AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #61 Skrevet 30. mars 2012 Gjør det!, så kan du heller få pratet ordentlig med han når dere er med hverandre Og sier han nei, eller utsetter det to uker uten noen god unnskyldning, så skjønner jeg jo at han ikke er interessert. Og det er greit det også.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #62 Skrevet 30. mars 2012 Spurte han på facebook nå, men han logget av etter ca fem min. Vet ikke hva det vil si, eller om han så at jeg spurte. Nå vet jeg i hvert fall ikke hva jeg skal gjøre. Må vel vente nå?.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #63 Skrevet 30. mars 2012 Fikk svar, men suprise, suprise så var han opptatt hver kveld fram til mandag, så det blir vel ikke før mandag. Så det var kjipt. Vil bare finne ut av denne fyren, liker ikke at ting føles så usikkert.. Han virker skikkelig uinteressert på melding også, men det gjorde han jo før den første gangen vi var sammen også, og da virket han veldig interessert når vi møttes.. Så jeg vet ikke, jeg. Kanskje det bare er sånn han er skriftlig..? Mulig at han er en av de som er veldig tilstede i en relasjon når han fysisk er sammen med noen. Mulig at dette ikke er verdt alle tankene mine, jeg får se dersom vi møtes i løpet av neste uke.. Føler bare at jeg må prøve.
Gjest -J- Skrevet 31. mars 2012 #64 Skrevet 31. mars 2012 Jo hvis hun er IT så gjør dere det. Da blir det vanskelig å fokusere på noe annet enn henne Du vil være nær henne så fort du har muligheten til det. Nå ler jeg av deg. For tiende gang, så har jeg faktisk viktigere ting i livet mitt enn kvinner og jeg sier ikke opp jobben min for å gå på en date om det er i konflikt med en annen drøm jeg har. Selvsagt er kvinner en viktig del av livet mitt og jeg forguder dere alle på ulike måter, men jeg har allikevel en større visjon. Det burde dere kvinner også ha. Kanskje det bare er sånn han er skriftlig..? Mulig at han er en av de som er veldig tilstede i en relasjon når han fysisk er sammen med noen. Enkelte av oss legger ikke så mye i en tekstmelding og kan nok høres nøytrale ut gjennom tekst. Det er ikke alle som bruker 10 blinkeansikt per melding slik jeg ser enkelte av mine håpløst forelskede venner bombardere sine offer med. Kanskje er han interessert, kanskje ikke. Det spiller egentlig ikke noen rolle. Ta det som kommer du, når det kommer.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #65 Skrevet 31. mars 2012 Nå ler jeg av deg. For tiende gang, så har jeg faktisk viktigere ting i livet mitt enn kvinner og jeg sier ikke opp jobben min for å gå på en date om det er i konflikt med en annen drøm jeg har. Selvsagt er kvinner en viktig del av livet mitt og jeg forguder dere alle på ulike måter, men jeg har allikevel en større visjon. Det burde dere kvinner også ha. Enkelte av oss legger ikke så mye i en tekstmelding og kan nok høres nøytrale ut gjennom tekst. Det er ikke alle som bruker 10 blinkeansikt per melding slik jeg ser enkelte av mine håpløst forelskede venner bombardere sine offer med. Kanskje er han interessert, kanskje ikke. Det spiller egentlig ikke noen rolle. Ta det som kommer du, når det kommer. Mulig jeg er ganske påvirket av situasjonen jeg er i, men jeg vil gjerne ha en mann som har mye på gang, og som ikke kaster alt han har i hendene for en jente. Jeg legger ikke så mye i en tekstmelding eller en facebook-chat, og bruker sjeldent smilefjes selv, men det er noe med det evinnelige bekreftelsesbehovet. :gjeiper: Nå har jeg en avtale med han på mandag, så vi skal i det minste møtes. Det lover jo bra. Og han slang på noen utropstegn og et smilefjes på bekreftelsen om at vi skal henge på mandag, så hey, kanskje han gjør en innsats for å virke litt interessert?
Gjest Indra Skrevet 2. april 2012 #66 Skrevet 2. april 2012 Mulig jeg er ganske påvirket av situasjonen jeg er i, men jeg vil gjerne ha en mann som har mye på gang, og som ikke kaster alt han har i hendene for en jente. Jeg legger ikke så mye i en tekstmelding eller en facebook-chat, og bruker sjeldent smilefjes selv, men det er noe med det evinnelige bekreftelsesbehovet. :gjeiper: Nå har jeg en avtale med han på mandag, så vi skal i det minste møtes. Det lover jo bra. Og han slang på noen utropstegn og et smilefjes på bekreftelsen om at vi skal henge på mandag, så hey, kanskje han gjør en innsats for å virke litt interessert? Nja, det er vel heller for å forsikre seg om at han får utbytte (les: sex) når dere treffes. Sure jenter sprer ikke bena like lett.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #67 Skrevet 2. april 2012 Nja, det er vel heller for å forsikre seg om at han får utbytte (les: sex) når dere treffes. Sure jenter sprer ikke bena like lett. Wow, hvem har gjort deg så bitter og skadefro? Ser virkelig ikke poenget med denne kommentaren.
