Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var der i dag. Fikk kjøpt et par sneakers fra Asfvlt som jeg har skikket på en stund, to tskjorter fra Samsøe (hvorav en i silke) og en kjole fra Samsøe til 900,- :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen! :hjerte:

Hvor var lagersalget hen? :) 

Kjøpte to kjoler her om dagen til et ball med skolen. Den ene har ikke kommet frem enda, men her er bilde av den andre: 

 

Igrunn like greit at den ikke kom til tiden siden likte bedre den enn den andre jeg bestilte: 

 

Hehe! Kjolen du endte opp med er nydelig! Spesielt beltet:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fra arnie says. Veldig deilig stoff, og faller veldig fint på kroppen. (Skjønner at den ser kjedelig ut sånn alene på bildet). 

 

arnie-says-alaia-blaa-3632853-311x467.jp

stilig. :tommelopp:

Anonymkode: 91a40...c3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt.

Det er alt.

Edit: Ser faktisk best ut i bare hatt.

 

 

 

DSCF0081_copy_1282611008.png

Endret av Lanista1984
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en tur innom salget på Cubus i dag, og med rabatt på 30-50% syns jeg at jeg fikk mye for pengene:)

Jeans

Skjørt

Enkel singlett

Løpejakke som jeg ikke finner på nettsiden

Anonymkode: 45d30...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står litt på vippen angående denne jakka som jeg sterkt vurderer å bestille meg nå: http://www.hm.com/no/product/33004?article=33004-A

Jeg digger det litt etniskinspirerte printet, lengden, snittet og knytingen (+ skjulte knapper), og på halv pris er det jo en god deal. Passer stilen min perfekt. Men så spørs det da, om den faktisk vil bli brukt til våren..? Decisions, decisions.. :klo:

hmprod.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Står litt på vippen angående denne jakka som jeg sterkt vurderer å bestille meg nå: http://www.hm.com/no/product/33004?article=33004-A

Jeg digger det litt etniskinspirerte printet, lengden, snittet og knytingen (+ skjulte knapper), og på halv pris er det jo en god deal. Passer stilen min perfekt. Men så spørs det da, om den faktisk vil bli brukt til våren..? Decisions, decisions.. :klo:

hmprod.jpeg

Jeg ville brukt den om våren fordi jeg er en frysepinn. Og fordi jeg synes den jakka er dødskul og har siklet på den hver bidige gang jeg har gått forbi vinduene til H&M. Samtidig er jeg redd for at mønsteret og mitt røde hår blir litt too much.

Når jeg er usikker pleier jeg å spørr meg selv "hvor mange antrekk kan jeg lage med dette plagget?", altså hvor godt vil det passe inn i resten av garderoben. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer på at jeg ikke bestilte den jakka, for i dag er den såklart tilbake på fullpris.. Uaktuelt å bruke 1000 kr på ei H&M-jakke, men 500 hadde vært ok.. :fnise:

Kjøpte imidlertid en annen genser på H&M i dag, en som jeg ikke har sett i nettbutikken men som koster 299.- og er nesten pusete/fluffy i strikk, litt lengre bak enn foran. Har den fra ful i sennepsgul-ish, og nå hadde de den i en litt mørk militærgrønn, og da måtte jeg jo bare.. Bor omtrent i den gule genseren for tiden, så denne vet jeg kommer til å bli brukt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt en ny "LBD", fra Karl Lagerfeld 

457798_ou_pp.jpg

Med håp om at kjolen passer, da det sies at merket er liten i størrelsen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk ja, den fattige studenten uten vintersko måtte krype til korset og delta på Black Friday...:P Ble fornøyd med "fangsten" da:)

IMG_20151127_211624.thumb.jpg.1dd571793a

 

7050216668054_f_7031115_l_faourite_pant.

Anonymkode: 365ea...19b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...