Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
6 timer siden, Søgni skrev:

596b935d03227_Skjermbilde2017-07-16kl_18_24_47.png.13f3971a52b8a2531bcf0b0a97153eba.png

Enkle, gode ullgensere er aldri et dårlig kjøp når man fryser fra september til mai, og 50% av tida mellom der også.:sno:  Denne har jeg prøvd og vet at jeg liker på, derfor ble jeg glad da jeg fant den på salg! Vurderer å kjøpe den lyse også. http://www.boozt.com/no/no/tiger-of-sweden/erea_15184026/15184027?navId=60669&sNavId=67379&group=brandwall&position=1000000

Ubegripelig å betale nesten 2000 kroner for en plain, svart genser. Får man ikke slike til 300 på kjedebutikker? Jeg har mange som ligner, så jeg syns den er fin nok altså 🙂

Anonymkode: 17638...443

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ubegripelig å betale nesten 2000 kroner for en plain, svart genser. Får man ikke slike til 300 på kjedebutikker? Jeg har mange som ligner, så jeg syns den er fin nok altså 🙂

Jeg syns 850 kroner for denne genseren var et kupp, jeg. Det var faktisk derfor jeg posta den i tråden,som et tips i tilfelle andre også ville vite at den var på salg. Men så planlegger jeg jo å ha den i årevis også, da. 

Nå skal jeg ikke uttale meg om kvaliteten på akkurat denne genseren, siden jeg ikke har erfaring med den selv. Men jeg har andre klær fra dette merket, som jeg er fornøyd med. Jeg har jevnt over ikke vært særlig fornøyd med billige ullplagg av denne typen fra kjedebutikker. De mister fort fasongen, begynner fort å nuppe og loe, og så syns jeg ofte de klør eller føles ubehagelige.  

Alt i alt, tror jeg man vinner økonomisk på å kjøpe få plagg som kanskje er dyre men som holder seg fine i lang tid, i stedet for billige plagg som knapt holder seg fine en sesong. 

Jeg skulle ønske jeg fant noen lignende gensere eller gjerne cardigans i litt andre farger, da. Folk er forskjellige altså, men jeg begynner å bli lei av at fargeutvalget ofte er typisk:  svart, offwhite ,til nøds grått, og for å være aldeles crazy - marineblått. :laugh: Mulig jeg ikke leter godt nok, altså. 

Så hvis noen vet om ullplagg som denne, i fine farger, så er jeg veldig interessert! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig sjeldent at man finner 100% ull for 300 kroner altså :P

Anonymkode: 2a3c6...841

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, Søgni skrev:

Jeg syns 850 kroner for denne genseren var et kupp, jeg. Det var faktisk derfor jeg posta den i tråden,som et tips i tilfelle andre også ville vite at den var på salg. Men så planlegger jeg jo å ha den i årevis også, da. 

Nå skal jeg ikke uttale meg om kvaliteten på akkurat denne genseren, siden jeg ikke har erfaring med den selv. Men jeg har andre klær fra dette merket, som jeg er fornøyd med. Jeg har jevnt over ikke vært særlig fornøyd med billige ullplagg av denne typen fra kjedebutikker. De mister fort fasongen, begynner fort å nuppe og loe, og så syns jeg ofte de klør eller føles ubehagelige.  

Alt i alt, tror jeg man vinner økonomisk på å kjøpe få plagg som kanskje er dyre men som holder seg fine i lang tid, i stedet for billige plagg som knapt holder seg fine en sesong. 

Jeg skulle ønske jeg fant noen lignende gensere eller gjerne cardigans i litt andre farger, da. Folk er forskjellige altså, men jeg begynner å bli lei av at fargeutvalget ofte er typisk:  svart, offwhite ,til nøds grått, og for å være aldeles crazy - marineblått. :laugh: Mulig jeg ikke leter godt nok, altså. 

Så hvis noen vet om ullplagg som denne, i fine farger, så er jeg veldig interessert! 

United colors of Benetton har mye fargerik ull :) Litt stiv pris, type tusenlapp 

Nettbutikkene har relativt dårlig utvalg, men når jeg er i de fysiske butikkene er det alltid en egen plass med vanlige ullgensere i mange ulike farger 

Anonymkode: 2a3c6...841

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
51 minutter siden, Peanut skrev:

Jeg kjøpte noe tøfler til moren min jeg  ^^,

https://www.parfymeri.no/holistic-silk-silketofler-med-magneter-1955 

Så nå er hun veldig glad og fornøyd fordi hun føler seg mye bedre  ^_^

Jobber du på Gimle parfymeri eller reklamerer for de siden du legger ut bare linker fra den butikken? Ser du gjør det endel på velvære-underforumet også.