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #68 Skrevet 2. april 2012 (endret) Og sier han nei, eller utsetter det to uker uten noen god unnskyldning, så skjønner jeg jo at han ikke er interessert. Og det er greit det også. Skulle ønske jeg møtte på en dame som deg , jeg må jo gjøre alt her i gården, når det kommer til å ta initativ og sånt(Når det kommer til damene jeg vil ha ). Endret 2. april 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #69 Skrevet 2. april 2012 Skulle ønske jeg møtte på en dame som deg , jeg må jo gjøre alt her i gården, når det kommer til å ta initativ og sånt(Når det kommer til damene jeg vil ha ). Vi får ta en date, om han er viser seg å være tull. Har en halvveis avtale om en halvtimes tid(eller han sa at han var ferdig på jobb, og kunne etter 19), men vi har ikke avtalt hva vi skal gjøre, så nå sitter jeg og venter i spenning på at han skal ta kontakt. Sist gang tok jeg kontakt for å finne ut hva vi skulle gjøre, så denne gangen får han ta kontakt. Dette blir nok et turning point på en eller annen måte, for nå vil jeg gjerne ha klarhet i hva han synes om meg.
Gjest .-L-. Skrevet 2. april 2012 #70 Skrevet 2. april 2012 (endret) Vi får ta en date, om han er viser seg å være tull. Hehe, no blir jeg sjenert Har en halvveis avtale om en halvtimes tid(eller han sa at han var ferdig på jobb, og kunne etter 19), men vi har ikke avtalt hva vi skal gjøre, så nå sitter jeg og venter i spenning på at han skal ta kontakt. Sist gang tok jeg kontakt for å finne ut hva vi skulle gjøre, så denne gangen får han ta kontakt. Dette blir nok et turning point på en eller annen måte, for nå vil jeg gjerne ha klarhet i hva han synes om meg. Ja, han kan jo være ærlig! Endret 2. april 2012 av .-L-.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 3. april 2012 #71 Skrevet 3. april 2012 Vi får ta en date, om han er viser seg å være tull. Har en halvveis avtale om en halvtimes tid(eller han sa at han var ferdig på jobb, og kunne etter 19), men vi har ikke avtalt hva vi skal gjøre, så nå sitter jeg og venter i spenning på at han skal ta kontakt. Sist gang tok jeg kontakt for å finne ut hva vi skulle gjøre, så denne gangen får han ta kontakt. Dette blir nok et turning point på en eller annen måte, for nå vil jeg gjerne ha klarhet i hva han synes om meg. Hvordan gikk det?
Gjest Lenni20 Skrevet 3. april 2012 #72 Skrevet 3. april 2012 det lurer jeg også på, hvordan gikk det ?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #73 Skrevet 3. april 2012 skulle gjerne sagt det gikk bra, men endte med at jeg måtte ringe han, og han hadde sovnet på sofaen og dermed ble det ikke noe av den kvelden. Ganske irritert på han, for å si det mildt. Fikk roet meg litt ned, og hadde en ganske fin samtale med han. Snakket rolig, men fortalte tydelig hva jeg syntes om det. Fikk snakket litt ordentlig, der jeg fortalte at jeg var usikker på hele greia, og at dersom det skjedde som dette igjen, så kom jeg til å droppe det. Sa også at jeg ikke gadd å bruke energi på noe halvhjertet. Han sa at han beklaget veldig, og at han veldig gjerne ville bli kjent med meg, og tilbringe tid med meg. I tillegg så nevnte jeg at jeg var usikker på om han i det hele tatt var interessert, og da sa han at han ikke skjønte hvordan han kunne vise mer interesse, men at han kunne ta oftere kontakt dersom jeg ønsket det. Det sa jeg at han selvsagt ikke trengte å gjøre, men at jeg nå visste hva han tenkte om meg i det minste og at det var det som var viktig. Han er bare en sånn type som ikke tar så mye kontakt, og det er i og for seg greit. Han er enklere å snakke med over telefon. Han foreslo først at vi kunne møtes i dag eller onsdag, men da har jeg allerede planer for kveldene. Deretter tror jeg at han følte at jeg var litt vel oppgitt over hele greia/på vei til å gi han opp/litt for mye motstand, så da foreslo han at vi ringtes på mandagen etter påske og at vi kunne prøve å få til en avtale da, men at da var "alt opp til meg". Dette ønsket ikke jeg, så da avtalte vi tirsdag etter påske. Så vi skal ringes på mandag neste uke for å avtale nærmere. All fornuft sier at jeg bør droppe dette, men jeg må følge magefølelsen også. Dersom noen har veldig krass kritikk for det, så foretrekker jeg at de holder seg for gode til å svare. Ikke mat tvilen min, den er allerede stor nok. Han er en bra fyr, mener ingenting vondt, men han er bare umoden og uansvarlig. Jeg vet ikke om jeg kommer til å involvere meg med han, men jeg vet i det minste nå at han ikke er redd for å snakke "ordentlig". Jeg er i det minste den som sitter med "makten" nå(selv om jeg helst vil ha balanse, og hater alle slags maktspill), nå må jeg faktisk bare på en eller annen måte legge bak meg den litt vonde følelsen som jeg har i halsen, slik at jeg kan møte han og ha det hyggelig neste gang. Dette er et elendig utgangspunkt, men jeg vil ikke dyrke disse følelsene. Det vil nok bli litt snakk om det når vi møtes, men jeg ønsker ikke at det skal være negativt å møtes igjen. De fleste vil nok si at dette er en dum avgjørelse, og at jeg egentlig bør kutte han ut med en gang, men en siste sjanse vil jeg gi han. Samtalen vi hadde var ganske fin, og magefølelsen på han er god, han gjorde bare en feil. Jeg gir ikke opp mennesker jeg liker så lett. Og jeg vet at ingenting er vondt ment fra hans side. Noen ganger må man bare ta en sjanse, og for meg er det viktig at dette eventuelt ender fint og udramatisk.
Gjest .-L-. Skrevet 3. april 2012 #74 Skrevet 3. april 2012 Syntes han håndterte det dårlig jeg . Det er jo faktisk du som "keeper the flow going" her. At han ikke forsår hvordan han kunne vist mer interesse viser jo egentlig at han ikke helt forstår damer . Du kan jo lære han da , hvordan han skal vise at han bryr seg mer!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #75 Skrevet 3. april 2012 Syntes han håndterte det dårlig jeg . Det er jo faktisk du som "keeper the flow going" her. At han ikke forsår hvordan han kunne vist mer interesse viser jo egentlig at han ikke helt forstår damer . Du kan jo lære han da , hvordan han skal vise at han bryr seg mer! Han taklet det særdeles dårlig, noe som forteller meg at han er emosjonelt noe umoden(som mange gutter er på den alderen han er) og som forklarte meg hvorfor han vanligvis dater eldre jenter: han liker ikke å være ledende. Han vil ha en sterk kvinne. Og der er jeg, men jeg godtar ikke så mye bullshit. Må kanskje forklare han hvordan ting fungerer dersom det blir seriøst.
Gjest -J- Skrevet 3. april 2012 #76 Skrevet 3. april 2012 Jeg gir ikke opp mennesker jeg liker så lett. Og jeg vet at ingenting er vondt ment fra hans side. Noen ganger må man bare ta en sjanse, og for meg er det viktig at dette eventuelt ender fint og udramatisk. Enig, så sant man er villig til å faktisk gå når en person skuffer på andre mulighet også. Av og til trenger folk en påminnelse om hvor standarden ligger og ofte tar de hintet og forbedrer seg. Om ikke, så... Ellers synes jeg denne daten mellom deg og Mr L høres ut som en god plan, om dette ikke ordner seg. God påske!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #78 Skrevet 3. april 2012 Enig, så sant man er villig til å faktisk gå når en person skuffer på andre mulighet også. Av og til trenger folk en påminnelse om hvor standarden ligger og ofte tar de hintet og forbedrer seg. Om ikke, så... Ellers synes jeg denne daten mellom deg og Mr L høres ut som en god plan, om dette ikke ordner seg. God påske! Ja, dersom noe sånt skjer igjen, så skal jeg ikke la det gå på bekostning av meg selv. Det gjør vondt å gi han en sjanse til nå, som oftest er jeg av de som går først når ting blir vanskelige, men jeg vil ikke det nå. Det føles ikke riktig å bare si stopp, jeg vil ha ting avklart. Jeg tror nok jeg er ferdig med å date for en stund. Var jo ikke meningen å møte denne umodne, unge mannen nå heller. Har egentlig vært innstilt på å være singel en stund, men han puttet andre tanker i hodet mitt. Jeg orker ikke "gamet", orker ikke usikkerheten. Herregud, hvorfor gidder du dette? Jeg spør meg selv det samme, men det gjør jeg altså. Det ville vært vondere for meg å avslutte det over telefon i går enn det vil være å prøve å få til en ordentlig samtale på tirsdag. Det kan godt hende at det ender der, men da har jeg i det minste fått en ok åvslutning på det hele. Det gjør vondt at jeg gidder, at det føles som om jeg går på tvers av meg selv, men nå har jeg tatt en avgjørelse, og jeg vil følge den. Jeg vil ikke gi han opp, selv om tvilen er litt overveldende nå. Jeg merker at jeg angrer litt på at jeg har delt så mye her inne, da jeg har nok med mine egne tanker og tvil. Det har ikke kommet så mye bra ut av å dele det her inne, så jeg har lært til en annen gang.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #79 Skrevet 4. april 2012 Hmmm..høres ut som min siste date dette..Var også hele tiden opptatt, og utsatte møtene oss to i mellom. Og det endte i at han datet visst ei dame til etterhvert..helt ut av det blå, og lurte på om vi fremdeles kunne være venner, men bare det..for denne interesserte han mere!! No way! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå