Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker *skinnbukser* og denne som jeg fant hos Boozt..fra Mango til den nette sum av kr 399,-..den blir favoritten fremover :) Sitter bra, det er baklommer..et must! og helt normal i str :) 

skinnbuksemango399.png

Så kul bukse Gunda!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

Så kul bukse Gunda!!

Sikker på at du ble sååååååååå misunnelig altså...:skratte:Den sitter så bra på og som sagt, helt normal i str. Min elskede siklet et øyeblikk da jeg prøvde den på...me like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ble sååååååååå misunnelig altså...:skratte:Den sitter så bra på og som sagt, helt normal i str. Min elskede siklet et øyeblikk da jeg prøvde den på...me like :)

Selvsagt ble jeg misunnelig!! :laugh: Den buksa er hot :) Din elskede (og andre mannfolk) kommer til å sikle på deg, helt klart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Selvsagt ble jeg misunnelig!! :laugh: Den buksa er hot :) Din elskede (og andre mannfolk) kommer til å sikle på deg, helt klart!

 

..og med disse ankelbootsene så er jeg klar for det meste...hihihii :) 

Vagabond-shoes-Marja-308-(Black)-010606.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og med disse ankelbootsene så er jeg klar for det meste...hihihii :) 

Vagabond-shoes-Marja-308-(Black)-010606.jpg

Ha ha..... :danse: Du rocker altså! Og sexy as hell......

Øver meg på å gå med 10 cm hæler jeg nå :laugh: Pumps. Ikke enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Ha ha..... :danse: Du rocker altså! Og sexy as hell......

Øver meg på å gå med 10 cm hæler jeg nå :laugh: Pumps. Ikke enkelt.

Dèt gleder jeg meg til å få se :) Take a walk on the wild side baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dèt gleder jeg meg til å få se :) Take a walk on the wild side baby :fnise:

Tusen takk! Oh yes..... jeg liker det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst på kjolen Joli fra Tiger of Sweden siden jeg lånte den fra ei venninne for lenge siden. Det er sikkert ikke verdens mest spennende plagg, men den passer til så mange anledninger, er behagelig, jeg har den sikkert i hundre år, og den sitter som et skudd. Og så hadde jeg ikke en svart, enkel kjole med ermer. Uansett. Nå som jeg faktisk fant den på salg, så kjøpte jeg den, og jeg angrer ikke. :) Ser den blir beskrevet som en hverdagskjole flere steder, men jeg ser egentlig for meg å bruke den mer til fint.

Day-dresses-Tiger-of-Sweden-JOLI-Jersey-

Endret av Søgni
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst på kjolen Joli fra Tiger of Sweden siden jeg lånte den fra ei venninne for lenge siden. Det er sikkert ikke verdens mest spennende plagg, men den passer til så mange anledninger, er behagelig, jeg har den sikkert i hundre år, og den sitter som et skudd. Og så hadde jeg ikke en svart, enkel kjole med ermer. Uansett. Nå som jeg faktisk fant den på salg, så kjøpte jeg den, og jeg angrer ikke. :) Ser den blir beskrevet som en hverdagskjole flere steder, men jeg ser egentlig for meg å bruke den mer til fint.

Day-dresses-Tiger-of-Sweden-JOLI-Jersey-

Jeg synes helt klart at denne kjolen kan brukes til fint!

Anonymkode: 916e4...19e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst på kjolen Joli fra Tiger of Sweden siden jeg lånte den fra ei venninne for lenge siden. Det er sikkert ikke verdens mest spennende plagg, men den passer til så mange anledninger, er behagelig, jeg har den sikkert i hundre år, og den sitter som et skudd. Og så hadde jeg ikke en svart, enkel kjole med ermer. Uansett. Nå som jeg faktisk fant den på salg, så kjøpte jeg den, og jeg angrer ikke. :) Ser den blir beskrevet som en hverdagskjole flere steder, men jeg ser egentlig for meg å bruke den mer til fint.

Day-dresses-Tiger-of-Sweden-JOLI-Jersey-

Den var veldig fin, og akkurat den type kjole jeg har lett etter:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst på kjolen Joli fra Tiger of Sweden siden jeg lånte den fra ei venninne for lenge siden. Det er sikkert ikke verdens mest spennende plagg, men den passer til så mange anledninger, er behagelig, jeg har den sikkert i hundre år, og den sitter som et skudd. Og så hadde jeg ikke en svart, enkel kjole med ermer. Uansett. Nå som jeg faktisk fant den på salg, så kjøpte jeg den, og jeg angrer ikke. :) Ser den blir beskrevet som en hverdagskjole flere steder, men jeg ser egentlig for meg å bruke den mer til fint.

Day-dresses-Tiger-of-Sweden-JOLI-Jersey-

Flott kjole! Jeg har også lyst på en slik! 

Anonymkode: 7a5bf...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har benyttet anledningen til å bytte stil, i og med at de fleste klærne mine plutselig var i feil størrelse. Så jeg tør egentlig ikke å begynne å ramse opp alt jeg har kjøpt i det siste, for da begynner jeg å tenke på hvor mye det har kostet totalt. :ler: Men det er i hvert fall 4 nye bukser (jeans, skinn og chinos), 3 nye kjoler og gudene vet hvor mange gensere og topper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Søgni nydelig kjole! Elsker de klassiske kjolene fra Tos,  ønsker meg flere. Hvor fant du den på salg? :) 

Jeg har også fått øynene opp for disse. Den jeg nettopp har kjøpt synes jeg kan kle mange ulike fasonger, og det synes jeg sier litt om snitt. Hun jeg lånte den av for lenge siden er jo f.eks. mer enn 20 cm høyere enn meg og bruker samme størrelse, så vi er veldig forskjellige i kroppen, men den er knallfin på oss begge. I all ydmykhet:ler:

20% avslag hos Boozt enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kjole! Jeg har også lyst på en slik! 

Anonymkode: 7a5bf...c10

Søgni sin.

Jeg har også lyst å en slik kjole!

"Tina"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en liten pause i eksamenslesinga idag, og tenkte å begynne litt med julegaver. Fant ingenting... Bortsett til meg selv! Ny bluse.

Bilde 2 fra MØNSTRET BLUSE fra Zara

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to BHer fra Primadonna.

De er dyre som fy, men heller to dyre som sitter skikkelig enn flere billige som er vonde å bruke. Dessuten trengte jeg virkelig noen nye BHer. De jeg har er slitte, utvaskede og noen har spiler som stikker ut. Gode BHer er nødvendig for å unngå vondt i ryggen og skuldrene.

primadonna-lingerie-comfort_bra-deauvillprimadonna-lingerie-underwired_bra-graci

 

Endret av Perelandra
Lagt til bilder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst på kjolen Joli fra Tiger of Sweden siden jeg lånte den fra ei venninne for lenge siden. Det er sikkert ikke verdens mest spennende plagg, men den passer til så mange anledninger, er behagelig, jeg har den sikkert i hundre år, og den sitter som et skudd. Og så hadde jeg ikke en svart, enkel kjole med ermer. Uansett. Nå som jeg faktisk fant den på salg, så kjøpte jeg den, og jeg angrer ikke. :) Ser den blir beskrevet som en hverdagskjole flere steder, men jeg ser egentlig for meg å bruke den mer til fint.

Day-dresses-Tiger-of-Sweden-JOLI-Jersey-

Den kjolen er bare helt nydelig!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...