Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vinterjakke! Gruer meg til det blir kaldt... 

 

d51d41d_heather-jacket-aw17.jpg

Anonymkode: 5766a...c37

Den var skjønn! Hvilket merke er det? Jeg skal ønske meg ny vinterjakke til jul av mamma, men klarer ikke finne en jeg liker skikkelig godt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Aloy skrev:

Den var skjønn! Hvilket merke er det? Jeg skal ønske meg ny vinterjakke til jul av mamma, men klarer ikke finne en jeg liker skikkelig godt.. 

Hummel, bestilt på Motehus.no finnes i plommefarge også. 899,- 

Anonymkode: 5766a...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "bunke" med strømpebukser og stayups. Klar for høsten!

Anonymkode: bdaa8...a64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Peanut skrev:

Et par Wolford strømpebukser i merino, og en kjole fra Baum Und Pferdgarten (kjøpt på Høyer). ^^, 

http://www.baumundpferdgarten.com/shop/dresses/abriel-13328-4663/navycopper-boucl/ 

 

Utrolig fin kjole. Hvordan er den i størrelsen? 

Anonymkode: b3672...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over 2000 kroner på en kjole :ninja: Og jeg som sitter og vurderer om 3 for 2-tilbudet er godt nok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig fin kjole. Hvordan er den i størrelsen? 

Anonymkode: b3672...25a

Jeg kjøpte min i strl 38 og den er romslig nok for å si det sånn, men sitter godt på ^^, 

(Man kan også få kjøpt skjørt i samme stoff og farge og/eller jakke om man ønsker det: http://www.baumundpferdgarten.com/shop/skirts-shorts/silvia-13273-4663/navycopper-boucle/ 

http://www.baumundpferdgarten.com/shop/blazers/briony-13274-4663/navycopper-boucl/ 

Jeg så på de og, og lurte på om jakken hadde passet til kjole, men kom frem til, for min del, at det kanskje hadde blitt litt for mye av det gode og at jakke nok vil passe bedre til skjørtet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole, @Peanut :rodmer:

Jeg har mistet litt oversikten over nylige kjøp. Sånn er det hver høst.. :fnise:

MEN jeg har blant annet kjøpt et par kjempefine sko fra Nude of Scandinavia. Veldig fornøyd med dem så langt, selv om jeg synes prisen var i stiveste laget - SÅ eksklusive er de vel egentlig ikke.. Har også kjøpt en svart "pelsvest" som er veldig varm og blir fin utenpå bluser. Har også kjøpt et råfint midjebelte i mørkebrunt skinn - det blir fint på strikkegensere og strikkekjoler. Så vil det bli synlig at jeg faktisk har en midje! :fnise:

Jeg gjorde også et salgskupp forleden på en jakke fra Second Female. Fra en førpris på 1999 (i butikken) fikk jeg den for 499. Den er jeg superfornøyd med. Er ikke ofte jeg kjøper så fargerike plagg, men den satt veldig fint, og den er lengre på meg enn den er på modellen på bildet.. :Nikke:

Har siklet på strikkegensere fra Samsøe (mørkeblå) en periode. Har jo bare 20+ strikkegensere fra før, haha. Men jeg ble veldig skuffa over passformen da jeg prøvde en i butikk her om dagen, så jeg står over. De var jo helt bollete og snåle i fasongen :overrasket: Jeg holder meg til andre merker hvis det er sånn det skal være.. :snurt: Fant faktisk en fin genser i mohair-blanding på H&M da jeg var på reise forleden. Holdt på å fryse ihjel på stedet jeg var, og hadde ikke med meg tykk genser, så da ble det spontankjøp. Overraskende fornøyd med den også så langt. Bor jo i sånne gensere på høsten, så den skal nok brukes mer :nigo:

Skjermbilde 2017-09-03 kl. 20.33.19.png

Skjermbilde 2017-09-03 kl. 20.41.05.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjole :)

23024871_MediumGreyMelange_001_ProductLa

Anonymkode: 916e4...19e

Den var fin, men finner den ikke på Vila sine sider.

Anonymkode: 41935...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den var fin, men finner den ikke på Vila sine sider.

Anonymkode: 41935...cf3

Haha, fant den allikevel!

Anonymkode: 41935...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, fant den allikevel!

Anonymkode: 41935...cf3

:) Her er lenken, hvis det er flere som leter.

Anonymkode: 916e4...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en basic t-shirt, en halterneck topp og et deilig skjerf når jeg var på Cubus forrige uke - siden det var lagertømming fikk jeg de tre tingene til kun 60kr :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...