Gå til innhold

Mamma M sitt første barn, og nr 2 på vei :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra, da krysser jeg fingre for en baby 16.des :nigo:

Jeg og, fin dato!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mitt første teppe, ever, tatta:

post-38390-0-57216900-1355574419_thumb.j

post-38390-0-13958200-1355574459_thumb.j

Endret av Luremegpå
Skrevet

Dårlig med besøk her, sånn er det blitt gitt. No news her...

Natti!

Skrevet

:klem: Tiden strekker ikke til.. Men er innom og sjekker hvordan det går av og til i alle fall.

Kjempefint teppe! :jepp:

Og i går skulle du føde i forhold til mine kalkuleringer. ;) Men jeg er jo svært dårlig på sånt..

Håper du får en fin dag! :klem:

Skrevet

Så fint teppe, du ble ferdig! Jeg er dårlig å skrive, men er jevnlig innom og leser........håper noe skjer snart hos deg :hoppe:

Skrevet (endret)

Ja, jeg mener ikke syte!

Nå har T blitt syk, og self er det bronkitt og feber igjen..blir gal av de falske mandlene hans..

Når snuppa her i magen har komt ut, så skal jeg søke om operasjon, han kan ikke ha det sånn mer. Holdt på i over et år snart!

Kjenner jeg er hormonell, trist, lei, redd og trist i mammahjertet i dag. Vil iallefall ikke føde når gutten min er syk og skikkelig uvel..

Sov ikke i natt pga maserier, og det er en belastning for kroppen. VIRKELIG!!

Var hos Jm i dag, og håpte virkelig at det var litt modent dér nede, men neida, ikke mye fremgang, og så lenge det ikke er modent, skjer dét heller lite...

Uansett hvor mye jeg går på shoppingsenter osv osv, så hjelper det jo ikke en skit...arg!!

Jeg har så lysst til at kroppen skal komme i gang på egen hånd!!

Ser at jeg ikke har oppdatert tippelisten, men so far no baby altså :)

Endret av Luremegpå
Skrevet

:klem: Tiden strekker ikke til.. Men er innom og sjekker hvordan det går av og til i alle fall.

Kjempefint teppe! :jepp:

Og i går skulle du føde i forhold til mine kalkuleringer. ;) Men jeg er jo svært dårlig på sånt..

Håper du får en fin dag! :klem:

Hehe, der går bra, ser at andre bøker e litt mer spennende enn det min er..:)

Litt annerledes når vi alle var gravide rundt samme tid osv :):)

Joda, teppe er jeg fornøyd med, lite eksperimmet, fullført, så da er det bravo!

Skrevet

Så fint teppe, du ble ferdig! Jeg er dårlig å skrive, men er jevnlig innom og leser........håper noe skjer snart hos deg :hoppe:

Ja, det går fint dét, bare les i vei :)

Ja, må jo begynne et sted :)

Skrevet

Hehe, der går bra, ser at andre bøker e litt mer spennende enn det min er.. :)

Litt annerledes når vi alle var gravide rundt samme tid osv :) :)

Joda, teppe er jeg fornøyd med, lite eksperimmet, fullført, så da er det bravo!

Det er ikke mange bøkene jeg rekker å si noe i om dagen.. Men jeg skal skjerpe meg. Nå er det bare en og en halv dag til ferie og da har jeg litt mer tid ;) Jobber aalt for mye og er klein når jeg er hjemme. I dag var siste overtidsdag! (som jeg har sagt noen ganger nå.. men nå må det bare stemme) :)

Får du noe avlastning av foreldre, venner osv? Det er så dumt at T er så mye syk. :( Skjønner at det er vondt for dere begge. Håper de kan få tatt ut de hersens falske mandlene da!

Kjenner meg igjen i å vente på at det skal skje av seg selv.. Men det gjør det nok! Du er bare 2 dager over og det skjer nok før du aner det. Og du har jo født før så kroppen vet hva det går i. Du ble jo igangsatt da du og, men det var jo lenge før tia. Så det er jo ingenting som tilsier at du skal gå lenge over! :) Du må ikke slite deg ut heller. Det er noen som mener man kan "sove dem ut" også :lur::klem:

Skrevet

Det er ikke mange bøkene jeg rekker å si noe i om dagen.. Men jeg skal skjerpe meg. Nå er det bare en og en halv dag til ferie og da har jeg litt mer tid ;) Jobber aalt for mye og er klein når jeg er hjemme. I dag var siste overtidsdag! (som jeg har sagt noen ganger nå.. men nå må det bare stemme) :)

Får du noe avlastning av foreldre, venner osv? Det er så dumt at T er så mye syk. :( Skjønner at det er vondt for dere begge. Håper de kan få tatt ut de hersens falske mandlene da!

Kjenner meg igjen i å vente på at det skal skje av seg selv.. Men det gjør det nok! Du er bare 2 dager over og det skjer nok før du aner det. Og du har jo født før så kroppen vet hva det går i. Du ble jo igangsatt da du og, men det var jo lenge før tia. Så det er jo ingenting som tilsier at du skal gå lenge over! :) Du må ikke slite deg ut heller. Det er noen som mener man kan "sove dem ut" også :lur::klem:

Hei! Ikke fätt med meg innlegget ditt jeg..kanskje postet pä likt :)

Får ikke sove..det med T og sykdom,ja nå har han jo faktisk vært frisk en mnd..lever pä det :)

Rart med det at man skal gå overtid, ville jo tro hu lengta etter å se denne livlige familien.:)!!

Du gikk endel dager over,ja all respekt!

Blir bare LEI maserier, juks og fanteri :)

Pappa og mamma jobber fullt begge to,men hjelper til når det trengs,men ja, E har vært hjemme,og blir hjemme i dagjeg strekker ikke til lengre.. håper han kan gå i b.hagen fred og at han får matlysst snart!

Nei,to skiver ferdigspist! Jeg får beundre min T litt før jeg sovner!

Skrevet
:klem: Lillefrøkna kommer vel når hun er klar ;) Er hun klaaaar snart...? :fnise:
Skrevet

:klem: Lillefrøkna kommer vel når hun er klar ;) Er hun klaaaar snart...? :fnise:

Neeeeeei.....

Skrevet

Sender litt fødestøv ... Eller noe sånt...

Skrevet

Gratulerer så mye med lillefrøkna! :hjerte::rodmer:

Så bilde på FB og hun er nyyydelig! :strix:

Skrevet

:strix: :strix: :strix: HURRA HURRA HURRA :strix: :strix: :strix:

Gratulerer så mye med vakre lille snuppan, håper alt gikk bra, måtte vel ha gått relativt fort siden du skrev her nei rundt 12 och fødte samme dag hehe

:klem:

Skrevet

Gratulerer så masse. Endelig er du ferdig og kan kose deg :) håper du rekker hjem til julaften :)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Gleder meg til å se bilde av henne :)

Skrevet

Ååååååhh! :rodmer: Gratulerer så mye!! :strix: :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...