Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, momo skrev:

Yvonne den første kjolen var utrolig fin, alle var fine, men den var spesielt fin. Kan jeg spørre deg om noe, jeg kjøper jo en del av de typene kjoler du kjøper. Er du høy? For jeg er lav, og synes de alle blir for lange til meg.

 

Takk! Jeg er 168 cm, så akkurat på gjennomsnittet. De rekker meg akkurat litt forbi kneet. For meg er det perfekt, for jeg er ikke spesielt glad i vise fram lårene mine, så liker å ha dem litt lange. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Yvonne skrev:

Nå er det 20% rabatt i hele nettbutikken til Lindy Bop. Ble noen kupp:

Mvh Yvonne :heiajente: 

 

Bruker du disse kjolene til hverdags? :)

Anonymkode: 78463...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruker du disse kjolene til hverdags? :)

Anonymkode: 78463...8c5

Det gjør jeg. :) Så lenge det er sol, eller opphold (og ikke altfor kaldt) bruker jeg kjoler så fort jeg får sjansen (hvilket betyr at så lenge det ikke regner bruker jeg kjoler så og si hver dag). 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Yvonne skrev:

Takk! Jeg er 168 cm, så akkurat på gjennomsnittet. De rekker meg akkurat litt forbi kneet. For meg er det perfekt, for jeg er ikke spesielt glad i vise fram lårene mine, så liker å ha dem litt lange. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Jeg er bare 161 cm, så noen av kjolene går rett under kneet, og det går greit. Men noen går nesten midt på leggen, og da jeg er så lav, ser jeg bare ennå lavere ut. Så noen av de må jeg legge opp. Jeg liker best at lengden går midt på kneet.

Anonymkode: 78060...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare 161 cm, så noen av kjolene går rett under kneet, og det går greit. Men noen går nesten midt på leggen, og da jeg er så lav, ser jeg bare ennå lavere ut. Så noen av de må jeg legge opp. Jeg liker best at lengden går midt på kneet.

Anonymkode: 78060...e4c

Jeg skulle ikke skrive som anonym da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@momo Skjønner. Jeg skulle ønske at kjolene var litt lengre, men det er nok en smakssak.

Da kan jeg forøvrig anbefale Modcloth, deres kjoler er gjerne kjoler som gjerne går til lår/rett over kneet. Noen av kjolene deres synes jeg nesten blir for korte, men for deg vil de kanskje være passe. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Yvonne skrev:

@momo Skjønner. Jeg skulle ønske at kjolene var litt lengre, men det er nok en smakssak.

Da kan jeg forøvrig anbefale Modcloth, deres kjoler er gjerne kjoler som gjerne går til lår/rett over kneet. Noen av kjolene deres synes jeg nesten blir for korte, men for deg vil de kanskje være passe. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Har noen kjoler fra modcloth og. Og min favoritt kjole kjøpte jeg der, elsket den kjolen. Men måtte kaste den i vinter, da var den helt utvasket. Det som er kjedelig med modcloth, er at kvaliteten er så varierende, og det blir stort sett over 350 kr, så da blir det moms og toll, og vanskelig å returnere.

Anonymkode: 78060...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har noen kjoler fra modcloth og. Og min favoritt kjole kjøpte jeg der, elsket den kjolen. Men måtte kaste den i vinter, da var den helt utvasket. Det som er kjedelig med modcloth, er at kvaliteten er så varierende, og det blir stort sett over 350 kr, så da blir det moms og toll, og vanskelig å returnere.

Anonymkode: 78060...e4c

Bare tuller med den anonym knappen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Yvonne skrev:

Takk! Jeg er 168 cm, så akkurat på gjennomsnittet. De rekker meg akkurat litt forbi kneet. For meg er det perfekt, for jeg er ikke spesielt glad i vise fram lårene mine, så liker å ha dem litt lange. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Hvis du bor i oslo så blir jeg gjerne med på shopping en dag! Digger stilen din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Purple Basil skrev:

Hvis du bor i oslo så blir jeg gjerne med på shopping en dag! Digger stilen din! 

Hehe, takk. Vel, jeg handler ikke så mye i fysiske butikker i Norge lenger, det meste jeg handler finner jeg i britiske butikker (enten på nett eller når jeg reiser dit). Du får bli med når jeg reiser til England, der shopper jeg mye siden det er der de gjerne har det jeg ønsker å handle. ;)

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Yvonne skrev:

Hehe, takk. Vel, jeg handler ikke så mye i fysiske butikker i Norge lenger, det meste jeg handler finner jeg i britiske butikker (enten på nett eller når jeg reiser dit). Du får bli med når jeg reiser til England, der shopper jeg mye siden det er der de gjerne har det jeg ønsker å handle. ;)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Er gjerne med til England en gang :laugh: Interessant å shoppe etter nye ting :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2017 den 22.41, Beatbox skrev:

Davida Cashmere/ Boozt..Elsker å ha på cape..eller poncho :) Og denne er bare så lekker :nori:

 

davidacashmereboozt.png

Haha, takk for at du la denne ut. Elsker knapper! Rakk akkurat å kjøpe siste i navy på salg der nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
5 timer siden, Hei§enberg skrev:

Haha, takk for at du la denne ut. Elsker knapper! Rakk akkurat å kjøpe siste i navy på salg der nå :fnise:

Vi elsker knapper!!! :jepp: U lucky girl!! Du blir garantert fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

77519564604_m.jpg

Den var skikkelig fin! Kan jeg spørre hvor den er kjøpt og hvordan den er på lengde? :)

Anonymkode: 712a7...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den var skikkelig fin! Kan jeg spørre hvor den er kjøpt og hvordan den er på lengde? :)

Anonymkode: 712a7...e0c

Takk:)    Den er kjøpt hos Gina Tricot, og den går litt over knærne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Takk:)    Den er kjøpt hos Gina Tricot, og den går litt over knærne. 

Er det lov å spørre hvor lang du er og hvilken størrelse du har? Jeg er lang og slank, så synes mange ting blir uanstendig kort på meg :P

Anonymkode: 712a7...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...