Anonymkode: 4dd0e...402

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2017 den 18.31, Søgni skrev:

596b935d03227_Skjermbilde2017-07-16kl_18_24_47.png.13f3971a52b8a2531bcf0b0a97153eba.png

Enkle, gode ullgensere er aldri et dårlig kjøp når man fryser fra september til mai, og 50% av tida mellom der også.:sno:  Denne har jeg prøvd og vet at jeg liker på, derfor ble jeg glad da jeg fant den på salg! Vurderer å kjøpe den lyse også. http://www.boozt.com/no/no/tiger-of-sweden/erea_15184026/15184027?navId=60669&sNavId=67379&group=brandwall&position=1000000

Nydelig! Hvordan vil du si de er i størrelsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sukrin skrev:

Nydelig! Hvordan vil du si de er i størrelsen?

Jeg vil si den er normal. Den satt som et skudd i min normale størrelse! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.7.2017 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Da er det sjeldent at det er mye ull i dem. Kanskje et sted mellom 5-8%. Selv foretrekker jeg kvalitet over kvantitet, men folk er jo forskjellige.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En Celine Mini Belt Bag, en Gucci Disco Soho og et par Gucci-solbriller :) 

Anonymkode: 7f455...454

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kom hjem fra England i går, og det ble mye shopping. Det var i tillegg salg omtrent overalt, så det ble mye for pengene (jeg holdt meg godt under budsjettet, og handlet aldri til fullpris). Jeg var også så heldig at jeg kunne stikke innom Collectif, en av mine favorittbutikker, og der hadde de 50% salg på absolutt alle varer - også salgsvarer. En kjole var satt ned fra £89 til £20. Meget fornøyd! 

Kjole til årets julebord (faktisk :P):

Image result for lovedrobe hz164

Rød kåpe (har også belte i livet), satt ned fra £115 til £15:

plus_size_faux_wool_zip_coat_burgundy1349224501.jpg

Kjole fra Jasper Conran:

Image result for jasper conran yellow dress

Bluse fra New Look:

Image result for new look yellow Floral Print Satin V Neck Top

Topper fra Monsoon:

Image result for MADISON BOAT NECK JUMPER

Image result for ELIZE CLUSTER WRAP TOP

Image result for JACEY POPLIN RUFFLE BLOUSE monsoon

Kjole fra Monsoon:

Image result for monsoon debbie dress

Bluser fra Next:
Image result for Next Floral Pleat Soft Blouse

Image result for Next Tie Shoulder Cami

Image result for Next Lace Peplum Top Pale Blue

Bluse fra Wallis:

Image result for wallis Yellow Floral Shell Top

Topper/bluser fra Collectif:

Image result for COLLECTIF VINTAGE WENDY ROMANTIC FLORAL BLOUSE

Image result for collectif claire top blue

Image result for collectif claire top

Kjoler fra Collectif:

Image result for COLLECTIF VINTAGE MILA POLKA DOT SWING DRESS

Image result for COLLECTIF VINTAGE ERINA ANCHOR FLARED DRESS

Image result for AIDA ZAK JULIETTE

Image result for COLLECTIF MAINLINE KITTY GINGHAM TRIM SWING DRESS

Image result for COLLECTIF MAINLINE DOLORES MAHIKI DOLL DRESS

Image result for COLLECTIF VINTAGE DOLORES PEONY FLORAL DOLL DRESS

Skjørt fra Collectif:

Image result for AIDA ZAK SUNFLOWER SWING SKIRT

Cardigan i grønt fra Joe Browns:

Image result for JOE BROWNS MARVELLOUS MOSAIC CARDIGAN

Cardigan fra Peacocks:

Image result for peacocks Womens Pink Lace Back Cardigan

Bluse fra Matalan:

Image result for matalan Schiffley Frill Sleeve Blouse

Kjoler fra Debenhams:

Image result for The Collection - Navy striped knee length skater dress

Image result for Maine New England - Navy bow print tea dress

Image result for Mantaray - Multi-coloured mixed floral print sleeveless midi dress

Sko:

White_Plaited_Strap_Sandal_In_EEE_Fit_056444_b5c4.jpg

n02fq770500a.jpg

Veske:

Image result for WELHAM FLOWERS CURVED SADDLE BAG

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Perelandra skrev:

Så mye fint @Yvonne! Jeg liker særlig den røde kåpa og grønne cardiganen. 

Takk! :) Ja, den kåpa er virkelig noe av det flotteste jeg kjøpte meg (i Torquay, faktisk). Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så hva den var satt ned fra. Og det var kun én igjen, så var virkelig heldig!

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...