Gå til innhold

110 stemmer

1. 1. Hvilket parti skal du stemme i 2013?

• Arbeiderpartiet (Ap)
      26
    • Det Liberale Folkepartiet (DLF)
      1
    • Fremskrittspartiet (FrP)
      18
    • Høyre (H)
      24
    • Kristelig Folkeparti (KrF)
      3
    • Miljøpartiet De Grønne (MDG)
      6
    • Rødt (R)
      7
    • Senterpartiet (Sp)
      2
    • Sosialistisk Venstreparti (SV)
      8
    • Venstre (V)
      8
    • Andre
      2
    • Blankt / Vet ikke / Skal ikke stemme
      5

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dette kunne aldri ha skjedd viss helsevesenet var privatisert, eller?

Nei. Feil skjer i det private også, men aldri i så stor skala. Singaporehar verdens frieste helsevesen, og (surprise!) det er også verdens beste.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

eg har høyrt om DLF før. Difor er eg sterkt i mot den slags.

Oversatt: Du er sterkt imot fredelig sameksistens og frivillige avtaler. Folks liv må styres med tvang.

Objektivisme - evt ekstrem sosialdarwinisme?

Liberalismen kan ses på som en sosial darwinisme. Sosialitet er definert som fredelig sameksistens. Det som kjennetegner sosiale vesener er at de lever sammen på en fredelig måte. Så sosialdarwinisme betyr egentlig fredelig darwinisme.

Les detteog lær deg forskjellen på sosialismen, sosialdarwinismen og nazismen.

AnonymBruker
Skrevet
DLF'arane er jo liberalistar, og eg kan ikkje sjå kva kvalifikasjonar dette mennesket har som gjer at han trur han veit så mykje betre enn mannen som reknast som historias viktigaste økonom? Han skriv at det er statlege inngrep i marknadsøkonomien (sosialdemokratiet) som har skapt dei økonomiske krisene i historia. Dette er jo rett og slett historielaust.

Det er ikke historieløst, men fullstendig korrekt.

Ta dei økonomiske problema i mellomkrigstida. Det var ikkje noko sosialdemokrati den gongen!

Det var statlige inngrep i økonomien. Sentralbanken ble opprettet allerede i 1913.

Skrevet

Oversatt: Du er sterkt imot fredelig sameksistens og frivillige avtaler. Folks liv må styres med tvang.

Liberalismen kan ses på som en sosial darwinisme. Sosialitet er definert som fredelig sameksistens. Det som kjennetegner sosiale vesener er at de lever sammen på en fredelig måte. Så sosialdarwinisme betyr egentlig fredelig darwinisme.

Les og lær deg forskjellen på sosialismen, sosialdarwinismen og nazismen.

Når folk skal leva saman i eit samfunn, trur eg samfunnet må vera regulert med ein god del lovar og reglar, plikter og rettar. Du kan godt meine at det er tvang, eg kallar det fredeleg sameksistens, for å bruke uttrykket ditt ;) Trur du verkeleg folk kan leva fredeleg saman i eit samfunn som er styrt av minimalt med lovar og reglar?

Linken din om skilnadene mellom dei ulike ideologiane er jo ikkje akkurat nøytral... Eg har heller aldri skrevi at liberalisme eller sosialdarwinisme er nazisme, har eg vel? Og når det gjeld problemstillinga "født sånn eller blitt sånn" - så er det jo prova at miljø påverkar hjernen og slik sett endrar oss.

Det er ikke historieløst, men fullstendig korrekt.

Det var statlige inngrep i økonomien. Sentralbanken ble opprettet allerede i 1913.

Det er rimeleg historielaust, jo. Problemene med kriser i marknadsøkonomien oppstod lenge før 1913 og, berre så det er sagt. Svingningane i marknadsøkonomien har eksistert like lenge som marknadsøkonomien (som historisk sett ikkje har eksistert særleg lenge), 1870-talet var og prega av div. kriser i økonomien, berre så det er sagt, om enn ikkje så store som på 1920-30-talet. Grunnen til krisene i den perioden var ikkje opprettinga av sentralbankene, men i hovudsak 1. verdskrig. Dei krigane nasjonane hadde trykt opp for mykje pengar for å drive krigføring, noko som førte til inflasjon då krigen var over. Dette førte igjen til deflasjon då ein prøvde å få verdien på pengane opp igjen (sånn veldig generelt forklart).

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ap, frp og høyre er størst, akkurat som i resten av landet.

Skrevet

Dere manglet Kystpartiet:

..å beholde naturresurser, nøkkelbedrifter og industri på norske hender er viktig.

(Les om hvordan stortingsflertallet har åpnet for salg av Norge bit for bit .)

..det er viktig å kjempe imot Europabevegelsen, og deres agenda om å snikinnføre Norge inn i EU.

..Norge skal trekke seg ut av EØS og Schengen.

(Norge vil da gå tilbake til WTO handelsavtalen fra 1973, som er en mye bedre og sikrere avtale for Norge.)

..det skal være lov å eie sin egen eiendom, uten å bli straffet av staten i form av eiendoms skatt.

..tennene også er en del av kroppen og din helse.

( kostnader til sykdom i munnhulen og ordinær tannlegebehandling

bør fases inn under Folketrygdens ansvarsområde. )

Andre viktige saker for Kystpartiet er blant annet:

- Vern om arbeidsplassen.

- Arbeide for et sunt og godt miljø.

- Senke skatter og avgifter.

- Støtte primærnæringene.

- Legge forholdene til rette for å styrke distriktene.

- Restriktiv innvandringspolitikk.

- Bruke større deler av oljefondet i Norge.

- Verne om Norges Grunnlov.

AnonymBruker
Skrevet

FrP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...