Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så fin! Hvordan er den i størrelsen? Er den kort eller lang?

Anonymkode: 97315...cd4

Takk 😍 Det er god strech i den, så ikke stram overhode! God IG høy i midjen. Bruker vanligvis 36-38 i strl. Kjøpte strl S i denne buksen- og passer perfekt! 😊🙏🏻 Den er helt vanlig i lengden. Er 170 høy og valgte 32 i bena 😊

Anonymkode: 40c84...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk 😍 Det er god strech i den, så ikke stram overhode! God IG høy i midjen. Bruker vanligvis 36-38 i strl. Kjøpte strl S i denne buksen- og passer perfekt! 😊🙏🏻 Den er helt vanlig i lengden. Er 170 høy og valgte 32 i bena 😊

Anonymkode: 40c84...fc9

Tusen takk☺️

Anonymkode: 97315...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg kjøpt meg en Zara-jakke og Munthe-dressjakke på Fretex. 🙈 Dette var virkelig de to eneste ting der i hele butikken som var noe.. tror jeg. Men spørs om jeg kommer til å bruke de så mye som jeg tror, og prisen var stiv for brukte ting å være, 300 kr pr plagg.:vetikke:

Anonymkode: 6b52e...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mapp jeans

images.jpeg.e3faef7c0761c89c5119b085b7fe2268.jpeg

Anonymkode: 6c5aa...ea6

Så fine og søte😀

Anonymkode: 97315...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt den i dag, men ganske nylig. Adele jobbveske fra Arv Design, i denne fargen. For meg er dette ganske mye å bruke på en veske, men konkluderer etter å ha brukt den litt med at det var verdt det, fordi den møter kravene jeg har, og er veldig fin. Her har jeg plass til laptop, et skjerf, notatblokk, vannflaske, og alt annet man skulle trenge. MG_0904-Edit_2048x.jpg?v=1601293241

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har disse, beste skoene ever 🙏

Anonymkode: 32584...0d4

Ah, godt å vite ❤️❤️ Trenger skikkelig gode sko! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (17 timer siden):

Jeg har ikke kjøpt den i dag, men ganske nylig. Adele jobbveske fra Arv Design, i denne fargen. For meg er dette ganske mye å bruke på en veske, men konkluderer etter å ha brukt den litt med at det var verdt det, fordi den møter kravene jeg har, og er veldig fin. Her har jeg plass til laptop, et skjerf, notatblokk, vannflaske, og alt annet man skulle trenge. MG_0904-Edit_2048x.jpg?v=1601293241

Så fin veske! Fin farge og klassisk design 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy- skrev (3 timer siden):

Så fin veske! Fin farge og klassisk design 😊

Tusen takk! Jeg er ikke av typen som kjøper meg ting andre komplimenterer i hytt og pine (er nok litt for nøytral), men denne får jeg masse spørsmål om og komplimenter for, og jeg må jo innrømme at det er litt stas 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Søgni said:

Tusen takk! Jeg er ikke av typen som kjøper meg ting andre komplimenterer i hytt og pine (er nok litt for nøytral), men denne får jeg masse spørsmål om og komplimenter for, og jeg må jo innrømme at det er litt stas 😄

Jeg kjøpte også en Arv-veske nylig! Den var veldig fin. Sendte den dessverre tilbake da alle veskene har gulldetaljer 😔 Så jakten fortsetter på en kvalitetsveske uten metalldeler, evt sølvfargede.

Anonymkode: 141c3...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...