Gå til innhold

Dater en "busy boy".

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.-L-. og -J-, dere har virkelig vist dere som fine folk i denne tråden. Har lagt merke til dere begge i andre tråder også, men her inne så har dere virkelig hjulpet meg, og dere har ikke sluttet å svare etter et innlegg heller. Det er greit at jeg tuller litt rundt, og at dette kanskje er dumt, men det trenger jeg ikke å høre, jeg trenger litt håp. På at ting går bra, og at det ikke er jeg som er idiot her. At det er lov å gjøre feil, fordi jeg ikke ønsker å gi opp. Og blant "herregud, hvorfor gidder du dette" og "han vil bare ligge med deg", så har dere klart å gi meg noe konstruktivt og litt håp. Dere er bra :5:

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

.-L-. og -J-, dere har virkelig vist dere som fine folk i denne tråden. Har lagt merke til dere begge i andre tråder også, men her inne så har dere virkelig hjulpet meg, og dere har ikke sluttet å svare etter et innlegg heller.

Takk!, kjekt å dele erfaringer :)

Det er greit at jeg tuller litt rundt, og at dette kanskje er dumt, men det trenger jeg ikke å høre, jeg trenger litt håp.

På at ting går bra, og at det ikke er jeg som er idiot her. At det er lov å gjøre feil, fordi jeg ikke ønsker å gi opp. Og blant "herregud, hvorfor gidder du dette" og "han vil bare ligge med deg", så har dere klart å gi meg noe konstruktivt og litt håp. Dere er bra :5:

Har stor respekt for at du går for den du vil ha. Er ikke alle som tør det :).

Vanskelig for oss å si hva han vil, men om du skal finne ut så er eneste måten å legge seg selv litt ut der, og kanskje bli såret. Slik er det når man skal finne kjærligheten og få den man vil ha, tenker jeg :)

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Takk!, kjekt å dele erfaringer :)

Har stor respekt for at du går for den du vil ha. Er ikke alle som tør det :).

Vanskelig for oss å si hva han vil, men om du skal finne ut så er eneste måten å legge seg selv litt ut der, og kanskje bli såret. Slik er det når man skal finne kjærligheten og få den man vil ha, tenker jeg :)

Nja, jeg vet jo ikke om jeg vil ha han, jeg tviler nok mer enn jeg tror nå, men jeg vil bare ha ting avklart. Jeg ønsker ikke å gå ut av denne relasjonen som nok en dårlig erfaring, jeg vil ha ting avklart, og føle at dette ikke er min feil. Jeg ser jo på en måte at problemet ligger mer hos han enn det gjør hos meg. Problemet mitt er bare at jeg føler så mye. :sjenert:

Men nå skal jeg holde meg oppe fram til tirsdag. Det kommer nok til å bli hyggelig, selv om det er noen spørsmål som ikke kommer til å bli så hyggelige. Føler at jeg har rett på en forklaring og litt brutal ærlighet, og ikke bare det jeg frykter: en som prøver å få meg til å like han. Han har et stort behov for at alle skal like han. Og jeg skal, i motsetning til kvinneguiden, la være å stemple han som en drittsekk selv om han sannsynligvis ikke er interessert og takler det på en umoden måte. :gjeiper:

Dagen i går var tung, føltes ut som om den var et år lang, men i dag er ting virkelig bedre. Jeg er jo så bra, så fin og så oppegående, så da får jeg bare glemme usikkerheten min som ofte gjør det litt tyngre. :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg er jo så bra, så fin og så oppegående, så da får jeg bare glemme usikkerheten min som ofte gjør det litt tyngre. :)

Sikkert lurt :D

Skrevet

Dere er bra :5:

Så hyggelig å høre at noen finner noe fornuftig blant alt jeg greier å lire av meg. :)

Når man deltar og mottar råd på et anonymt forum, kan det være lurt å huske på at alle gir råd utifra sine egne personlige erfaringer og sitt eget ståsted. Blant de negative uttalelsene her, så ser jeg ikke vekk ifra at det er folk som har brent seg, er bitre eller selv ikke hadde vært interessert i et forhold med en "busy boy".

Jeg prøver å inspirere folk til å tenke for seg selv og gjerne litt utenom boksen. Så sant du vet hva du går til og hva du risikerer, så ser jeg ikke på deg som naiv eller dum, noe jeg ikke er redd for å si fra om hvis det var tilfelle.

I alle tilfeller regner jeg med at L stiller opp på denne daten dere snakket om, hvis ikke er det mulig jeg har noe kapasitet litt etter påske.

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert lurt :D

Så hyggelig å høre at noen finner noe fornuftig blant alt jeg greier å lire av meg. :)

Når man deltar og mottar råd på et anonymt forum, kan det være lurt å huske på at alle gir råd utifra sine egne personlige erfaringer og sitt eget ståsted. Blant de negative uttalelsene her, så ser jeg ikke vekk ifra at det er folk som har brent seg, er bitre eller selv ikke hadde vært interessert i et forhold med en "busy boy".

Jeg prøver å inspirere folk til å tenke for seg selv og gjerne litt utenom boksen. Så sant du vet hva du går til og hva du risikerer, så ser jeg ikke på deg som naiv eller dum, noe jeg ikke er redd for å si fra om hvis det var tilfelle.

I alle tilfeller regner jeg med at L stiller opp på denne daten dere snakket om, hvis ikke er det mulig jeg har noe kapasitet litt etter påske.

:skratte:

Kan ta en dobbeldate etter påske. Altså double for me, but only one for you two? Tror det kunne vært suksess! :lur: Kan da ikke date folk som har lest hva jeg skriver anonymt på et kvinneforum. Det er dømt. Jeg har jo vist meg som en usikker jævel, er ikke sånn jeg framstår utad heldigvis!

Neida, men jeg setter veldig pris på mennesker som klarer å se at situasjoner ikke er like alltid, og at det ikke bare er en fornuftig måte å reagere på når ting blir litt vanskelige. Folk som bare skjærer av, og sier "sånn er det", og "sånn bør det gjøres", tenker jeg ofte at er litt for "satt" om du skjønner. Jeg er klar over at jeg gjør ting som utenifra virker litt ufornuftig, men for meg så føles det riktig, så da kan jeg ikke gå på tross av meg selv for å være "fornuftig"(eller redd, det er jo derfor man trekker seg). Tenk om jeg har det hyggelig på tirsdag, og enten får en fin avslutning på noe litt dumt, eller en fin fortsettelse på noe dumt? Det er jo sånn man får erfaring, og så lenge man er litt bevisst, så tror jeg ikke det er for dumt.

Men altså, dersom dette ikke går, så sier jeg ikke nei til en date. Veldig interessant å se hvem dere begge er bak nickene deres. Og ikke minst få historien om hvordan dere ble aktive på kvinneguiden. :gjeiper:

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er dømt. Jeg har jo vist meg som en usikker jævel, er ikke sånn jeg framstår utad heldigvis!

Synes du fremstår som en ærlig sjæl :P, ikke nødvendigvis usikker.

Tenk om jeg har det hyggelig på tirsdag, og enten får en fin avslutning på noe litt dumt, eller en fin fortsettelse på noe dumt? Det er jo sånn man får erfaring, og så lenge man er litt bevisst, så tror jeg ikke det er for dumt.

Krysser fingrene for at det går, og at han ikke er alt for sær xD

Men altså, dersom dette ikke går, så sier jeg ikke nei til en date. Veldig interessant å se hvem dere begge er bak nickene deres. Og ikke minst få historien om hvordan dere ble aktive på kvinneguiden. :gjeiper:

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg :P, blir litt sjenert, er ikke vant til dette xD. Bak nicket finner du nok en ung student :)

Skrevet

Ikke for å være slem, men når en mann er interessert sørger han for å passe deg inn i timeplanen, uansett hvor travelt han har det.

Enig med deg der..desverre

Skrevet

Veldig interessant å se hvem dere begge er bak nickene deres. Og ikke minst få historien om hvordan dere ble aktive på kvinneguiden. :gjeiper:

Jeg er egentlig en 50 år gammel dame som fant veien hit når jeg letet etter en kakeoppskrift og siden har jeg blitt værende mot min vilje.

:)

Gjest Lenni20
Skrevet

TS hvordan gikk møtet på tirsdag?

Håper det ordnet seg!

AnonymBruker
Skrevet

TS hvordan gikk møtet på tirsdag?

Håper det ordnet seg!

På mandagen var jeg usikker på om han kom til å ta kontakt, og planen gikk fra å ringe han til at jeg egentlig bare fikk la det seile. Sendte han ikke melding til meg, så fikk det bare være. Heldigvis sendte han melding og vi møttes på tirsdagen. Forventningene var labre, og jeg var veldig usikker på hvordan jeg skulle forholde meg til han. Litt usikker på om jeg orket å "prøve", med tanke på hvor skuffende det var når han avlyste.

MEN det gikk veldig fint. Han kom i åttetiden og ble til to-tre-tiden. Vi så en episode av en serie, delte en six-pack og snakket masse. Vi var for det meste alene, men en times tid satt vel hele kollektivet mitt sammen med oss, og det var veldig hyggelig. Vi har det veldig hyggelig sammen, ler masse og kommer veldig godt overens. Aldri problem å finne på noe å snakke om.

Vi snakket også litt seriøst, og jeg spurte blant annet hva som skjedde på mandagen forrige uke. Han forklarte at han hadde sovnet på sofaen, og når jeg ringte så var han overbevist om at han kom til å komme seg til meg. Han hadde visst snakket med en kompis, og kommet fram til at siden han var så sykt sliten og at han sannsynligvis ville hatt problemer med å holde en oppegående samtale med meg, så var det mer fornuftig å avlyse. Han skjønte godt at jeg synes det var dust av han, og det var visst flere av vennene hans enig i også. :fnise: Han snakker med vennene sine om meg, så det er fint å høre. Vennene er forøvrig enig i at vi møtes alt for sjeldent, men det er ikke så lett. Akkurat nå har verken jeg eller han kapasitet til å være mye sammen. Vi står foran eksamener begge to.

Han sa at skole og jobb var veldig viktig for han å prioritere, men det andre var ikke så viktig. Så med andre ord så blir jeg ikke nedprioritert i forhold til de andre vennene hans. :)

Det ble litt kyssing, men vi gikk ikke lengre. Vi er ganske enige om at vi skal vente med sex til vi vet hva vi vil med hverandre, selv om det er litt vanskelig. Det var han som sa det, noe som var litt fint. Ikke fordi vi ikke vil ha sex med hverandre, men det viser at han er seriøs.

Han gjentok også at det ikke var naturlig for han å "smasnakke" på facebook og sånn, og at han følte at han viste meg nok interesse i forhold til hva som er naturlig for han. Så for han så betyr ikke mangelen på kontakt noe, det er bare sånn han er. Og det skal jeg ikke kreve at han endrer, jeg liker han som han er, så lenge han er ærlig og oppriktig.

Vi fikk også en slags avtale om at vi skulle la det være naturlig, ikke noe spill, avslappet og åpent. Ikke stresse det, eller føle press til å forandre oss eller gjøre ting som ikke er i tråd med hva vi vil.

Det som gjør både han og meg usikker er nok at han har så lite tid til overs mellom jobb og skole, men det får vi ta når vi finner ut hva vi vil med hverandre. Jeg må også finne ut med meg selv hvor stort behov jeg har for å møtes ofte. Han sa at han i sommer vil ha masse tid, men så er det så vanskelig å vite videre. Jeg vet bare at det vil ta tid, og det er helt fint. Det gjør meg tryggere enn å rase inn i noe.

Veldig synd at vi møttes like før eksamener, for nå har ingen av oss så mye tid til å møtes. Vi snakket om å kanskje møtes på lørdag, så vi får se om det blir noe. Har sagt at han ikke trenger å lage halvveis-avtaler med meg, sånn at han ikke avlyser ting i siste liten.

Men han er ærlig, han er ikke redd for å snakke "seriøst"(han bemerket at jeg virket litt redd for å snakke om seriøse ting, så det er fint at han ikke synes det er skummelt), han har ingen dårlig hensikter og dette kommer til å bli fint uansett om det blir "noe" eller litt mindre. Det er det viktigste, at vi kan ende som venner eller "noe", at han kan være unntaket fra "regelen".

Så er veldig glad for at jeg stolte på meg selv, tross alt. Nå skal jeg ikke "selge skinnet før bjørnen er skutt", men dette kan være fint. Det er derfor jeg ikke har postet hvordan det gikk, jeg vil bare ikke få så mange tilbakemeldinger som får meg til å bekymre meg, jeg vil la dette flyte litt. Gi det litt tid, før jeg tar en avgjørelse. Jeg vet jo ikke hva jeg vil, men jeg vet at han er fin. :sjenert: Jeg føler meg tøff som gikk mot hva som var "fornuftig", og gjorde det vanskelige. Gjorde meg sårbar, og var litt brutalt ærlig tross for at jeg helst ville gjemme meg og glemme han, for å beskytte meg selv.

(dette ble langt, men sånn er det når man føler så mye) :fnise:

• Liker 2
Gjest Lenni20
Skrevet

Så bra! Syns du er utrolig tøff! :-)

høres ut som om dette vil ordne seg! :klem1:

stå på !

Skrevet

Hehe, bøyer meg i støvet :). Du er en tøffing!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...