Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke akkurat første gang jeg har truffet en smell og jeg begynner å bli lei:/

Har gått fra å ha så kraftig sosial angst pga selvbilde at jeg nesten fikk panikkanfall rundt andre til å nærmest ikke bry meg en pukk lenger men det hjelper jo fint lite når ingen har lyst å bli kjent med meg uansett hvordan jeg prøver å bli kjent med dem.

Kanskje jeg bare ikke er likendes og det var derfor jeg hadde dårlig selvbilde fra starten av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du var tøff som gjorde det. Syns ikke det var creepy, men helt ærlig ting å gjøre/prøve. Vel så var hun ikke interessert, synd for henne. Jeg hadde helt klart blitt litt smigra, uansett om jeg syns gutten som hadde skrevet det var en jeg ville bi kjent med eller ei.

Skrevet (endret)

Det var flere her inne som mente at det ikke kunne skade noe å spørre. Selv mener jeg fremdeles at det ikke er noe stor deal men ser ut som folk kan legge ut hver minste detalj om livet sitt på nett men om noen spør dem om å bli bedre kjent så er det visst å gå langt over streken.

Er 21 L.

Høh, er 22 jeg da. Vi har no fremdeles god tid på å finne noen :)

Og Janus, jeg kan like så godt bare legge meg ned å dø og velte i selvmedlidenhet. Har ikke kommet noe lenger med å ha noe tro på meg selv. Om jeg ikke prøver slepper jeg jo hvertfall å bli skuffa som alltid.

Neida, vi gir ikke opp selv om det ikke går veien akuratt nå.

Mange sier at det er bedre å være singel i denne alderen slik at man faktisk lærer disse tingene nå. Folk som er i forhold fra de er 18-30 har det værre i 30 årene enn oss :P

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Er ikke akkurat første gang jeg har truffet en smell og jeg begynner å bli lei:/

Har gått fra å ha så kraftig sosial angst pga selvbilde at jeg nesten fikk panikkanfall rundt andre til å nærmest ikke bry meg en pukk lenger men det hjelper jo fint lite når ingen har lyst å bli kjent med meg uansett hvordan jeg prøver å bli kjent med dem.

Kanskje jeg bare ikke er likendes og det var derfor jeg hadde dårlig selvbilde fra starten av.

Neida, du må bare forstå sosiale settinger og skaffe deg sosial intuisjon :) Damer synes det er veldig hot :P

Så lenge du går ut å får posetive erfaring så kommer selvtilitten ettervært. Selvtilitt kommer også når en føler seg kompetent.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...