Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du link til genseren? Den var nydelig 😄

Anonymkode: 766e2...c23

Ja, jeg synes også den var supernydelig! Dessverre finnes det ikke flere. Det var et bruktkjøp, og den er opprinnelig fra 90-tallet, og til og med av ukjent merke. 

Anonymkode: 08225...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (På 16.9.2021 den 20.41):

Fallt fullstendig fot denne kjolen fra By TiMo, i myk babycord, perfekt nå til høsten

Baby Cord Mini Dress Autumn

Nydelig kjole 👌 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 13.37):

Er det Lee Carol? Er størrelsen normal sammenlignet med andre bukser? Den så utrolig fin ut på bilde! 😍

Kul skjorte og!

Anonymkode: 3b55e...404

Det er Lee Carol, ja! Den har veldig fin fasong. Bruker vanligvis kun jeans fra Levis, men carol-jeansen er nydelig. Syns den er små i størrelsen. Bruker vanligvis str. 24, men måtte gå opp en størrelse. Hadde ikke sjans på å få på meg carol i str. 24😄

Anonymkode: 6ac13...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk Alicia parka av Didriksons i posten i dag- gikk ned en størrelse. Og den er MEGAfin på - livets kåpe for meg! Hadde blitt veldig stor i min vanlige størrelse. 

Var billigere på OutNorth og fikk i tillegg 200 kr rabatt, så da ble det 2200 istedetfor 2700. 

 

 

03B2E42D-EEE3-4FF6-B48A-006772FCB0B9.png

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (21 timer siden):

Fikk Alicia parka av Didriksons i posten i dag- gikk ned en størrelse. Og den er MEGAfin på - livets kåpe for meg! Hadde blitt veldig stor i min vanlige størrelse. 

Var billigere på OutNorth og fikk i tillegg 200 kr rabatt, så da ble det 2200 istedetfor 2700. 

 

 

03B2E42D-EEE3-4FF6-B48A-006772FCB0B9.png

Er den varm og god? Jeg er frysepinne uten like. Sliter også med å finne jakker som sitter fint på. 

Anonymkode: 968b7...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er den varm og god? Jeg er frysepinne uten like. Sliter også med å finne jakker som sitter fint på. 

Anonymkode: 968b7...bed

Denne er ikke til de kaldeste dagene type minus 10 og mer vil jeg si.

Da bør man gå for en av de som er merket med 3 iskrystaller. 

Men, om man kjøper en litt lang fleecekåpe eller strikkecardigan i ull så vil den funke.

De er jo vindtette - og det hjelper mye.

Jeg har ei jakke som funker til minus 10-20, men den kan jo ikke brukes utover det kaldeste været. Det blir så jæklig varmt. 

Den jeg har nå er denne: https://m.boozt.com/no/no/just-female-ob/steal-coat_18642130/18642131?localLanguage=1&gclid=EAIaIQobChMIsPm_mrCV8wIVlZiyCh23AgY2EAQYByABEgKt8vD_BwE

Men den aller varmeste må ha vært en parkas fra Vero Moda for mange herrens år siden - så litt ut som Kenny i Southpark 😂 

Kan være Didriksons har noe på salg på Boozt/Zalando fra tidligere kolleksjoner. De merker det som «svært isolerende egenskaper». 

Endret av Fløff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det blirkaldere kjøpte jeg nikkersstrømper i ull i dag, på tilbud til og med. Bruker ikke nikkers, men drar de gjerne godt opp over en joggebukse når vinteren kryper enda litt nærmere. 

Anonymkode: 17939...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ny veske fra Markberg og nye hoka sko.

20210925_093608.jpg

20210925_093618.jpg

Anonymkode: 24f5b...ac5

Hvor fant du skoene? Perfekt farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynlen skrev (35 minutter siden):

Hvor fant du skoene? Perfekt farge!

Har bestilt de på sportshoes.com på tilbud til 1500. Googlet hoka gold. 

Har aldri bestilt der før, men så lenge de tilbyr å betale med PayPal har jeg hatt god erfaring.

Anonymkode: 24f5b...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har bestilt de på sportshoes.com på tilbud til 1500. Googlet hoka gold. 

Har aldri bestilt der før, men så lenge de tilbyr å betale med PayPal har jeg hatt god erfaring.

Anonymkode: 24f5b...ac5

Men da blir det vel mva og fortolling i tillegg?

edit: ser de er voec-registrert. Men ser dessverre også at de ikke har min størrelse.

Endret av Mynlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sliter noe jæsklig med balanse, så kan ikke bruke Hoka fløffskoene mine lengre - men kan heller ikke gå med helt vanlige såler 🙈

Og siden høst så ville jeg ha Gore tex.

Og siden de var dyre igjen ville ha på salg måtte jeg velge en litt annen farge enn optimalt ønsket (synes den med gul farge eller signal....blushaktig er finest): 

Ecco Multi Vent, håper dempingen er passe perfekt 🙏

F19F0020-121A-4129-8C50-F8EA89FC11DD.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (3 minutter siden):

Sliter noe jæsklig med balanse, så kan ikke bruke Hoka fløffskoene mine lengre - men kan heller ikke gå med helt vanlige såler 🙈

Og siden høst så ville jeg ha Gore tex.

Og siden de var dyre igjen ville ha på salg måtte jeg velge en litt annen farge enn optimalt ønsket (synes den med gul farge eller signal....blushaktig er finest): 

Ecco Multi Vent, håper dempingen er passe perfekt 🙏

F19F0020-121A-4129-8C50-F8EA89FC11DD.jpeg

Har disse, beste skoene ever 🙏

Anonymkode: 32584...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpt denne buksen i dag: 

https://cubus.com/no/p/jane-high-waist-bootcut-jeans-bla-bukser-jeans-dame/7297463_F550

veldig fornøyd! Sitter pent og er god å ha på seg 😍

Anonymkode: 40c84...fc9

Så fin! Hvordan er den i størrelsen? Er den kort eller lang?

Anonymkode: 97315...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...