Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, KaDust skrev:

Mine to nyeste kjøp :)

Har du link til kjole nr 2 :yvonne:?

Anonymkode: 370b2...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du link til kjole nr 2 :yvonne:?

Anonymkode: 370b2...be2

Her :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Utrolig flotte kjoler, og god smak du har, Kadust! :)  Likte den lavendelblå helt på toppen, så fiiin! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KaDust skrev:

CZ621C020-T11@13.jpg

CZ621C038-K11@13.jpg

Mine to nyeste kjøp :)

Kjempe lekre ! Du har elegant og sofistikert smak. Skikkelig klasse snakker vi her. Thumbs up bro! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hysj skrev:

 

Utrolig flotte kjoler, og god smak du har, Kadust! :)  Likte den lavendelblå helt på toppen, så fiiin! 

 

Takk! Pleide å være ukomfortabel med å gå kledd slik siden jeg følte alle syntes jeg overpyntet meg hele tiden. Nå bryr det meg ikke lenger, jeg vil gå i klær jeg liker. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, KaDust skrev:

jeg vil gå i klær jeg liker. :nigo:

 

Jeg skulle nesten ønske at du var en venninne av meg, for jeg elsker at kvinner kler seg i vakre kjoler, skjørt og bluser, og virkelig fremhever det de kan ved sin skjønnhet. Elsker slike kvinner som deg!  :blomst: 

 

 

(Det er så sjeldent jeg ser kvinner som virkelig kler seg slik du visstnok gjør, at når man først oppdager dem i bybildet, så legger man virkelig merke til dem. Mente ikke noe negativt med kommentaren min). :)  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hysj skrev:

 

Jeg skulle nesten ønske at du var en venninne av meg, for jeg elsker at kvinner kler seg i vakre kjoler, skjørt og bluser, og virkelig fremhever det de kan ved sin skjønnhet. Elsker slike kvinner som deg!  :blomst: 

 

 

(Det er så sjeldent jeg ser kvinner som virkelig kler seg slik du visstnok gjør, at når man først oppdager dem i bybildet, så legger man virkelig merke til dem. Mente ikke noe negativt med kommentaren min). :)  

 

Leste den ikke som negativt heller! Takk for kompliment. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg har kjøpt av klær var i et online dataspill (mmo. og ja er jeg som lagde hu dama) men antrekkene kostet ekte penger ;

27xfc3p.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag, men venter spent på mine to nye bestillinger :strix: En fra Collectif med det meste satt ned 65 prosent og en fra Pinup Girl Clothing. 

Collectif: 

Jakke og skjørt 

diana-chaise-check-blazer-p3866-120771_m

Jakke 

outlaw-biker-jacket-p3826-117873_image.j

Cardigan

jessie-velvet-heart-cardigan-p3334-98373

Topp

celina-lurex-top-p3671-99141_medium.jpg

Skjorte

kathleen-shirt-p3679-119130_image.jpg

Kimonobluse og skjørt

sakiko-fishtail-skirt-p3980-138776_image

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å la være, ble denne kjolen fra Modcloth:

10089746_BLU_MAIN.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Yvonne skrev:

Klarte ikke å la være, ble denne kjolen fra Modcloth:

10089746_BLU_MAIN.jpg?sw=913&sh=1304&sm=fit

Mvh Yvonne :heiajente: 

Duverden , den er du nok smukk i ! Veldig pent antrekk :) Løst og ledig/casual men allikevel elegant. Tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Duverden , den er du nok smukk i ! Veldig pent antrekk :) Løst og ledig/casual men allikevel elegant. Tommel opp!

Takk :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Fant det beste vintage kuppet (eller det beste må vel være et Chanel skjørt og en blazer fra Max Mara) jeg har gjort! :D En vintage trench coat fra Balmain i lekkert skinn :hjerter: Har egentlig ønsket meg en fra Burberry lenge, men dette var en mye bedre deal mtp materiale og alt sammen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kattehviskeren
På 25.2.2017 den 18.27, Majott skrev:

Når bruker dere alle disse kjolene?

Jeg har mange kjoler selv, men det begrenser seg litt med anledninger til å bruke dem. 

