Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette smykket fra Bjørg... :) Har siklet på det i evigheter. Det passer til alt.

Ah det er så fint! Tenker å kjøpe den i julegave til meg selv :)

Fikk endelig tak i denne jakken fra Zara, usikker på om jeg skal beholde den da den er litt for stor. :/

$T2eC16VHJGIE9nnWqrI7BQ%29SPceT5Q~~60_3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Endelig kjøpt meg øredobbene fra Bjørg som jeg har ønsket meg lenge, greit med en liten julegave til meg selv! ;)

Du burde kjøpe smykke også altså... Hviler så fint i halsen, er den perfekte størrelse. Pluss at det matcher øredobbene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kjøpe smykke også altså... Hviler så fint i halsen, er den perfekte størrelse. Pluss at det matcher øredobbene :laugh:

Ja, ikke sant! Smykket kommer nok etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Siden jeg bruker denne genseren i grått så mye bestemte jeg meg for å kjøpe den i hvitt også, går jo til alt. :)

19A123-J62_A_342_1.jpg

Den har jeg også, men den har begynt å misfarge litt. Må muligens vaske den, samt gå over med nuppefjerner? :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

I går kjøpte jeg to par strømpebukser på Cubus med fleece inni, og en kjole til rundt 2000 kr på en liten selvstendig klesbutikk. Den lille sorte :-D Den skal berge meg gjennom hele julen. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har jeg også, men den har begynt å misfarge litt. Må muligens vaske den, samt gå over med nuppefjerner? :glare:

Hvilken farge da? Jeg bare lurer om den har blitt skitten eller tatt til seg farge fra mørke jeans, for eksempel. Sistnevnte kan være vanskelig å få bort, så jeg bruker ikke min til mørke jeans som smitter farge.

Merker jo at den blir litt mørkere på hendene og nederst etter bruk, men det går vekk i vask til meg hvertfall :) Jeg vasker den uten omdreininger på 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint om dere legger ved hva slags plagg det er eller hvor det kommer fra, og ikke bare bilder.

Anonym poster: 1710039b1db7abd7d0c8592bad59df94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valiumsjunkie

Hvilken farge da? Jeg bare lurer om den har blitt skitten eller tatt til seg farge fra mørke jeans, for eksempel. Sistnevnte kan være vanskelig å få bort, så jeg bruker ikke min til mørke jeans som smitter farge.

Merker jo at den blir litt mørkere på hendene og nederst etter bruk, men det går vekk i vask til meg hvertfall :) Jeg vasker den uten omdreininger på 30 grader.

Jeg har den kritthvite, har ikke turd å vaske den ennå. :-) Den overlever altså 30 grader uten omdreininger? Blir den slitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den kritthvite, har ikke turd å vaske den ennå. :-) Den overlever altså 30 grader uten omdreininger? Blir den slitt?

Nei, min ser helt lik ut som den gjorde da jeg kjøpte den! Bare at den blir litt hvitere og finere etter vask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "bunke" med stayups og strømpebukser i ulike farger og denier...! Så da kan jula bare komme.

Anonym poster: df6dcd077621370e1b50b738549e3431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...