AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #21 Skrevet 28. mars 2012 Det er ganske så nøyaktig slik mitt inntrykk er også. At det kanskje ikke er så stort rom for et forhold for øyeblikket. Noe han i og for seg saktens har antydet i generelle ordelag. Og i.o.m at vi ikke har hatt en veldig flørtende tone heller har jeg egentlig vært åpen for at dette bare var vennskapelig interesse fra han sin side (vi deler en del interesser, så vi har mye glede av hverandre sånn sett), men så ble det jo som sagt litt kosing på siste date. Jeg skjønner veldig godt den følelsen du sitter med. Gleden som går over i tvil. Men at han umiddelbart sender deg medlig etter daten og dere har kyssa er et godt tegn, da. Det er sannsynligvis ingen grunn til panikk enda m.t.p melding. Jeg har hørt rykter om at det finnes karer som har relativt lav frekvens på meldingsfronten. Jeg kjenner han ikke godt nok enda til å vite helt hvor jeg har han. Vi har hatt en veldig flørtende tone fra 2. møte(da var vi med en gjeng), og han har vært veldig klar på at han er interessert i meg. Han sa blant annet at han var lei seg for at han ikke hadde fått snakket om meg med fettern sin. Jeg frykter nok at han er en av disse som har lav frekvens på meldinger, for jeg har snakket med han på facebook et par ganger, og da har svarene vist lite interesse. Såpass lite at jeg trodde denne daten skulle bli helt ålreit, men ikke så veldig hyggelig. Så veldig perpleks når det ble så hyggelig, og at han kysset meg og sendte meg melding like etterpå. Han sa også ting som indikerte at vi ville møtes igjen(som at religion kunne vi snakke om senere o.l). Mulig at jeg har ødelagt det litt ved at jeg sa at jeg ønsket å "henge", mens han ønsket å date. Kanskje jeg ikke virket interessert nok? Jeg hater usikkerheten.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #22 Skrevet 28. mars 2012 Helt enig. Hvis jeg skal gjøre det så skal hun virkelig ha gjort et inntrykk asso. Det er vel gjerne dette inntrykket vi alle gjerne vil gi, da.
Steinar40 Skrevet 28. mars 2012 #23 Skrevet 28. mars 2012 Det er vel gjerne dette inntrykket vi alle gjerne vil gi, da. Ikke alle tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #24 Skrevet 28. mars 2012 Det er vel gjerne dette inntrykket vi alle gjerne vil gi, da. Det inntrykket forventer jeg ikke å ha gitt etter et par møter. Jeg er på det stadiet der jeg tenker at jeg vil bli kjent med han, men ikke nødvendigvis at vi skal bli kjærester. Jeg har problemer med forpliktelser, så om han hadde vist meg overveldende interesse, så hadde jeg nok kanskje reagert negativt på det også. Nå har jeg "umodent" nok "likt" et bilde av han på facebook. Så får jeg se..
Gjest -J- Skrevet 28. mars 2012 #25 Skrevet 28. mars 2012 Nå har jeg "umodent" nok "likt" et bilde av han på facebook. Så får jeg se... Cute.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #26 Skrevet 28. mars 2012 Jeg kjenner han ikke godt nok enda til å vite helt hvor jeg har han. Vi har hatt en veldig flørtende tone fra 2. møte(da var vi med en gjeng), og han har vært veldig klar på at han er interessert i meg. Han sa blant annet at han var lei seg for at han ikke hadde fått snakket om meg med fettern sin. Jeg frykter nok at han er en av disse som har lav frekvens på meldinger, for jeg har snakket med han på facebook et par ganger, og da har svarene vist lite interesse. Såpass lite at jeg trodde denne daten skulle bli helt ålreit, men ikke så veldig hyggelig. Så veldig perpleks når det ble så hyggelig, og at han kysset meg og sendte meg melding like etterpå. Han sa også ting som indikerte at vi ville møtes igjen(som at religion kunne vi snakke om senere o.l). Mulig at jeg har ødelagt det litt ved at jeg sa at jeg ønsket å "henge", mens han ønsket å date. Kanskje jeg ikke virket interessert nok? Jeg hater usikkerheten. Det var da voldsomt så mye dette minner meg om han jeg har truffet. Vi hadde også en slags samtale gående på Facebook som etter hvert døde ut p.g.a manglende engasjement fra hans side, til tross for at han alltid var veldig høflig og blid i sine svar. Bare evig beklagende på manglende tid og at han brukte liten tid på Facebook generelt. Han skulle ikke prate om hvor anti-religion han var, vel? :D
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #27 Skrevet 28. mars 2012 Det var da voldsomt så mye dette minner meg om han jeg har truffet. Vi hadde også en slags samtale gående på Facebook som etter hvert døde ut p.g.a manglende engasjement fra hans side, til tross for at han alltid var veldig høflig og blid i sine svar. Bare evig beklagende på manglende tid og at han brukte liten tid på Facebook generelt. Han skulle ikke prate om hvor anti-religion han var, vel? :D Hadde aldri noen samtale på facebook, vi bare utvekslet noen ord i forhold til avtalen vi hadde Først tok han kontakt for å møte meg, så tok jeg kontakt fordi han ikke svarte på meldingen min(på et par timer) og jeg ble redd for at han skulle trekke seg, så spurte bare om han fortsatt var med og fikk en konkret avtale. Tror bare han er sløv på meldinger og facebook. Litt mer optimistisk nå!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #28 Skrevet 28. mars 2012 Ikke alle tydeligvis. Ønsker du å utdype?
Steinar40 Skrevet 29. mars 2012 #29 Skrevet 29. mars 2012 Ønsker du å utdype? Det er tydeligvis ikke alle kvinner som syns det å gjøre noe selv for å gi et bra inntrykk er nødvendig. Det kan jo da komme av mangel på vett og/eller mangel på interesse. Tenker jeg.
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #30 Skrevet 29. mars 2012 Det inntrykket forventer jeg ikke å ha gitt etter et par møter. Jeg er på det stadiet der jeg tenker at jeg vil bli kjent med han, men ikke nødvendigvis at vi skal bli kjærester. Jeg har problemer med forpliktelser, så om han hadde vist meg overveldende interesse, så hadde jeg nok kanskje reagert negativt på det også. Nå har jeg "umodent" nok "likt" et bilde av han på facebook. Så får jeg se.. Jeg har en tendens til å like en dame veldig fort. Dette fordi jeg ikke trenger lang tid på å se om en dame passer for meg eller ikke . Dog, siden de aller fleste bruker lengre tid enn meg på å like noen, så må jeg være litt forsiktig med å vise hvor mye jeg liker henne. Jeg kan fort skremme henne vekk xD
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #31 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har en tendens til å like en dame veldig fort. Dette fordi jeg ikke trenger lang tid på å se om en dame passer for meg eller ikke . Dog, siden de aller fleste bruker lengre tid enn meg på å like noen, så må jeg være litt forsiktig med å vise hvor mye jeg liker henne. Jeg kan fort skremme henne vekk xD Han har gjort det klart at han er interessert, så det er heller hvor interessert han er. Jeg prøver bare å ikke stresse det, jeg nå. Er redd for å skremme han vekk.
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #32 Skrevet 29. mars 2012 Han har gjort det klart at han er interessert, så det er heller hvor interessert han er. Jeg prøver bare å ikke stresse det, jeg nå. Er redd for å skremme han vekk. Du taper no uansett ikke noe på å si at du er der . Trenger bare å vise at du bryr deg pitte litt .
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #33 Skrevet 29. mars 2012 Du taper no uansett ikke noe på å si at du er der . Trenger bare å vise at du bryr deg pitte litt . Viste at jeg var der med å "like" bildet hans på facebook. Så sier jeg kanskje hei dersom han er pålogget i morgen eller lørdag eller søndag. Tror nok ikke det er over enda, selv om jeg synes det er synd at han ikke tar kontakt. Men jeg skjønner det, også, utifra det jeg vet om han.
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #34 Skrevet 29. mars 2012 Viste at jeg var der med å "like" bildet hans på facebook. Så sier jeg kanskje hei dersom han er pålogget i morgen eller lørdag eller søndag. Tror nok ikke det er over enda, selv om jeg synes det er synd at han ikke tar kontakt. Men jeg skjønner det, også, utifra det jeg vet om han. Jeg har jo det på samme måten når jeg er i startfasen med en dame jeg liker. Det er jeg som må stå for alt arbeidet og dersom jeg bare skriver hei og ingenting annet så skjer det ingenting. Siden det er han som er mann så burde jo han være litt mer frempå, men det er vanskelig når det skjer så mye. Har jeg en tøff uke legger jeg damer "til siden" og tar det uken etter når jeg har tid.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #35 Skrevet 29. mars 2012 Jeg har jo det på samme måten når jeg er i startfasen med en dame jeg liker. Det er jeg som må stå for alt arbeidet og dersom jeg bare skriver hei og ingenting annet så skjer det ingenting. Siden det er han som er mann så burde jo han være litt mer frempå, men det er vanskelig når det skjer så mye. Har jeg en tøff uke legger jeg damer "til siden" og tar det uken etter når jeg har tid. Jeg vet at han er veldig opptatt generelt, og han har nevnt det hver gang vi møtes, så jeg regner med at det er det. Han må få tid til jobb, skole, venner og familie. Han har fem jobber, går på skole og er supersosial. Tror nok han har et annet perspektiv på tid enn meg. For han er det alltid fullt opp med å gjøre, jeg må fylle opp dagene mine aktivt for at jeg skal ha noe å gjøre hver dag. Mulig jeg må spørre han ut neste gang. Vil det være dumt? Kan godt hende at han liker jenter som er litt frampå, hva vet jeg? Så lenge det ikke går over til mas.
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #36 Skrevet 29. mars 2012 Mulig jeg må spørre han ut neste gang. Vil det være dumt? Kan godt hende at han liker jenter som er litt frampå, hva vet jeg? Så lenge det ikke går over til mas. Man vet jo ikke før man prøver. Hvis han er som meg og han har sagt at han er interessert, så er han det. Da hadde ikke jeg gått ut med andre damer i mellomtiden. Jeg hadde blitt veldig glad om du hadde tok kontakt, men det er meg. Jeg vet ikke hvordan han er.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #37 Skrevet 29. mars 2012 Man vet jo ikke før man prøver. Hvis han er som meg og han har sagt at han er interessert, så er han det. Da hadde ikke jeg gått ut med andre damer i mellomtiden. Jeg hadde blitt veldig glad om du hadde tok kontakt, men det er meg. Jeg vet ikke hvordan han er. Jeg gir det en sjanse, om det skremmer han vekk, så skal jeg ikke gråte så mange bitre tårer, da er han jo ikke noe kjæresteemne.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #38 Skrevet 29. mars 2012 Jeg gir det en sjanse, om det skremmer han vekk, så skal jeg ikke gråte så mange bitre tårer, da er han jo ikke noe kjæresteemne. HAN ER IKKE INTERESSERT. He's just not that into you
Gjest Indra Skrevet 29. mars 2012 #39 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Definitivt ikke korrekt. Jeg har hatt det så travelt i perioder at kvinner har vært redusert til en fjern, om enn behagelig tanke. Enkelte av oss kaster ikke alt vi har i hendene fordi en kvinne dukker opp ut av det blå. Da var du ikke interessert. Jeg snakker ikke om å ha tid til tilfeldige knull, det blir noe annet. Jeg snakker om at man faktisk selv ønsker å prioritere et annet menneske og det skjer veldig naturlig om man har reell interesse. Det er ikke noe man må tenke over engang. Så den typen interesse TS er ute etter eksisterer neppe hos den utvalgte, men hun kan jo velge å prøve å bli en knullevenn om hun tror det er smart. Endret 29. mars 2012 av Indra
Gjest Indra Skrevet 29. mars 2012 #40 Skrevet 29. mars 2012 Viste at jeg var der med å "like" bildet hans på facebook. Så sier jeg kanskje hei dersom han er pålogget i morgen eller lørdag eller søndag. Tror nok ikke det er over enda, selv om jeg synes det er synd at han ikke tar kontakt. Men jeg skjønner det, også, utifra det jeg vet om han. Finn deg heller en som liker deg godt nok til å prioritere deg. Dette blir du bare mer såret av på sikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå