AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4441 Del Skrevet 16. juli 2017 6 timer siden, Søgni skrev: Enkle, gode ullgensere er aldri et dårlig kjøp når man fryser fra september til mai, og 50% av tida mellom der også. Denne har jeg prøvd og vet at jeg liker på, derfor ble jeg glad da jeg fant den på salg! Vurderer å kjøpe den lyse også. http://www.boozt.com/no/no/tiger-of-sweden/erea_15184026/15184027?navId=60669&sNavId=67379&group=brandwall&position=1000000 Ubegripelig å betale nesten 2000 kroner for en plain, svart genser. Får man ikke slike til 300 på kjedebutikker? Jeg har mange som ligner, så jeg syns den er fin nok altså 🙂 Anonymkode: 17638...443 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 16. juli 2017 #4442 Del Skrevet 16. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ubegripelig å betale nesten 2000 kroner for en plain, svart genser. Får man ikke slike til 300 på kjedebutikker? Jeg har mange som ligner, så jeg syns den er fin nok altså 🙂 Anonymkode: 17638...443 Jeg syns 850 kroner for denne genseren var et kupp, jeg. Det var faktisk derfor jeg posta den i tråden,som et tips i tilfelle andre også ville vite at den var på salg. Men så planlegger jeg jo å ha den i årevis også, da. Nå skal jeg ikke uttale meg om kvaliteten på akkurat denne genseren, siden jeg ikke har erfaring med den selv. Men jeg har andre klær fra dette merket, som jeg er fornøyd med. Jeg har jevnt over ikke vært særlig fornøyd med billige ullplagg av denne typen fra kjedebutikker. De mister fort fasongen, begynner fort å nuppe og loe, og så syns jeg ofte de klør eller føles ubehagelige. Alt i alt, tror jeg man vinner økonomisk på å kjøpe få plagg som kanskje er dyre men som holder seg fine i lang tid, i stedet for billige plagg som knapt holder seg fine en sesong. Jeg skulle ønske jeg fant noen lignende gensere eller gjerne cardigans i litt andre farger, da. Folk er forskjellige altså, men jeg begynner å bli lei av at fargeutvalget ofte er typisk: svart, offwhite ,til nøds grått, og for å være aldeles crazy - marineblått. Mulig jeg ikke leter godt nok, altså. Så hvis noen vet om ullplagg som denne, i fine farger, så er jeg veldig interessert! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. juli 2017 #4443 Del Skrevet 17. juli 2017 En hvit kort kjole med trykk av blomster, ZAVANNA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4444 Del Skrevet 17. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ubegripelig å betale nesten 2000 kroner for en plain, svart genser. Får man ikke slike til 300 på kjedebutikker? Jeg har mange som ligner, så jeg syns den er fin nok altså 🙂 Anonymkode: 17638...443 Veldig sjeldent at man finner 100% ull for 300 kroner altså Anonymkode: 2a3c6...841 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #4445 Del Skrevet 17. juli 2017 16 timer siden, Søgni skrev: Jeg syns 850 kroner for denne genseren var et kupp, jeg. Det var faktisk derfor jeg posta den i tråden,som et tips i tilfelle andre også ville vite at den var på salg. Men så planlegger jeg jo å ha den i årevis også, da. Nå skal jeg ikke uttale meg om kvaliteten på akkurat denne genseren, siden jeg ikke har erfaring med den selv. Men jeg har andre klær fra dette merket, som jeg er fornøyd med. Jeg har jevnt over ikke vært særlig fornøyd med billige ullplagg av denne typen fra kjedebutikker. De mister fort fasongen, begynner fort å nuppe og loe, og så syns jeg ofte de klør eller føles ubehagelige. Alt i alt, tror jeg man vinner økonomisk på å kjøpe få plagg som kanskje er dyre men som holder seg fine i lang tid, i stedet for billige plagg som knapt holder seg fine en sesong. Jeg skulle ønske jeg fant noen lignende gensere eller gjerne cardigans i litt andre farger, da. Folk er forskjellige altså, men jeg begynner å bli lei av at fargeutvalget ofte er typisk: svart, offwhite ,til nøds grått, og for å være aldeles crazy - marineblått. Mulig jeg ikke leter godt nok, altså. Så hvis noen vet om ullplagg som denne, i fine farger, så er jeg veldig interessert! United colors of Benetton har mye fargerik ull Litt stiv pris, type tusenlapp Nettbutikkene har relativt dårlig utvalg, men når jeg er i de fysiske butikkene er det alltid en egen plass med vanlige ullgensere i mange ulike farger Anonymkode: 2a3c6...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 18. juli 2017 #4446 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg kjøpte noe tøfler til moren min jeg ^^, https://www.parfymeri.no/holistic-silk-silketofler-med-magneter-1955 Så nå er hun veldig glad og fornøyd fordi hun føler seg mye bedre ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 18. juli 2017 #4447 Del Skrevet 18. juli 2017 Kjøpte denne jakken fra Jofama..:) Nedsatt fra 1695 til 847.50,-...Vi liker slike tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 18. juli 2017 #4448 Del Skrevet 18. juli 2017 14 minutter siden, Peanut skrev: Jeg kjøpte noe tøfler til moren min jeg ^^, https://www.parfymeri.no/holistic-silk-silketofler-med-magneter-1955 Så nå er hun veldig glad og fornøyd fordi hun føler seg mye bedre ^_^ Så fine tøfler og for en fin ting å gjøre for sin mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #4449 Del Skrevet 18. juli 2017 51 minutter siden, Peanut skrev: Jeg kjøpte noe tøfler til moren min jeg ^^, https://www.parfymeri.no/holistic-silk-silketofler-med-magneter-1955 Så nå er hun veldig glad og fornøyd fordi hun føler seg mye bedre ^_^ Jobber du på Gimle parfymeri eller reklamerer for de siden du legger ut bare linker fra den butikken? Ser du gjør det endel på velvære-underforumet også. Anonymkode: 4dd0e...402 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juli 2017 #4450 Del Skrevet 19. juli 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Tekola, teamleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 19. juli 2017 #4451 Del Skrevet 19. juli 2017 På 16.7.2017 den 18.31, Søgni skrev: Enkle, gode ullgensere er aldri et dårlig kjøp når man fryser fra september til mai, og 50% av tida mellom der også. Denne har jeg prøvd og vet at jeg liker på, derfor ble jeg glad da jeg fant den på salg! Vurderer å kjøpe den lyse også. http://www.boozt.com/no/no/tiger-of-sweden/erea_15184026/15184027?navId=60669&sNavId=67379&group=brandwall&position=1000000 Nydelig! Hvordan vil du si de er i størrelsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 19. juli 2017 #4452 Del Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Sukrin skrev: Nydelig! Hvordan vil du si de er i størrelsen? Jeg vil si den er normal. Den satt som et skudd i min normale størrelse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2017 #4453 Del Skrevet 20. juli 2017 Mitt siste kjøp var disse skoene fra adidas.no. Gøy med tilbud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 20. juli 2017 #4454 Del Skrevet 20. juli 2017 På 17.7.2017 den 0.47, AnonymBruker skrev: Ubegripelig å betale nesten 2000 kroner for en plain, svart genser. Får man ikke slike til 300 på kjedebutikker? Jeg har mange som ligner, så jeg syns den er fin nok altså 🙂 Anonymkode: 17638...443 Da er det sjeldent at det er mye ull i dem. Kanskje et sted mellom 5-8%. Selv foretrekker jeg kvalitet over kvantitet, men folk er jo forskjellige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 21. juli 2017 #4455 Del Skrevet 21. juli 2017 Denne veska og disse skoene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. juli 2017 #4456 Del Skrevet 21. juli 2017 Denne strandveska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4457 Del Skrevet 25. juli 2017 En Celine Mini Belt Bag, en Gucci Disco Soho og et par Gucci-solbriller Anonymkode: 7f455...454 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. august 2017 #4458 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Kom hjem fra England i går, og det ble mye shopping. Det var i tillegg salg omtrent overalt, så det ble mye for pengene (jeg holdt meg godt under budsjettet, og handlet aldri til fullpris). Jeg var også så heldig at jeg kunne stikke innom Collectif, en av mine favorittbutikker, og der hadde de 50% salg på absolutt alle varer - også salgsvarer. En kjole var satt ned fra £89 til £20. Meget fornøyd! Kjole til årets julebord (faktisk ): Rød kåpe (har også belte i livet), satt ned fra £115 til £15: Kjole fra Jasper Conran: Bluse fra New Look: Topper fra Monsoon: Kjole fra Monsoon: Bluser fra Next: Bluse fra Wallis: Topper/bluser fra Collectif: Kjoler fra Collectif: Skjørt fra Collectif: Cardigan i grønt fra Joe Browns: Cardigan fra Peacocks: Bluse fra Matalan: Kjoler fra Debenhams: Sko: Veske: Mvh Yvonne Endret 3. august 2017 av Yvonne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. august 2017 #4459 Del Skrevet 3. august 2017 Så mye fint @Yvonne! Jeg liker særlig den røde kåpa og grønne cardiganen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. august 2017 #4460 Del Skrevet 3. august 2017 5 minutter siden, Perelandra skrev: Så mye fint @Yvonne! Jeg liker særlig den røde kåpa og grønne cardiganen. Takk! Ja, den kåpa er virkelig noe av det flotteste jeg kjøpte meg (i Torquay, faktisk). Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så hva den var satt ned fra. Og det var kun én igjen, så var virkelig heldig! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå