotballflue 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 31. januar 2015 #3168 Del Skrevet 31. januar 2015 Sånn ser jeg ut i dag Måtte prøve ut den nye Kat von D Innerstellar paletten min Kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 31. januar 2015 #3169 Del Skrevet 31. januar 2015 Kjempefint! Tusen takk, og det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 31. januar 2015 #3170 Del Skrevet 31. januar 2015 Tusen takk, og det samme til deg Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3171 Del Skrevet 1. februar 2015 Akkurat nå Er så dårlig på å bruke øyeskygger. må bli flinkere til det En smule rødsprengt i øynene Tightliner du? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 1. februar 2015 #3172 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Tightliner du? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Hva er det? Edit: googla det. Nei det gjør jeg ikke Endret 1. februar 2015 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3173 Del Skrevet 1. februar 2015 Hva er det? Edit: googla det. Nei det gjør jeg ikke Er bare såå nydelig resultat- Håper du legger ut mer. Kanskje steg for steg på hva du gjør? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 1. februar 2015 #3174 Del Skrevet 1. februar 2015 Første bud er en ren hud. Renser med MD- formulations, sensitive skin. Tørker ansiktet med papirservietter, resten av kroppen med håndkle. Så bruker jeg et lift- serum rundt øynene, som glatter ut fine linjer. Bruker nå "solution supreme direct eye lift". Deretter rikelig av et fuktgivende serum over hele ansiktet, f.eks Ole Henriksen`s truth serum. Så en rik fuktighetskrem. Elsker Ole Henriksen sheer transformation. Deretter en god primer. Dersom jeg føler at huden er litt rødmusset, så legger jeg smashbox sin med grønn farge for å dempe rødhet. Ellers bruker jeg "prime time" fra bare minerals. Begge gir en fløyelsmyk følelse på huden og gjør at makeupen legger seg jevnt og pent! Nå er 75 % av jobben gjort, men etter alt dette har jeg fortsatt ikke sminke på Til daglig bruker jeg kun en transparent foundation, nå Diorskin nude Skin- glowing makeup, litt rouge, pittelitt highlighter på strategiske steder som neseryggen, øyelokk, øverst på kinnbein og rett over brynene.. Avhengig av Mary lou manizer.. Knøttlitt solpudder, bruker guerlain terracotta, med stor børste. Bruker det under kinnbena og utover på sidene for å gi inntrykk av et smalere ansikt, så litt på sidene av nesevingene, rett under haken, øverst i pannen og litt over rougen for å jevne alt med den store børsten. Litt farge på brynene, pluss litt farget liploss. Bruker vippetang viss jeg føler vippene er "i form".. Ingen mascara til hverdags.. Etter alt dette vil en mann si at jeg er "helt usminket" Ha ha!!! Skal jeg pynte meg mer, så bruker jeg øyenskygger og pensler for å markere øynene, til fest bruker jeg også en kajal på våtlinjen oppe og nede, og definerer globallinjen med en mørk skygge. Noen strøk maskara, litt mer highlighter og leppestift under glossen. Wohaa!! Total transformation!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 1. februar 2015 #3175 Del Skrevet 1. februar 2015 Er bare såå nydelig resultat- Håper du legger ut mer. Kanskje steg for steg på hva du gjør?Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Tusen takk Ja, jo, jeg kan jo det, men det er ikke noe hokuspokus akkurat bruker "bare" foundation, pudder, blush, dipliner, mascara og øyebrynspenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3176 Del Skrevet 2. februar 2015 Første bud er en ren hud. Renser med MD- formulations, sensitive skin. Tørker ansiktet med papirservietter, resten av kroppen med håndkle. Så bruker jeg et lift- serum rundt øynene, som glatter ut fine linjer. Bruker nå "solution supreme direct eye lift". Deretter rikelig av et fuktgivende serum over hele ansiktet, f.eks Ole Henriksen`s truth serum. Så en rik fuktighetskrem. Elsker Ole Henriksen sheer transformation. Deretter en god primer. Dersom jeg føler at huden er litt rødmusset, så legger jeg smashbox sin med grønn farge for å dempe rødhet. Ellers bruker jeg "prime time" fra bare minerals. Begge gir en fløyelsmyk følelse på huden og gjør at makeupen legger seg jevnt og pent! Nå er 75 % av jobben gjort, men etter alt dette har jeg fortsatt ikke sminke på Til daglig bruker jeg kun en transparent foundation, nå Diorskin nude Skin- glowing makeup, litt rouge, pittelitt highlighter på strategiske steder som neseryggen, øyelokk, øverst på kinnbein og rett over brynene.. Avhengig av Mary lou manizer.. Knøttlitt solpudder, bruker guerlain terracotta, med stor børste. Bruker det under kinnbena og utover på sidene for å gi inntrykk av et smalere ansikt, så litt på sidene av nesevingene, rett under haken, øverst i pannen og litt over rougen for å jevne alt med den store børsten. Litt farge på brynene, pluss litt farget liploss. Bruker vippetang viss jeg føler vippene er "i form".. Ingen mascara til hverdags.. Etter alt dette vil en mann si at jeg er "helt usminket" Ha ha!!! Skal jeg pynte meg mer, så bruker jeg øyenskygger og pensler for å markere øynene, til fest bruker jeg også en kajal på våtlinjen oppe og nede, og definerer globallinjen med en mørk skygge. Noen strøk maskara, litt mer highlighter og leppestift under glossen. Wohaa!! Total transformation!! Dette høres ut som du får skikkelig flawless hud. Kunne du lagt ut bilder med steg for steg? Særlig highlitninga di tror jeg mange kan lære masse av. Anonymous poster hash: 803a3...0a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 4. februar 2015 #3177 Del Skrevet 4. februar 2015 Dette høres ut som du får skikkelig flawless hud. Kunne du lagt ut bilder med steg for steg? Særlig highlitninga di tror jeg mange kan lære masse av. Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Da må jeg avsløre Tøydokka- brukeren min, og "hun" har så mange avslørende innlegg om private saker at det kommer jeg ikke til å gjøre. Sorry.. Men mine triks handler om å starte med ren, gjennomfuktet hud, bruke gode produkter, rene kvalitetsbørster og å bruke litt tid på å jobbe produktene inn i huden. Highlightsminken handler om "less is more", må plasseres på strategiske steder i små mengder, altså ikke klines rundt i hele fjeset. På youtube vet jeg det ligger masse videoer om contouring og hightight- teknikker. Du kan kanskje sjekke ut noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 7. februar 2015 #3178 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) * Endret 7. februar 2015 av goldenchanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 11. februar 2015 #3179 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Faen ass... Prøver å få lagt inn bilde men funker ikke! Endret 11. februar 2015 av goldenchanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 13. februar 2015 #3180 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) dagens kjappe Endret 13. februar 2015 av Lizliz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå