Fashionistaen Skrevet 18. desember 2016 #4181 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Har vært veldig flink til å shoppe vintage og betydelig mindre det siste halvåret, noe som har gjort at jeg ikke har deltatt i denne tråden på en god stund. Er jo begrenset hvor mye klær og sko man har plass til i en leilighet I tillegg har ikke sparekontoen hatt vondt av det heller I dag fikk jeg derimot handlet litt tull på nett som en eksamensgave til meg selv Tipper denne blir ganske digg å daffe i hjemme: Farlig digg med bukser med snøring i livet! Også kjøpte jeg denne til julebordet for en liten uke tilbake: Endret 18. desember 2016 av Fashionistaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #4182 Del Skrevet 26. desember 2016 Anonymkode: e1265...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 26. desember 2016 #4183 Del Skrevet 26. desember 2016 På 18.12.2016 den 22.33, Fashionistaen skrev: Har vært veldig flink til å shoppe vintage og betydelig mindre det siste halvåret, noe som har gjort at jeg ikke har deltatt i denne tråden på en god stund. Er jo begrenset hvor mye klær og sko man har plass til i en leilighet I tillegg har ikke sparekontoen hatt vondt av det heller I dag fikk jeg derimot handlet litt tull på nett som en eksamensgave til meg selv Tipper denne blir ganske digg å daffe i hjemme: Farlig digg med bukser med snøring i livet! Også kjøpte jeg denne til julebordet for en liten uke tilbake: Kor kjøpte du jeansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 27. desember 2016 #4184 Del Skrevet 27. desember 2016 10 timer siden, Belle âme skrev: Kor kjøpte du jeansen? Den har jeg kjøpt på Shein, så håper jeg bare at den passer, siden asiatiske str alltid er så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 27. desember 2016 #4185 Del Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Fashionistaen skrev: Den har jeg kjøpt på Shein, så håper jeg bare at den passer, siden asiatiske str alltid er så vanskelig. Huff, ja takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. desember 2016 #4186 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Kjoler: Bluse: Blå bukse: Topp: Svart bukse: Skjørt: Mvh Yvonne Endret 28. desember 2016 av Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 28. desember 2016 #4187 Del Skrevet 28. desember 2016 8 timer siden, Yvonne skrev: Kjoler: Bluse: Blå bukse: Topp: Svart bukse: Skjørt: Mvh Yvonne Ai..... så mye fint! Jeg vil også ha disse kjolene Yvonne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #4188 Del Skrevet 12. januar 2017 Jeg vil gjerne puste litt liv i denne tråden igjen, så her er min siste bestilling fra Zalando. Jeg bestiller ofte noen ladninger derfra, bruker stuen som prøverom, og så går det meste som regel i retur... Men artig er det! Anonymkode: cba2c...403 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. januar 2017 #4189 Del Skrevet 14. januar 2017 På 18.12.2016 den 22.33, Fashionistaen skrev: Har vært veldig flink til å shoppe vintage og betydelig mindre det siste halvåret, noe som har gjort at jeg ikke har deltatt i denne tråden på en god stund. Er jo begrenset hvor mye klær og sko man har plass til i en leilighet I tillegg har ikke sparekontoen hatt vondt av det heller I dag fikk jeg derimot handlet litt tull på nett som en eksamensgave til meg selv Farlig digg med bukser med snøring i livet! Hvor kjøpte du denne buksen? Ser superdigg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. januar 2017 #4190 Del Skrevet 14. januar 2017 Får legge inn litt i denne tråden jeg også: Grå hverdagskjole (illustrasjonsbilde, min er koksgrå kjøpt på Freequent) Denne skjønne kjolen fra French Connection: Denne toppen fra BikBok: Marc by Marc Jacobs Too Hot to Handle - Percy (blåfargen er min favoritt og har så mange sorte vesker) Et nytt strømpebelte fra Kiss Me Deadly 2 nye bher + underdel fra Change En vintage genser fra See by Chloé (Finner ikke bilde) 2 tightser fra Gina Tricot 2 strømpebukser fra Pierre Robert 1 ny bh fra Cubus + stringtruser/hipster Trooor det skal være alt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4191 Del Skrevet 14. januar 2017 @Jolene du har god smak. Mye lekkert! Klassisk og fint strømpebelte. Er dette av den funksjonelle typen med klyper i metall? Seks stropper? Behagelig i bruk? Anonymkode: 5f572...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. januar 2017 #4192 Del Skrevet 14. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: @Jolene du har god smak. Mye lekkert! Klassisk og fint strømpebelte. Er dette av den funksjonelle typen med klyper i metall? Seks stropper? Behagelig i bruk? Anonymkode: 5f572...fda Tusen takk, hyggelig å høre Det strømpebeltet er veldig funksjonelt, beregnet for hverdagsbruk. Klipsene er i metall ja, og er 6 stykker totalt. Det sørger for at strømpene holdes på plass. Fordelen med denne typen, er at man kan fint bruke strømper+strømpebelte til kortere kjoler, nettopp fordi strømpene dras litt høyere opp. Jeg synes det er veldig behagelig å bruke, nettopp fordi et strømpebelte i riktig størrelse siger ikke ned sånn som feks en strømpebukse kan gjøre. Dessuten er det lettere når man er på toalettet, man drar bare undertøyet rett ned (jeg bruker alltid truser/string/hipsters utenpå strømpebeltet), og da unngår man at man lager hull på en strømpebukse. Denne siden selger den typen jeg viste bilde av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4193 Del Skrevet 14. januar 2017 28 minutter siden, Jolene skrev: Tusen takk, hyggelig å høre Det strømpebeltet er veldig funksjonelt, beregnet for hverdagsbruk. Klipsene er i metall ja, og er 6 stykker totalt. Det sørger for at strømpene holdes på plass. Fordelen med denne typen, er at man kan fint bruke strømper+strømpebelte til kortere kjoler, nettopp fordi strømpene dras litt høyere opp. Jeg synes det er veldig behagelig å bruke, nettopp fordi et strømpebelte i riktig størrelse siger ikke ned sånn som feks en strømpebukse kan gjøre. Dessuten er det lettere når man er på toalettet, man drar bare undertøyet rett ned (jeg bruker alltid truser/string/hipsters utenpå strømpebeltet), og da unngår man at man lager hull på en strømpebukse. Denne siden selger den typen jeg viste bilde av. Hvis man tenker økonomi, så er jo strømper billigere enn strømpebukser og stay-ups. Hva synes du av disse variantene som er mest behagelig å bruke? Anonymkode: 5f572...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 14. januar 2017 #4194 Del Skrevet 14. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man tenker økonomi, så er jo strømper billigere enn strømpebukser og stay-ups. Hva synes du av disse variantene som er mest behagelig å bruke? Anonymkode: 5f572...fda Dersom jeg skulle rangert, ville den listen sett omtrent slik ut: 1. Strømpebelte med strømper 2. Strømpebukser 3. Stay ups Så ja, jeg foretrekker kvalitet fremfor kvantitet Når det er sagt, er jeg veldig glad i strømpebukser fra Pierre Robert og enkelte fra HM. De varer og varer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4195 Del Skrevet 14. januar 2017 På 12.1.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne puste litt liv i denne tråden igjen, så her er min siste bestilling fra Zalando. Jeg bestiller ofte noen ladninger derfra, bruker stuen som prøverom, og så går det meste som regel i retur... Men artig er det! Anonymkode: cba2c...403 Hvor kjøpte du det blå og det gule skjørtet? 😍 Legg gjerne ved link hvis du kan ☺️☺️:) Anonymkode: 7a5bf...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #4196 Del Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøpte du det blå og det gule skjørtet? 😍 Legg gjerne ved link hvis du kan ☺️☺️:) Anonymkode: 7a5bf...c10 Her: https://www.zalando.no/mint-berry-plisseskjort-june-bug-m3221ba11-m11.html Det er veldig utplukket på størrelse, men hvis du legger inn at du vil ha varsel når det er tilbake i størrelsen din, er det gode sjanser for at det dukker opp igjen, tror jeg. Anonymkode: cba2c...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. januar 2017 #4197 Del Skrevet 15. januar 2017 Salg både hos Cath Kidston og Modcloth: , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4198 Del Skrevet 16. januar 2017 10 timer siden, Yvonne skrev: Salg både hos Cath Kidston og Modcloth: Du kjøper alltid så mye søtt! Det må være en fryd for øynene å ha deg rundt seg i det daglige! Anonymkode: cba2c...403 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. januar 2017 #4199 Del Skrevet 16. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kjøper alltid så mye søtt! Det må være en fryd for øynene å ha deg rundt seg i det daglige! Anonymkode: cba2c...403 Takk, det var hyggelig skrevet! Jeg synes ihvertfall det er morsomt å "leke" med klær, tilbehør og sko. Synes det er noe enklere om sommeren, skal sies, så jeg gleder meg til det blir varmere i været. Ettersom jeg har blitt eldre og har fått det bedre med meg selv, har det vært enklere å finne fram den jeg føler egentlig er meg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 16. januar 2017 #4200 Del Skrevet 16. januar 2017 På 14.1.2017 den 13.00, skruf skrev: Hvor kjøpte du denne buksen? Ser superdigg ut! Sheinside.com Den er superdigg! Bare pass på å ta i litt med str. Jeg bruker ca. 27/28 i jeans vanligvis, denne modellen bestilte jeg i str. L og den passet perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå