Leopanter Skrevet 23. januar 2015 #3141 Del Skrevet 23. januar 2015 Vil anbefale deg å gå å få en prøve på Diorskin Star foundation, faktisk. Nyansen #010 er den lyseste, det er grunnlaget jeg har på latkvinnesminken på side 156. Ellers er jeg glade for Youthful Glow foundation fra Yves Rocher og de har adskillig lyse nyanse i både beigerosa og beige, men er usikker på om en person med så sensitiv hud som du bør prøve den ut. Skal sjekke ut diorskin star i første omgang, tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3142 Del Skrevet 23. januar 2015 Skal sjekke ut diorskin star i første omgang, tusen takk for tips! Gjør det, den blir finest når man setter den inn med fingrene også. Faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 24. januar 2015 #3143 Del Skrevet 24. januar 2015 Dagen sminke:) er ikke så flink men øver! For noen flotte og fyldige bryn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2015 #3144 Del Skrevet 24. januar 2015 For noen flotte og fyldige bryn! For et steinbra nick du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 24. januar 2015 #3145 Del Skrevet 24. januar 2015 For et steinbra nick du har!! Haha, tusen takk! Fornøyd med det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #3146 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene. Endret 29. januar 2015 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 25. januar 2015 #3147 Del Skrevet 25. januar 2015 Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene. Superdigg lebestift, Gjest! Kler deg. Og med en slik farge, så kan øynene bare være spillernaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #3148 Del Skrevet 25. januar 2015 Superdigg lebestift, Gjest! Kler deg. Og med en slik farge, så kan øynene bare være spillernaken Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. januar 2015 #3149 Del Skrevet 25. januar 2015 Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene. Hvilken lebestift bruker du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2015 #3150 Del Skrevet 25. januar 2015 Hvilken lebestift bruker du her? Denne i #31 Rouge Vif. Alle de røde er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 25. januar 2015 #3151 Del Skrevet 25. januar 2015 Denne i #31 Rouge Vif. Alle de røde er knall. Flott, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2015 #3152 Del Skrevet 27. januar 2015 Flott, takk! Skal du kjøpe den så vil jeg se bilder med den på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3153 Del Skrevet 27. januar 2015 Merkelig at Gjest skal være den som skal gi sminkeråd. Ikke frekt ment men du kan jo ikke sminke deg! Anonymous poster hash: 65c97...fc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3154 Del Skrevet 27. januar 2015 Enda latere sminke i dag, kun foundation (Chanel Perfection Lumiere Velvet) + fiksering og rød lebestift. Øynene er totalt nakne bak glassene. Denne leppestiften sammen med den enkle øyensminken du hadde på et tidligere bilde her i tråden (tror det kun var mascara og kanskje eyeliner) + god konturering hadde vært helt knall på deg. Til denne leppestiften trenger du kun mengder med sort mascara Anonymous poster hash: fdafb...905 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2015 #3155 Del Skrevet 27. januar 2015 Denne leppestiften sammen med den enkle øyensminken du hadde på et tidligere bilde her i tråden (tror det kun var mascara og kanskje eyeliner) + god konturering hadde vært helt knall på deg. Til denne leppestiften trenger du kun mengder med sort mascara Anonymous poster hash: fdafb...905 Takk for tips, det må jeg prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3156 Del Skrevet 27. januar 2015 Takk og ok. Edit: Jeg bruker rens og kremer fra Biotherm akkurat nu. Tenkte på denne øyensminken her + den leppestiften du hadde på det siste bildet. Brillene kler du virkelig godt. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2015 #3157 Del Skrevet 27. januar 2015 Tenkte på denne øyensminken her + den leppestiften du hadde på det siste bildet. Brillene kler du virkelig godt. Anonymous poster hash: fdafb...905 Du mener merker på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2015 #3158 Del Skrevet 27. januar 2015 Merkelig at Gjest skal være den som skal gi sminkeråd. Ikke frekt ment men du kan jo ikke sminke deg! Anonymous poster hash: 65c97...fc2 Få se sminken din da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 29. januar 2015 #3159 Del Skrevet 29. januar 2015 Dagen sminke:) er ikke så flink men øver! Det var skikkelig fin øyesminke! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 29. januar 2015 #3160 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Det var skikkelig fin øyesminke! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Så jeg gammel ut?? jeg er 24 Endret 29. januar 2015 av goldenchanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå