Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bella90

img2728q.jpg

De er ikke kjøpt i dag da, og jeg fikk de av snille samboeren min som synes synd i meg etter operasjonen jeg hadde tidligere denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UPS kommer med denne på døren min i morgen:

post-28003-0-87143600-1340790917_thumb.j

En Mulberry oversized tillie i oak. Den var på salg nå, så da regner jeg med at den går ut av sortimentet til Mulberry. Det en en ekstra bonus i tillegg til at jeg fikk den billigere, for da slipper man å se så mange med samme veske. Hadde egentlig planer om å kjøpe en brynmore, men den føler jeg at jeg ser over alt om dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-37809-0-25286000-1340891413_thumb.j

post-37809-0-84680100-1340891437_thumb.j

Bestilte i dag, håper jeg blir fornøyd :)

Anonym poster: 112f6efc5d7717df3bd98a763ed03bcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får snart et par gratis sko hjem i posten :D (kan det regnes som et kjøp når det er gratis??)

sperry_-_a_o_-_coral.jpg

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPS kommer med denne på døren min i morgen:

post-28003-0-87143600-1340790917_thumb.j

En Mulberry oversized tillie i oak. Den var på salg nå, så da regner jeg med at den går ut av sortimentet til Mulberry. Det en en ekstra bonus i tillegg til at jeg fikk den billigere, for da slipper man å se så mange med samme veske. Hadde egentlig planer om å kjøpe en brynmore, men den føler jeg at jeg ser over alt om dagen.

Er vel ikke til å tvile på at den der var et langt bedre og finere valg enn Brynmore thumbup.gif

Edit: Endte selv opp med et par lave hunter støvler i olive her om dagen. Har allerede et par overlegne Le Chameau og høye Hunter. De fleste gutter eier vel ikke ét par engang..

Endret av Sails
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Awesome bukser, Loverdose! Er de vokset, eller bare litt skinnende? På Bubbleroom stod det bare "lätt glansigt material".

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...