Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det var helt nydelig! Kjøpte du det fra den nettsiden?

Anonymkode: 07cf2...f8c

Ja :) gikk 3 dager så var det her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
4 timer siden, Fashionistaen skrev:

Er over the top lykkelig nå :blush:

Herlighet de er fine:rodmer: Gratulerer med godt kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøpte denne skinnjakken. Ble et lite impulskjøp siden det bare var én igjen 🙊 

Anonymkode: c92ec...4a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Fashionistaen skrev:

Er over the top lykkelig nå :blush:

IMG_20160105_155226_zpsnjxmitpj.jpg

IMG_20160105_142213_zpspciij0xl.jpg

Oh la la!!!! :danse: Disse skoene er totalt lovely!!! Louboutin. Kunne tenkt meg disse selv. Etter en lang dag i skogen, hva ville vel være bedre enn å ta en dusj og iføre seg en snasen kjole + disse pumpsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pavilion skrev:

Herlighet de er fine:rodmer: Gratulerer med godt kjøp!

I know :rodmer: Må bare få lagt ny såle på de før jeg kan bruke de.

32 minutter siden, Hottrio skrev:

Oh la la!!!! :danse: Disse skoene er totalt lovely!!! Louboutin. Kunne tenkt meg disse selv. Etter en lang dag i skogen, hva ville vel være bedre enn å ta en dusj og iføre seg en snasen kjole + disse pumpsene!

Hehe, det er sant. Vet ikke hvor mye skog det er på denne frøkna her, men godfølelsen kommer uansett når man får på seg så pene sko. 

Glemte forresten å legge ved bilde av det andre jeg kjøpte. Nemlig et silkeskjerf fra Hermes :D Forhåpentligvis det første av mange :)

http://media.hermes.com/media/catalog/product/import/S/S01/S013/item/flat/zoom/H980016S-06.jpg

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
7 timer siden, pippip skrev:

coney3.jpg

Skjørt fra Ganni på 50%:)

Hvor? :hjerter:

Anonymkode: 412c9...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Lucky me :) Denne har akkurat skiftet eier og jeg fikk den til halv pris...JIIPPPII :) GANT har så bra kvalitet på sine produkter!!

gantjakkenyeste.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ikke heelt nøyaktig bilde, men kjøpte to basic ullgensere av denne typen på 50% i dag fra Samsøe :)  Fine gensre, dårlig årstid :fnise:

thumb_803977-7913_1_1024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg handlet en del på H&M.. Synes det har vært mye fint på salget online, selv om utvalget i butikk har vært variabelt. Kjøpte den store kåpa med striper i butikk, har sett på den en stund men vært svært skeptisk til passformen. Prøvde den på og likte den mye bedre enn jeg hadde trodd, så kjøpte en - og bestilte den samme i mørkeblått på nettet da jeg kom hjem.. :fnise: 

Litt skeptisk til resten av nettbestillingen min, men tenkte jeg kunne prøve noe som er litt annerledes enn hva jeg vanligvis ender opp med. Har jo så mye mørke, ensfargede basisplagg i skapet mitt at jeg noen ganger føler jeg ser ut som en minimalistisk arkitekt (ikke at det er noe galt med minimalistiske arkitekter). Så da ble det grønn kjole med reptiler (?) på, gul overdel - som jeg tror kan funke enten veldig godt eller helt grusomt dårlig, og en helt enkel (rosa!) topp fra salgssidene. Skjerfet betalte jeg 75 kroner for i butikken og så at det kostet 50 på nettet - så det lønner seg å sjekke pris på nett vs butikk om man skal handle, selv om det ikke akkurat er snakk om store penger i dette tilfellet. Også kjøpte jeg en 5-pack sokker, men det er liksom ikke så spennende :rolleyes:

Hadde store planer om å unne meg en kjempefin Malene Birger-kåpe fra boozt, men da jeg så CBE med den på bloggen sin døde det ønsket umiddelbart.. Man kan jo ikke ha "bloggerplagg", for da tror alle at det er kjøpt pga bloggeren har hatt det på seg, og da blir jeg rimelig sur om det er snakk om plagg til flere tusen kroner.. :dry: Så takk for den boozt.com!! :fnise: Får se litt mer på en fin Filippa K-kåpe jeg har lurt litt på i stedet, tror jeg..

hmprod-2.jpeg

hmprod.jpeg

hmprod-3.jpeg

hmprod-4.jpeg

hmprod-5.jpeg

hmprod-6.jpeg

Endret av Strixvaria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
3 minutter siden, skyflakes skrev:

Fant ikke heelt nøyaktig bilde, men kjøpte to basic ullgensere av denne typen på 50% i dag fra Samsøe :)  Fine gensre, dårlig årstid :fnise:

thumb_803977-7913_1_1024.jpg

Liker både prisavslag og slike kosegensere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor? :hjerter:

Anonymkode: 412c9...242

En fantastisk butikk i Kristiansand som heter Olivias hus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...