 

Kjenner til "problemet"! Jeg elsker å kjøpe dyre, fine kjoler, men får jo aldri brukt dem...
Dere som er så flinke til å gå i kjoler, hva slags sko bruker dere til?
Jeg går mye i hverdagen og orker ikke å gå rundt i veldig høye hæler, men jeg skulle veldig gjerne gått mer i hverdagskjolene mine, jeg har blitt så slapp på det, drar bare på meg jeansene, liksom...
Jeg bruker mye sneakers i hverdagen, og det er jo svært vanskelig å få til å funke med kjoler.
Tar gjerne imot litt kjoleskotips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattehviskeren skrev:

Kjenner til "problemet"! Jeg elsker å kjøpe dyre, fine kjoler, men får jo aldri brukt dem...
Dere som er så flinke til å gå i kjoler, hva slags sko bruker dere til?
Jeg går mye i hverdagen og orker ikke å gå rundt i veldig høye hæler, men jeg skulle veldig gjerne gått mer i hverdagskjolene mine, jeg har blitt så slapp på det, drar bare på meg jeansene, liksom...
Jeg bruker mye sneakers i hverdagen, og det er jo svært vanskelig å få til å funke med kjoler.
Tar gjerne imot litt kjoleskotips :D

På vinteren har jeg støvletter/støvler til ute, og så har jeg med ballerinasko/disse (har de i både svarte og blå) som jeg kan gå med på jobb. Når det er sommer bruker jeg ballerinasko eller sandaler. Har ballerinasko i alle farger (dvs gule, turkise, røde, svarte, mørkeblå, lyseblå, grønne osv) som matcher kjolene. 

----

Tja, oppdaget en ny nettbutikk, og siden jeg både fikk velkomstkode og det var salg ble det noen kupp: 

Kjoler: 

Joanie Clothing Sally Polka Dot Red Tea Dress

Lindy Bop Audrey Floral  Swing Dress

 

Lindy Bop Ionia Sea Blue Polka Dot Tea Dress

Dolly & Dotty Light Blue & White Polka Dot 50s Tea Swing Dress

Image result for Hell Bunny Ambleside

audrey-polka-dot.jpg

Skjørt:

Hell Bunny Paula 50s Rockabilly Circular Skirt Yellow

Hell Bunny April 50s Cherry Rockabilly Skirt Blue

Sistnevnte skjørt (dvs begge to) fra Hell Bunny har jeg siklet på i en evighet, så ble veldig glad jeg endelig kunne få tak i dem til en rimelig penge! :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
14 minutter siden, Yvonne skrev:

På vinteren har jeg støvletter/støvler til ute, og så har jeg med ballerinasko/disse (har de i både svarte og blå) som jeg kan gå med på jobb. Når det er sommer bruker jeg ballerinasko eller sandaler. Har ballerinasko i alle farger (dvs gule, turkise, røde, svarte, mørkeblå, lyseblå, grønne osv) som matcher kjolene. 

----

Tja, oppdaget en ny nettbutikk, og siden jeg både fikk velkomstkode og det var salg ble det noen kupp: 

Kjoler: 

Joanie Clothing Sally Polka Dot Red Tea Dress

Lindy Bop Audrey Floral  Swing Dress

 

Lindy Bop Ionia Sea Blue Polka Dot Tea Dress

Dolly & Dotty Light Blue & White Polka Dot 50s Tea Swing Dress

Image result for Hell Bunny Ambleside

audrey-polka-dot.jpg

Skjørt:

Hell Bunny Paula 50s Rockabilly Circular Skirt Yellow

Hell Bunny April 50s Cherry Rockabilly Skirt Blue

Sistnevnte skjørt (dvs begge to) fra Hell Bunny har jeg siklet på i en evighet, så ble veldig glad jeg endelig kunne få tak i dem til en rimelig penge! :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Kule kjoler og skjørt! 
Ballerinasko er en veldig god idé, ja. Du har ikke noen linker til noen fine/like de du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattehviskeren skrev:

Kule kjoler og skjørt! 
Ballerinasko er en veldig god idé, ja. Du har ikke noen linker til noen fine/like de du bruker?

Takk. :) 

Jeg handler hos Evans, da jeg dessverre ikke finner sko her hjemme. Det er sko for oss med ekstra brede føtter, så ikke så sikker på om det er relevant for deg. Uansett, har f.eks disse i svart og disse i mørkeblått. Det er ikke helt sesongen for ballerina ennå, regner med at de får mer inn nå som våren kommer snikende, men det er ihvertfall der jeg har kjøpt mine ballerinasko. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...