AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #41 Skrevet 29. mars 2012 Jeg skjønner. Vil nok fortsatt snakke med han, men da i hensikt at det ikke skal bli veldig rart mellom oss når vi møtes gjennom venninna mi senere. Jeg synes det er greit å få ting avklart, og jeg ønsker en avlutning. Det er muligens dumt, men jeg vil fortelle han at det er dumt at han ikke er ærlig, og at jeg håper han er mer ærlig mot senere jenter. Han er faktisk en ålreit person, men dersom han ikke er interessert, så er det lite å gjøre med det. Det er ikke for mye å kreve at han kan si at han ikke er interessert nok til å bruke tid på det. Det mener jeg, i det minste.
Gjest Indra Skrevet 29. mars 2012 #42 Skrevet 29. mars 2012 Jeg skjønner. Vil nok fortsatt snakke med han, men da i hensikt at det ikke skal bli veldig rart mellom oss når vi møtes gjennom venninna mi senere. Jeg synes det er greit å få ting avklart, og jeg ønsker en avlutning. Det er muligens dumt, men jeg vil fortelle han at det er dumt at han ikke er ærlig, og at jeg håper han er mer ærlig mot senere jenter. Han er faktisk en ålreit person, men dersom han ikke er interessert, så er det lite å gjøre med det. Det er ikke for mye å kreve at han kan si at han ikke er interessert nok til å bruke tid på det. Det mener jeg, i det minste. Dropp det der. Bare gå videre og oppfør deg normalt.
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #43 Skrevet 29. mars 2012 Så den typen interesse TS er ute etter eksisterer neppe hos den utvalgte, men hun kan jo velge å prøve å bli en knullevenn om hun tror det er smart. Det er ikke så enkelt. En del av oss har mye ansvar og må stille opp på tingene vi er med på. Det går ikke ann å bare droppe det når man først har sagt at man skal være med.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #44 Skrevet 29. mars 2012 Dropp det der. Bare gå videre og oppfør deg normalt. Jeg får se hva jeg gjør. Jeg har bedt om tips, så det er fint at dere kommer med tips, men det er forskjellige mennesker, forskjellige erfaringer, forskjellige relasjoner og forskjellige fasiter. Det er mulig at jeg vil bli såret, men det er nesten bedre det enn å være redd for å feile hele tida og underkaste meg den redselen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #45 Skrevet 29. mars 2012 Jeg får se hva jeg gjør. Jeg har bedt om tips, så det er fint at dere kommer med tips, men det er forskjellige mennesker, forskjellige erfaringer, forskjellige relasjoner og forskjellige fasiter. Det er mulig at jeg vil bli såret, men det er nesten bedre det enn å være redd for å feile hele tida.
Gjest Indra Skrevet 29. mars 2012 #46 Skrevet 29. mars 2012 Jeg får se hva jeg gjør. Jeg har bedt om tips, så det er fint at dere kommer med tips, men det er forskjellige mennesker, forskjellige erfaringer, forskjellige relasjoner og forskjellige fasiter. Det er mulig at jeg vil bli såret, men det er nesten bedre det enn å være redd for å feile hele tida. Selvfølgelig, alle må gjøre seg sine egne erfaringer. Men han liker deg nok ikke godt nok til å innlede et forhold med deg.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #47 Skrevet 29. mars 2012 Det er ikke så enkelt. En del av oss har mye ansvar og må stille opp på tingene vi er med på. Det går ikke ann å bare droppe det når man først har sagt at man skal være med. Jeg tviler sånn. Hun venninna mi som kjenner han, kjenner han dårlig i forhold til jenter, men når jeg spør henne om tips, så synes hun at jeg bør ta kontakt. "Med han så tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på reglene", sa hun når jeg argumenterte med at det var så mye "regler" i de greiene. Vi skiltes jo tross alt med et kyss, og fem minutter sendere sendte han melding der han sa han hadde kost seg masse og at han veldig gjerne ville møtes igjen. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg bare skal gi opp?! Det er greit at jeg kanskje blir såret og at han ikke er interessert nok, men skal jeg trekke meg hver gang det er fare for at jeg blir såret? Hvis jeg skal det, så kan jeg jo like gjerne droppe å gå inn i nye relasjoner. Har lyst til å slenge inn et teit sitat her, men nei. :gjeiper: (What if it doesn't work out. Oh, but what if it does...)
Gjest -J- Skrevet 29. mars 2012 #48 Skrevet 29. mars 2012 Vi skiltes jo tross alt med et kyss, og fem minutter sendere sendte han melding der han sa han hadde kost seg masse og at han veldig gjerne ville møtes igjen. Og denne svarte du på? Eller har du ikke svart? Har du sendt han en melding eller ikke? Av og til får jeg et inntrykk av at dere kvinner greier å overkomplisere og tvile selv i situasjoner hvor jeg ser et tydelig grønt lys. Kjør på sier nå jeg og ikke kast vekk tiden din her inne slik jeg alltid ender opp med å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2012 #49 Skrevet 29. mars 2012 Og denne svarte du på? Eller har du ikke svart? Har du sendt han en melding eller ikke? Av og til får jeg et inntrykk av at dere kvinner greier å overkomplisere og tvile selv i situasjoner hvor jeg ser et tydelig grønt lys. Kjør på sier nå jeg og ikke kast vekk tiden din her inne slik jeg alltid ender opp med å gjøre. Svarte at det var "veldig greit" at han måtte løpe til bussen, og at jeg hadde det hyggelig også og at jeg gjerne ville være med han en dag om ikke så altfor lenge. Ikke noe overivrig, men viste interesse. Det eneste som kan ha fått han til å tro at jeg ikke var interessert var at jeg ønsket å kalle "daten" våres å henge sammen, mens han ønsket å kalle det date. :gjeiper: Jeg ser også tydelig grønt lys, men så ser jeg også tre dager der han ikke har kontakt, noe de andre kvinneguiderne har hengt seg opp i også. Men så vet jeg at han er en opptatt fyr, og jeg vet at det vi har ikke er seriøst enda, så han har ingen forpliktelser ovenfor meg. Det kan jo være mange grunner til at han ikke har tatt kontakt, kanskje han bare venter til han har tid til å møtes? Tenker det samme, egentlig. At jeg ikke burde la kg stoppe meg fra å kanskje bli såret, eller kanskje få meg en fin erfaring. Jeg er jo set på at jeg ikke kommer til å bare droppe han her helt, heller, så alternativene er å vente eller å sende han en melding en av de nærmeste dagene. Jeg kunne ønske jeg var litt mer avslappet i forhold til dette, det er det som hadde vært best.
Gjest -J- Skrevet 29. mars 2012 #50 Skrevet 29. mars 2012 Da var du ikke interessert. Jeg snakker ikke om å ha tid til tilfeldige knull, det blir noe annet. Jeg snakker om at man faktisk selv ønsker å prioritere et annet menneske og det skjer veldig naturlig om man har reell interesse. Det er ikke noe man må tenke over engang. Så den typen interesse TS er ute etter eksisterer neppe hos den utvalgte, men hun kan jo velge å prøve å bli en knullevenn om hun tror det er smart. Bullshit? I en lengre periode av livet mitt hadde jeg to fulltidsjobber (morgen og kveld) og jobbet ofte helger også. Det lille jeg hadde av fritid brukte jeg på å pleie de relasjonene jeg alt hadde og forsømte, samt trening og massering av min impotente penis. Det sier seg selv at det er vanskelig å innlede et meningsfylt forhold til et annet menneske i en sånn situasjon, så å si at jeg ikke var interessert er nok ikke riktig. Nå jobber jeg kun 150%, så jeg har litt mer å tilby i dag, selv om jeg fortsatt foretrekker tilfeldige knull som du så fint kaller det.
Gjest -J- Skrevet 29. mars 2012 #51 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg kunne ønske jeg var litt mer avslappet i forhold til dette, det er det som hadde vært best. Det er ofte enklere sagt enn gjort, søte, snille deg. Det er tre dager der han ikke har tatt kontakt, men det er også tre dager hvor du ikke har tatt kontakt? Selv hadde jeg ihvertfall satt veldig pris på å få en melding fra deg og det hadde bare gjort meg mer interessert. Jeg liker lite dårlig som dere jenter å gå rundt usikker og om en jente slutter å ta kontakt eller det går lang tid mellom hver melding, så har jeg ikke noen problemer med å la henne gå ettersom jeg lett mister interessen. Saken er at tiltrekning mellom to mennesker er et naturlig fenomen som er vanskelig å manipulere og forklare. Ingen har endt opp i et lykkelig forhold eller blitt mer tiltrekt fordi den andre ventet 2 dager lenger med å svare på en melding. Selvsagt kan det bli turn-off om det går over i ren desperasjon, men det er langt til dit fra å sende en søt liten melding og vise interesse. Det eneste rådet jeg kan gi deg er at om det blir noe seriøst med dere, så må du være forberedt på at han kanskje ikke har tid til deg så ofte som du skulle ønske, selv om han sikkert vil bortprioritere litt av det han gjør i dag. Lykke til! Endret 29. mars 2012 av -J-
florette Skrevet 29. mars 2012 #52 Skrevet 29. mars 2012 Send han en melding! Gutter liker like mye å høre fra oss, som vi liker å høre fra dem. Og det blir jo ikke masing når dere ikke har hatt kontakt på et par dager..! Og ja, hvis en fyr virkelig liker en person, så vil de prøve så godt de kan å lage tid til den personen, enten det er en kveld eller bare lunsj.. Eller kanskje bare en telefonsamtale..
Gjest .-L-. Skrevet 29. mars 2012 #53 Skrevet 29. mars 2012 (endret) Jeg tviler sånn. Hun venninna mi som kjenner han, kjenner han dårlig i forhold til jenter, men når jeg spør henne om tips, så synes hun at jeg bør ta kontakt. "Med han så tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på reglene", sa hun når jeg argumenterte med at det var så mye "regler" i de greiene. Vi skiltes jo tross alt med et kyss, og fem minutter sendere sendte han melding der han sa han hadde kost seg masse og at han veldig gjerne ville møtes igjen. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg bare skal gi opp?! Det er greit at jeg kanskje blir såret og at han ikke er interessert nok, men skal jeg trekke meg hver gang det er fare for at jeg blir såret? Hvis jeg skal det, så kan jeg jo like gjerne droppe å gå inn i nye relasjoner. Har lyst til å slenge inn et teit sitat her, men nei. :gjeiper: (What if it doesn't work out. Oh, but what if it does...) Som sagt , tror ikke det skader at du påminner han om at du bryr deg. Du kan jo for all del spørre han ut også Endret 30. mars 2012 av .-L-.
Gjest Anna.S Skrevet 30. mars 2012 #54 Skrevet 30. mars 2012 Definitivt ikke korrekt. Jeg har hatt det så travelt i perioder at kvinner har vært redusert til en fjern, om enn behagelig tanke. Enkelte av oss kaster ikke alt vi har i hendene fordi en kvinne dukker opp ut av det blå. Jo hvis hun er IT så gjør dere det. Da blir det vanskelig å fokusere på noe annet enn henne Du vil være nær henne så fort du har muligheten til det.
Gjest Anna.S Skrevet 30. mars 2012 #55 Skrevet 30. mars 2012 Han kjenner ikke deg, og har tydeligvis ikke fått IT av det første møtet deres. Hvis du synes at han er verdt tiden din og at du har lyst til at han skal bli bedre kjent med deg så må du ta initiativet selv. For for han var du ei fin jente han kunne tenke seg å treffe igjen og ikke noe mer enn det. Du må bli noe mer. Du må vise han at du er ei mer enn fin jente. Du tar kontakt ved å si at du har kjempe lyst til at dere skal bli bedre kjent og lurer på om han har planer for helgen. Om dere skulle tatt en middag sammen eller funnet på noe. Så ser du hva han svarer, enkelt og greit. Er han ikke intressert så merker du det, og det er hans tap fordi han ikke vet hva han går glipp av Er han intressert eller nysgjerrig på deg vil han treffe deg igjen. Hvis du ikke tar kontakt kan det tenkes at han ikke tror du er intressert og da gidder ikke han kaste bort tiden sin.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mars 2012 #56 Skrevet 30. mars 2012 Av og til får jeg et inntrykk av at dere kvinner greier å overkomplisere og tvile selv i situasjoner hvor jeg ser et tydelig grønt lys. Ja, de er crazye til tider . Overtolkning og tolkning i negativ retning burde jo også tas med..
Gjest .-L-. Skrevet 30. mars 2012 #57 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jo hvis hun er IT så gjør dere det. Da blir det vanskelig å fokusere på noe annet enn henne Du vil være nær henne så fort du har muligheten til det. Ja , men når muligheten ikke er der(pga av mangel på tid) så blir det vanskelig.. Endret 30. mars 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #58 Skrevet 30. mars 2012 Det er ofte enklere sagt enn gjort, søte, snille deg. Det er tre dager der han ikke har tatt kontakt, men det er også tre dager hvor du ikke har tatt kontakt? Selv hadde jeg ihvertfall satt veldig pris på å få en melding fra deg og det hadde bare gjort meg mer interessert. Jeg liker lite dårlig som dere jenter å gå rundt usikker og om en jente slutter å ta kontakt eller det går lang tid mellom hver melding, så har jeg ikke noen problemer med å la henne gå ettersom jeg lett mister interessen. Saken er at tiltrekning mellom to mennesker er et naturlig fenomen som er vanskelig å manipulere og forklare. Ingen har endt opp i et lykkelig forhold eller blitt mer tiltrekt fordi den andre ventet 2 dager lenger med å svare på en melding. Selvsagt kan det bli turn-off om det går over i ren desperasjon, men det er langt til dit fra å sende en søt liten melding og vise interesse. Det eneste rådet jeg kan gi deg er at om det blir noe seriøst med dere, så må du være forberedt på at han kanskje ikke har tid til deg så ofte som du skulle ønske, selv om han sikkert vil bortprioritere litt av det han gjør i dag. Lykke til! Dette var fint å lese. Tror nok at han er for opptatt i sitt eget liv til å bli seriøse med noen, med mindre han blir overbevist av meg. Dersom han ikke blir det, så er vi jo ikke noen bra match. Er veldig usikker på hvor jeg vil med han, men vet at jeg vil gi det en sjanse. Dersom det blir noe seriøst, så har jeg nok skjønt at han ikke vil ha tid til meg veldig ofte. Det kan være bra, og det kan være dårlig. Kunne ønske disse "reglene" ikke var så innprinta i samfunnet, og at det var like naturlig at jeg som jente tok kontakt. Jeg liker å være den ledende/aktive part, jeg hater å sitte og vente. Tror nok at jeg tar kontakt med han i dag eller i morgen, og spør om han har lyst til å finne på noe med meg igjen snart.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #59 Skrevet 30. mars 2012 Han kjenner ikke deg, og har tydeligvis ikke fått IT av det første møtet deres. Hvis du synes at han er verdt tiden din og at du har lyst til at han skal bli bedre kjent med deg så må du ta initiativet selv. For for han var du ei fin jente han kunne tenke seg å treffe igjen og ikke noe mer enn det. Du må bli noe mer. Du må vise han at du er ei mer enn fin jente. Du tar kontakt ved å si at du har kjempe lyst til at dere skal bli bedre kjent og lurer på om han har planer for helgen. Om dere skulle tatt en middag sammen eller funnet på noe. Så ser du hva han svarer, enkelt og greit. Er han ikke intressert så merker du det, og det er hans tap fordi han ikke vet hva han går glipp av Er han intressert eller nysgjerrig på deg vil han treffe deg igjen. Hvis du ikke tar kontakt kan det tenkes at han ikke tror du er intressert og da gidder ikke han kaste bort tiden sin. Men dersom han blir kjent med meg, så er det mulig at jeg blir IT for han med tiden? Jeg tror det, og det tror jeg han tror også. Jeg føler ikke at han har blitt så veldig kjent med meg enda, og at jeg er så kjent med han. Synes det er vanskelig at han er så vanskelig å kommunisere med på melding. Han er veldig kort, og småprater ikke, så jeg føler ikke at jeg kan sende han melding og spørre hvordan det går. Det er forøvrig ganske utypisk meg også. Men jeg kan be han med ut, så det tror jeg at jeg skal gjøre.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mars 2012 #60 Skrevet 30. mars 2012 Men jeg kan be han med ut, så det tror jeg at jeg skal gjøre. Gjør det!, så kan du heller få pratet ordentlig med han når dere er med hverandre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå