Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er fra Isabel Marant :) Var så heldig å få den til innkjøpspris, siden jeg kjenner ei ansatt i butikken veldig godt. Gleder meg til å bruke den, selv om den kanskje passer best til sommeren.

Åh, nå ble jeg hvertfall sjalu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, den var fin! Mye finere enn regnjakke:-) Vil du si hva den kostet? :)

den kostet egentlig 1000 kr, men fikk 20% rabatt ved å bruke koden hhnorwegian20 på hellyhansen.com :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-43292-0-51405800-1419527697_thumb.j

Kjøpte meg disse solbrillene. Syns de er sexy og klassiske! Gleder meg til det blir sol og jeg kan bruke de :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad av sånne innlegg og at flere kjøper brukt! Jeg jobber med å få ned forbruket mitt selv og kjøper brukt om mulig. Og at av de siste kuppene mine var ubrukte Acne støvletter til kr 1000, nypris kr 3500. God samvittighet for både miljøet og lommeboka :)

Oi, så herlig! :) Det er en utrolig god følelse å kunne spare miljøet, samtidig som man gjør et skikkelig kupp. Var det Acne Pistols du kjøpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Det kaller jeg kupp! Er forøvrig 100 % enig i det siste avsnittet.

Det blir kanskje feil å poste det her, siden jeg ikke har kjøpt plagget, men pytt.

Arvet dufflecoaten som pappa brukte på 80 tallet. Ønsket meg dufflecoat lenge, men syntes de som jeg likte i butikken meg var alt for dyre. Pappa sin synes jeg er minst like kul som de jeg har sett i butikk, og kvaliteten over jakka imponerer meg. Det ser virkelig ikke ut som om den er 30 år gammel!

Gloverall_FredPerry.jpg

Ligner veldig på denne! Bare at min er mørkere i stoffet.

Edit; Må også legge til at jeg så dufflecoater som lignet i butikken, og prisene var på alt fra 3000 til 9000 (!!!!) for ordentlige varme dufflecoater. Det lønte seg skikkelig med andre ord å dra på skattejakt hjemme hos mor og far...

Wow, den var fantastisk fin! :) Kjempetrivelig å kunne arve av noen man er glad i!

Hvis man skal kjøpe brukt, tror jeg faktisk at yttertøy er noe av det som lønner seg mest. Kvaliteten på yttertøy var jo gjerne en helt annen før. Bestemor har fortalt at en vinterkåpe kunne koste henne nesten en månedslønn, uten at hun kjøpte noe som skilte seg ut fordi det var spesielt fancy eller dyrt, men det var en selvfølge at kvaliteten skulle være god.

Hver høst leser jeg om "høstens-" eller "vinterens-" kåpe i nesten alle moteblader, og synes at det er litt trist at det legges opp til at man skal kjøpe ny kåpe eller jakke hver vinter. Butikkene er fulle av tynne kåper i akryl og polyester, som knapt varer hele sesongen.

For å avslutte digresjonen min, synes jeg altså at du er veldig heldig som fant en så klassisk jakke på loftet, den kan du sikkert glede deg over i mange år fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spammer visst denne tråden skikkelig nå, skylder på langt fravær fra KG :)

1380728773-18546100.jpg

Mitt store nyinnkjøp denne måneden ble disse støvlettene fra Unisa. De er en drøm å gå i!

Xlv_New-Plain-Wool-Stockings.jpg

Ullstrømper til bruk med strømpeholdere - jeg hadde nesten gitt opp håpet om å finne ullstrømper som gikk til noen med min høyde. Jeg kjøpte ikke fargen på bildet, men gikk for svart og grått i første omgang.

I tillegg har jeg kjøpt noen småting - en undertopp i hudfarget silke (til å ha under lyse skjorter og bluser), en blå strømpebukse fra Falke, samt en del strømper til hverdagsbruk.

Endret av Miss-Grey
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spammer visst denne tråden skikkelig nå, skylder på langt fravær fra KG :)

1380728773-18546100.jpg

Mitt store nyinnkjøp denne måneden ble disse støvlettene fra Unisa. De er en drøm å gå i!

Xlv_New-Plain-Wool-Stockings.jpg

Ullstrømper til bruk med strømpeholdere - jeg hadde nesten gitt opp håpet om å finne ullstrømper som gikk til noen med min høyde. Jeg kjøpte ikke fargen på bildet, men gikk for svart og grått i første omgang.

I tillegg har jeg kjøpt noen småting - en undertopp i hudfarget silke (til å ha under lyse skjorter og bluser), en blå strømpebukse fra Falke, samt en del strømper til hverdagsbruk.

De skoene var fantastisk lekkre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Fretex i dag og greide såvidt å røske med meg to bukser før de stengte i dag. (Trodde de hadde vanlig åpningstid...) Begge sorte og slimfit. En var passe, den andre... vel... en kan si det ble pølseskinn. Har ikke bilde, da kortleseren min er dårlig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xlv_New-Plain-Wool-Stockings.jpg

Ullstrømper til bruk med strømpeholdere - jeg hadde nesten gitt opp håpet om å finne ullstrømper som gikk til noen med min høyde. Jeg kjøpte ikke fargen på bildet, men gikk for svart og grått i første omgang.

I tillegg har jeg kjøpt noen småting - en undertopp i hudfarget silke (til å ha under lyse skjorter og bluser), en blå strømpebukse fra Falke, samt en del strømper til hverdagsbruk.

Hvooooor har du fått tak i ullstrømpene? *VilHaaaa*

Mistenker at du fant dem på en utenlandsk side, så husker du hva totalsummen ble?

attachicon.gifimage_52373.jpgKjøpte disse på salg i dag, 50 % avslag :) veldig fornøyd!

Fornøyd, virkelig? Jeg synes de skoene der er helt ok i oktober, men når det begynner å nærme seg november så er det aaaaaltfor kalde blitt! Det er jo like lite varme i dem som i gummistøvler :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvooooor har du fått tak i ullstrømpene? *VilHaaaa*

Mistenker at du fant dem på en utenlandsk side, så husker du hva totalsummen ble?

Fornøyd, virkelig? Jeg synes de skoene der er helt ok i oktober, men når det begynner å nærme seg november så er det aaaaaltfor kalde blitt! Det er jo like lite varme i dem som i gummistøvler :grine:

Dette er mitt andre par og jeg er kjempe fornøyd med de! Kjøper de 1/2 nr for store og snører de ikke knallhardt igjen slik at det er plass for luften til å bli varm. Da jeg var yngre hadde jeg et par som jeg brukte i stallen i -10 til -30 og var varm og god på bena. Er du ekstremt frossen av deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

2 par sjokoladefarvede Gio m/cuban heel.

go_Imperfect-Cuban-Heel-Stockings_th.jpg

Imperfect er 2dre sortering, men den som klarer se det er dyktigere enn meg ;)

Og noen par plommefarvede RHT fra Eleganti (sort skjørt, purpur skjorte, sorte sko og plommefarvede strømper)

Og lang tids leting gav endelig resultater.

Manhattan heel, 2 par, underveis

thumb-stockings-fully-fashioned-manhatta

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gavekort på H&M til jul, så tok meg en tur idag for å se hva jeg kunne bruke gavekortet på.

http://www.hm.com/no/product/32247?article=32247-B Fleecejakke (denne var på halv pris)

http://www.hm.com/no/product/30934?article=30934-B#article=30934-B Sports bh

http://www.hm.com/no/product/51678?article=51678-A Løpetights

Synes jeg fikk veldig mye for gavekortet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...