AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har blitt kjent med/begynt å date en "busy boy". Han er åpenbart veldig interessert, men han har så tett timeplan at jeg er redd for at han ikke vil ha tid til å møte meg noe særlig ofte. Vi var ute sammen for første gang i går, og det gikk fint og vi kysset og han vil møte meg igjen. Men hva kan jeg vente meg nå videre? Når kan jeg ta kontakt uten å fremstå masete? Det er viktig for meg at vi blir kjent, men samtidig er det viktig at det ikke går for fort, eller at han føler press for å måtte presse meg inn i timeplanen. Alt er veldig i startfasen, så jeg er fortsatt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han, og ikke minst hva jeg vil med han. Jeg vil bare få tilbrakt en del tid med han, sånn at vi kan se hvor dette fører. Jeg ønsker ikke å spille noen spill, men det er klart at når man er så interessert som jeg er nå, så må jeg legge noen bånd på meg, hvis ikke vil jeg bli for intens. Tips og triks, please? Når er det ålreit at jeg tar kontakt og spør om å møtes igjen? Eller skal jeg vente til han tar kontakt?
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #3 Skrevet 28. mars 2012 Ikke for å være slem, men når en mann er interessert sørger han for å passe deg inn i timeplanen, uansett hvor travelt han har det. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Liker han deg, tar han kontakt. Tro meg, han sier det også til deg.
Følelsesmenneske Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Ta vekk fokuset fra ham og tenk på deg selv. Hvor mye oppmerksomhet vil du ha fra en som dater? Vent og vurder ham litt etter hva han gjør og bestem deg om HAN er en DU vil ha Hjelper veldig å fjerne fokuset på hva du bør gjøre/ikke bør gjøre ovenfor ham og heller se på hva han gjør ovenfor deg i forhold til dine behov.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Jeg hadde skrevet: Hei! Jeg ville bare si tusen takk for en utrolig koselig kveld med deg i går, og jeg håper vi kan sees snart igjen. Vet du har en litt trang timeplan, så kan du ikke bare ringe meg når du vet om en dag du har litt tid til overs? Er gutt, og hadde ikke stusset over denne meldingen om jeg likte deg. Hadde gått rett til kalenderen for å finne en dag som passet. hehe. 1
Gjest Maruwan Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Ikke for å være slem, men når en mann er interessert sørger han for å passe deg inn i timeplanen, uansett hvor travelt han har det. Tøys. Det at dama ikke legger seg opp i timeplanen kan tvert imot være en god grunn til å like henne enda bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #8 Skrevet 28. mars 2012 Tøys. Det at dama ikke legger seg opp i timeplanen kan tvert imot være en god grunn til å like henne enda bedre. Veldig enig på ett slikt tidlig stadie.. men når de først likerdeg pri de gjerne annerledes..
Gjest Indra Skrevet 28. mars 2012 #9 Skrevet 28. mars 2012 Tøys. Det at dama ikke legger seg opp i timeplanen kan tvert imot være en god grunn til å like henne enda bedre. Tror du misforstår litt. Jeg sier ikke at man skal kreve tid om han har det travelt, men når en mann har interesse viser han den også. Er han travel finner han et tidspunkt som passer og forsikrer seg om å avtale noe da.
Gjest Maruwan Skrevet 28. mars 2012 #10 Skrevet 28. mars 2012 Tror du misforstår litt. Jeg sier ikke at man skal kreve tid om han har det travelt, men når en mann har interesse viser han den også. Er han travel finner han et tidspunkt som passer og forsikrer seg om å avtale noe da. I stand corrected.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Jeg hadde skrevet: Hei! Jeg ville bare si tusen takk for en utrolig koselig kveld med deg i går, og jeg håper vi kan sees snart igjen. Vet du har en litt trang timeplan, så kan du ikke bare ringe meg når du vet om en dag du har litt tid til overs? Er gutt, og hadde ikke stusset over denne meldingen om jeg likte deg. Hadde gått rett til kalenderen for å finne en dag som passet. hehe. Hehe ... Det kan lønne seg å la ham jakte litt i begynnelsen. Det lønner seg gjerne senere i forholdet. Jeg ville ventet til han tok kontakt, men samtidig vise at du også er interessert når han gjør det. Ikke være så hard to get at han tror du ikke er interessert ... Og ikke stresse det å møtes igjen, ta ting rolig ... Er dere begge interessert er det nok av tid å bli kjent på.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #12 Skrevet 28. mars 2012 Takk for så mange svar! Jeg mener at han ikke har fått sjansen til å bli godt nok kjent med meg enda til å virkelig like meg. Han er interessert. Han måtte løpe til bussen, så han sendte melding allerede fem minutter etter at vi hadde sagt "hadet" der han unnskyldte seg for at han måtte løpe, sa at han hadde kost seg masse og skrev at han veldig gjerne ville møtes igjen. Klar interesse, i hvert fall sånn jeg ser det. Jeg svarte noe sånt som at det var helt greit at han måtte løpe, og at jeg gjerne ville møtes igjen snart. Jeg kan ikke forvente at han skal planlegge ting rundt meg når vi ikke har hatt mer kontakt enn de tre-fire gangene vi har møttes(noen ganger på fest, en gang alene, der kun to av dem har vært sånn at vi virkelig har vist interesse for hverandre). Vi er på et såpass tidlig stadie at det hele er veldig usikkert, og ingen av oss vet om vi virkelig liker hverandre enda. Vi vet bare at vi vil bli bedre kjent. Og han kysset meg tross alt før han løp etter bussen, så det synes jeg er en rimelig god indikasjon på at det er noe interesse. Jeg tror nok at jeg venter til tidligst i morgen i det minste med å ta kontakt. Jeg har lagt planer for både kvelden og torsdag og fredag, slik at jeg holder meg opptatt, så det føles bra. Tror det er viktig for meg. Jeg tror bare han har et litt annet syn på hvor ofte vi burde møtes nå i begynnelsen, han er nok ganske mye mer avslappet enn meg når det kommer til dating. Føler ikke at jeg tviler på hans interesse, men er redd for å virke uinteressert, samtidig som jeg er redd for å være masete.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #13 Skrevet 28. mars 2012 Eller burde jeg vente helt til han tar kontakt, siden det var jeg som sendte siste melding? Uæ, vanskelig!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #14 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har blitt kjent med/begynt å date en "busy boy". Han er åpenbart veldig interessert, men han har så tett timeplan at jeg er redd for at han ikke vil ha tid til å møte meg noe særlig ofte. Vi var ute sammen for første gang i går, og det gikk fint og vi kysset og han vil møte meg igjen. Men hva kan jeg vente meg nå videre? Når kan jeg ta kontakt uten å fremstå masete? Det er viktig for meg at vi blir kjent, men samtidig er det viktig at det ikke går for fort, eller at han føler press for å måtte presse meg inn i timeplanen. Alt er veldig i startfasen, så jeg er fortsatt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han, og ikke minst hva jeg vil med han. Jeg vil bare få tilbrakt en del tid med han, sånn at vi kan se hvor dette fører. Jeg ønsker ikke å spille noen spill, men det er klart at når man er så interessert som jeg er nå, så må jeg legge noen bånd på meg, hvis ikke vil jeg bli for intens. Tips og triks, please? Når er det ålreit at jeg tar kontakt og spør om å møtes igjen? Eller skal jeg vente til han tar kontakt? Jeg er litt i samme situasjon som deg. Har vært på tre dater med en fyr som fra start av har beklaget sin ekstremt tette timeplan så jeg har latt det være opp til han å foreslå møter. Men når frekvensen har blitt på kun ett møte i måneden siden vi ble kjent så har jeg vel egentlig forsonet meg med at interessen ikke er mer enn lunken sånn romantisk sett, til tross for at vi har hatt det veldig hyggelig når vi møtes og nå på siste daten ble det litt tafsing også. Mulig han har flere damer i rotasjonen som skal puttes inn i timeplanen og når han endelig treffer "den rette" så vil han nok klare å gjøre større rom i skjemaet sitt og droppe "oss andre" (om det er slik det henger sammen). Litt forvirrende er det allikevel når han opprettholder kontakt og er den som tar initiativ til møter. Spesielt m.t.p at det enda ikke har vært sex inn i bildet. Jeg forsøker å ikke ta det for mer enn hva det er. Hyggelig møter når det først skjer. Mase gidder jeg iallfall ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #15 Skrevet 28. mars 2012 Jeg er litt i samme situasjon som deg. Har vært på tre dater med en fyr som fra start av har beklaget sin ekstremt tette timeplan så jeg har latt det være opp til han å foreslå møter. Men når frekvensen har blitt på kun ett møte i måneden siden vi ble kjent så har jeg vel egentlig forsonet meg med at interessen ikke er mer enn lunken sånn romantisk sett, til tross for at vi har hatt det veldig hyggelig når vi møtes og nå på siste daten ble det litt tafsing også. Mulig han har flere damer i rotasjonen som skal puttes inn i timeplanen og når han endelig treffer "den rette" så vil han nok klare å gjøre større rom i skjemaet sitt og droppe "oss andre" (om det er slik det henger sammen). Litt forvirrende er det allikevel når han opprettholder kontakt og er den som tar initiativ til møter. Spesielt m.t.p at det enda ikke har vært sex inn i bildet. Jeg forsøker å ikke ta det for mer enn hva det er. Hyggelig møter når det først skjer. Mase gidder jeg iallfall ikke. Om det blir så sjeldent, så er jeg nok straight forward og sier det som det er. Jeg har ikke noe behov for å surre rundt med en som egentlig ikke er interessert i noe mer med tiden, da kutter jeg det heller ut. Har ikke noe tro på at han jeg dater dater flere samtidig, jeg kjenner han gjennom en venninne, og han er en ordentlig fyr. Jeg tror heller det er det at han ikke helt har plass til noe seriøst med det første, men da håper jeg han kan være ærlig om det. Det er bare så trist at nå begynner gleden over hvor fint det gikk på mandag å gå over til tvil om dette er noe i det hele tatt..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 Jeg tror heller det er det at han ikke helt har plass til noe seriøst med det første, men da håper jeg han kan være ærlig om det. Det er bare så trist at nå begynner gleden over hvor fint det gikk på mandag å gå over til tvil om dette er noe i det hele tatt.. Det er ganske så nøyaktig slik mitt inntrykk er også. At det kanskje ikke er så stort rom for et forhold for øyeblikket. Noe han i og for seg saktens har antydet i generelle ordelag. Og i.o.m at vi ikke har hatt en veldig flørtende tone heller har jeg egentlig vært åpen for at dette bare var vennskapelig interesse fra han sin side (vi deler en del interesser, så vi har mye glede av hverandre sånn sett), men så ble det jo som sagt litt kosing på siste date. Jeg skjønner veldig godt den følelsen du sitter med. Gleden som går over i tvil. Men at han umiddelbart sender deg medlig etter daten og dere har kyssa er et godt tegn, da. Det er sannsynligvis ingen grunn til panikk enda m.t.p melding. Jeg har hørt rykter om at det finnes karer som har relativt lav frekvens på meldingsfronten.
Gjest -J- Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Ikke for å være slem, men når en mann er interessert sørger han for å passe deg inn i timeplanen, uansett hvor travelt han har det. Definitivt ikke korrekt. Jeg har hatt det så travelt i perioder at kvinner har vært redusert til en fjern, om enn behagelig tanke. Enkelte av oss kaster ikke alt vi har i hendene fordi en kvinne dukker opp ut av det blå.
Gjest -J- Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 Jeg ønsker ikke å spille noen spill, men det er klart at når man er så interessert som jeg er nå, så må jeg legge noen bånd på meg, hvis ikke vil jeg bli for intens. Interesse uten desperasjon blir sjeldent dårlig mottatt av noen. Du trenger selvsagt ikke tømme hele registeret, men å gi inntrykk av at du liker han og har lyst å se han igjen synes jeg er på sin plass allerede i går om du føler for det selv.
Gjest .-L-. Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 Tips og triks, please? Når er det ålreit at jeg tar kontakt og spør om å møtes igjen? Eller skal jeg vente til han tar kontakt? Jeg er en slik en, har alt for mange ting jeg er med på. Hvis han er som meg så vil han bruke tid på deg når han kan . Den tiden jeg har til overs nå bruker jeg til å være med venner eller eventuelt til å date en dame jeg liker. Du kan jo vise at du bryr deg, men samtidig så må du forsikre deg at fyren ikke er en player. Vet ikke hvor langt dere har kommet
Gjest .-L-. Skrevet 28. mars 2012 #20 Skrevet 28. mars 2012 Definitivt ikke korrekt. Jeg har hatt det så travelt i perioder at kvinner har vært redusert til en fjern, om enn behagelig tanke. Enkelte av oss kaster ikke alt vi har i hendene fordi en kvinne dukker opp ut av det blå. Helt enig. Hvis jeg skal gjøre det så skal hun virkelig ha gjort et inntrykk asso.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå