AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3781 Del Skrevet 8. desember 2015 http://www.neomania.no/klaer/skjort/tibi-16257#.VmcPUGQveqQDette skjørtet fra Tibi. Skikkelig superkupp! Før 6199 kr, jeg betalte 1300 Skal bruke det til bl.a. jul og nyttår tenkte jeg.Det var helt nydelig! Kjøpte du det fra den nettsiden? Anonymkode: 07cf2...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SugarHeavenshock Skrevet 18. desember 2015 #3782 Del Skrevet 18. desember 2015 Det var helt nydelig! Kjøpte du det fra den nettsiden?Anonymkode: 07cf2...f8cJa gikk 3 dager så var det her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 31. desember 2015 #3783 Del Skrevet 31. desember 2015 Litt undertøy.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 5. januar 2016 #3784 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. januar 2016 #3785 Del Skrevet 5. januar 2016 4 timer siden, Fashionistaen skrev: Er over the top lykkelig nå Herlighet de er fine Gratulerer med godt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. januar 2016 #3786 Del Skrevet 5. januar 2016 Ullongs fra Sparkjøp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #3787 Del Skrevet 5. januar 2016 Kjøpte denne skinnjakken. Ble et lite impulskjøp siden det bare var én igjen 🙊 Anonymkode: c92ec...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. januar 2016 #3788 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Endret 13. januar 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 6. januar 2016 #3789 Del Skrevet 6. januar 2016 22 timer siden, Fashionistaen skrev: Er over the top lykkelig nå Oh la la!!!! Disse skoene er totalt lovely!!! Louboutin. Kunne tenkt meg disse selv. Etter en lang dag i skogen, hva ville vel være bedre enn å ta en dusj og iføre seg en snasen kjole + disse pumpsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 6. januar 2016 #3790 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) 18 timer siden, Pavilion skrev: Herlighet de er fine Gratulerer med godt kjøp! I know Må bare få lagt ny såle på de før jeg kan bruke de. 32 minutter siden, Hottrio skrev: Oh la la!!!! Disse skoene er totalt lovely!!! Louboutin. Kunne tenkt meg disse selv. Etter en lang dag i skogen, hva ville vel være bedre enn å ta en dusj og iføre seg en snasen kjole + disse pumpsene! Hehe, det er sant. Vet ikke hvor mye skog det er på denne frøkna her, men godfølelsen kommer uansett når man får på seg så pene sko. Glemte forresten å legge ved bilde av det andre jeg kjøpte. Nemlig et silkeskjerf fra Hermes :D Forhåpentligvis det første av mange http://media.hermes.com/media/catalog/product/import/S/S01/S013/item/flat/zoom/H980016S-06.jpg Endret 6. januar 2016 av Fashionistaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 6. januar 2016 #3791 Del Skrevet 6. januar 2016 Kjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. januar 2016 #3792 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Endret 13. januar 2016 av Asti Fikk ikke opp et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. januar 2016 #3793 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Endret 7. juli 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 7. januar 2016 #3794 Del Skrevet 7. januar 2016 Skjørt fra Ganni på 50%:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #3795 Del Skrevet 7. januar 2016 7 timer siden, pippip skrev: Skjørt fra Ganni på 50%:) Hvor? Anonymkode: 412c9...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 7. januar 2016 #3796 Del Skrevet 7. januar 2016 Lucky me Denne har akkurat skiftet eier og jeg fikk den til halv pris...JIIPPPII GANT har så bra kvalitet på sine produkter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 7. januar 2016 #3797 Del Skrevet 7. januar 2016 Fant ikke heelt nøyaktig bilde, men kjøpte to basic ullgensere av denne typen på 50% i dag fra Samsøe Fine gensre, dårlig årstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 7. januar 2016 #3798 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) I dag har jeg handlet en del på H&M.. Synes det har vært mye fint på salget online, selv om utvalget i butikk har vært variabelt. Kjøpte den store kåpa med striper i butikk, har sett på den en stund men vært svært skeptisk til passformen. Prøvde den på og likte den mye bedre enn jeg hadde trodd, så kjøpte en - og bestilte den samme i mørkeblått på nettet da jeg kom hjem.. Litt skeptisk til resten av nettbestillingen min, men tenkte jeg kunne prøve noe som er litt annerledes enn hva jeg vanligvis ender opp med. Har jo så mye mørke, ensfargede basisplagg i skapet mitt at jeg noen ganger føler jeg ser ut som en minimalistisk arkitekt (ikke at det er noe galt med minimalistiske arkitekter). Så da ble det grønn kjole med reptiler (?) på, gul overdel - som jeg tror kan funke enten veldig godt eller helt grusomt dårlig, og en helt enkel (rosa!) topp fra salgssidene. Skjerfet betalte jeg 75 kroner for i butikken og så at det kostet 50 på nettet - så det lønner seg å sjekke pris på nett vs butikk om man skal handle, selv om det ikke akkurat er snakk om store penger i dette tilfellet. Også kjøpte jeg en 5-pack sokker, men det er liksom ikke så spennende Hadde store planer om å unne meg en kjempefin Malene Birger-kåpe fra boozt, men da jeg så CBE med den på bloggen sin døde det ønsket umiddelbart.. Man kan jo ikke ha "bloggerplagg", for da tror alle at det er kjøpt pga bloggeren har hatt det på seg, og da blir jeg rimelig sur om det er snakk om plagg til flere tusen kroner.. Så takk for den boozt.com!! Får se litt mer på en fin Filippa K-kåpe jeg har lurt litt på i stedet, tror jeg.. Endret 7. januar 2016 av Strixvaria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 7. januar 2016 #3799 Del Skrevet 7. januar 2016 3 minutter siden, skyflakes skrev: Fant ikke heelt nøyaktig bilde, men kjøpte to basic ullgensere av denne typen på 50% i dag fra Samsøe Fine gensre, dårlig årstid Liker både prisavslag og slike kosegensere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 7. januar 2016 #3800 Del Skrevet 7. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor? Anonymkode: 412c9...242 En fantastisk butikk i Kristiansand som heter Olivias hus:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå