Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette ble tydeligvis til en tråd om hvor creepy jeg er uten at jeg engang har sendt en eneste melding eller tatt kontakt med en eneste person, når jeg bare ønsket å spør noe så uskyldig som om hun ville bli bedre kjent så skal prøve å få tråden slettet.

:klemmer: Fikk så vondt av deg når du skrev dette at jeg fikk lyst til å gi deg en klem.

Synes det var fint at du skrev til henne, det var faktisk sånn jeg og min mann møttes (han var innom jobben min, vi snakket litt om vær og vind, det viste seg at vi hadde noen felles venner, og etter noen uker så tok jeg kontakt med han på facebook. Vi er nå gift. :) )

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Stronger
Skrevet (endret)

Om det har noe å si så jobber jeg på en skole som lærling og er på sett og vis en student/elev som de andre(er ferdig til sommeren).

Ja, gjør det! Var en gang en veeeldig kjekk gutt som var lærling på it-avdelingen på skolen min, og han la meg til på facebook :) Jeg var innom kontoret ganske mange ganger en periode, og det var ganske åpen og flørtete tone mellom oss.. I en sånn setting tror jeg ikke det blir kleint, sånn som det var i mitt tilfelle var det jo en gutt jeg traff på i skolegangene innimellom, ikke noen jeg oppsøkte hos et regnskapsfirma liksom. Go for it :)

edit: ah, ser nå at du har sendt melding.. Bra! Og lykke til :)

Endret av Stronger
Skrevet

Takker for den positive responsen fra mange av dere :) Skal si ifra om jeg får noe svar

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg har fulgt med i tråden og venter spent. Elsker sånne saker!

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

En annen ting jeg legger merke til i denne tråden og andre tråder du har laget er at du mangler tro på deg selv, er opptatt av hva andre mener, er opptatt av å gi deg selv merkelapper og forteller deg selv generelt mye pisspreik og løgner. Å ordne opp i dette er langt viktigere enn hva som skjer med deg og denne jenta (totalt uviktig i den store sammenhengen).

Det her er så key. Man må for eksempel lære seg å kunne spørre en dame ut, og samtidig takle det bra dersom man blir avist. Da var hun ikke interessert, det var synd. Da går man bort til neste.

Mange menn tror at de mest attraktive mennene får alle de vil ha, det er feil. Det de er flink på er å ikke bli brutt ned dersom de får nei. Dermed kan de få nei av 4 damer, men får de ja av den 5 damen så får de fremdeles "napp".

Sosial angst? Det er ikke lett for deg å være frempå? Du har ikke draget? Damer synes du er creepy?

Greien er at man kan bli oppfattet som creepy selv om oppfører seg helt normalt. For eksempel, så går jeg bort og sier høflig hei til damer på byn. Jeg får allikavel slengt skit i trynet fordi de tror jeg er en player som vil ned i buksene deres, eller bare fordi de ikke syntes jeg var attraktiv. Poenget er uansett at jeg i denne situasjonen ikke har gjort noe galt, men blir oppfattet som en playe, eller en creep selv om. Men :), som du poengterer så gir no jeg faen i hva de tenker xD. Selv om de prinsipielt er helt urimelige.

Endret av .-L-.
Skrevet

Fremdeles intet svar så er nok ikke interessert:/

AnonymBruker
Skrevet

Dette handler jo ikke bare om hvorvidt det er creepy å motta en slik melding...

Jeg nekter å tro arbeidsgiveren din godtar at du bruker personlig kundeinformasjon til private formål. Jeg driver et firma selv, og hadde sett svært alvorlig på om en ansatt hadde misbrukt sin tilgang på kundeinfo på denne måten.

Hadde derimot ikke hatt noe problem med det dersom hun på en eller annen måte oppgav dette frivilig til deg (f.eks ved at du spurte om det og det var tydelig at det ikke var pga jobben du ville ha det). Men i ditt tilfelle har jo hun egentlig oppgitt dette til arbeidgiveren din, og ikke til deg personlig.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Dette handler jo ikke bare om hvorvidt det er creepy å motta en slik melding...

Jeg nekter å tro arbeidsgiveren din godtar at du bruker personlig kundeinformasjon til private formål. Jeg driver et firma selv, og hadde sett svært alvorlig på om en ansatt hadde misbrukt sin tilgang på kundeinfo på denne måten.

Ser ikke hva arbeidsgiver har med hva Nessy gjør når det kommer til hans privatliv. Å skaffe facebooken til en kunde ser ikke eg helt på som utnyttelse personlig kundeinformasjon. Facebook kan man jo finne bare ved å vite navnet til en person liksom xD.

• Liker 1
Skrevet

Kunne bare sett i skoleårboka om jeg ville finne ut navnet hennes så ville ikke sagt det var så veldig privat/personlig i dette tilfellet.

Gjest .-L-.
Skrevet

Kunne bare sett i skoleårboka om jeg ville finne ut navnet hennes så ville ikke sagt det var så veldig privat/personlig i dette tilfellet.

Enkelte sjefer er veldig pripne og skal følge regelverket til punkt å prikke :P. Jeg har forsåvidt en slik sjef nå. Er slitsomt til tider :P

Skrevet

La du henne til som venn også?

Meldinger fra "ukjente" på Facebook havner ofte i "annet" mappen slik at mottakeren ikke alltid får beskjed om ny melding. Har funnet noen gamle meldinger der selv ved flere anledninger. Tror jeg skal inn og kikke nå.

:)

Gjest M0ntriark
Skrevet

Jeg sier som -J-, kan hende det falt under "Annet". Det der er litt dumt med FB. Jeg hadde mange (ikke den type koselige meldinger, men en del annet) som lå under "Annet" på innboks, men jeg ikke var obs på før ved en tilfeldighet. Noen var månedsvis gamle...

.

" For eksempel, så går jeg bort og sier høflig hei til damer på byn. Jeg får allikavel slengt skit i trynet fordi de tror jeg er en player som vil ned i buksene deres, eller bare fordi de ikke syntes jeg var attraktiv. "

Seriøst? Gjør folk slik? Altså, svarer så frekt og utrivelig for noen som egentlig bare er en hyggelig gest? Nordmenn altså... :/

AnonymBruker
Skrevet

Tror alle en eller annen gang må oppleve det å bli avvist. Det er ikke første og siste gangen det skjer. Det å ikke få svar er ikke det verste. Jeg har blitt kontakten av menn som jeg syns var hyggelige, men jeg var ikke interessert i de på den måten, så jeg svarte ikke, for jeg ville ikke gi falske forhåpninger, men jeg syns det var veldig hyggelig og absolutt ikke creepy. Syns du var veldig tøff!

• Liker 1
Skrevet (endret)

hmm.. hvis jeg hadde vært et sted og handlet for jobben, traff en hyggelig kar og preiket litt med ham. Hadde jeg absolutt tatt det som et kompliment om han sendte meg en melding på facebook :sjenert: Ikke om han la meg til, men en liten melding i denne stilen:

"hei! må bare si at jeg syns du var utrolig sjarmerende da du stakk innom jobben min i dag, håper ikke du syns jeg tar meg alt for godt til rette nå når jeg kontakter deg på denne måten :) Du får uansett ha en flott dag videre!

Hilsen xxxx"

Krysse fingrene for at du får svar! Sant det med meldingene på face altså, jeg har funnet 5 mnd gamle meldinger der innpå :fnise:

Endret av Pialill
  • Liker 2
Skrevet

Sendte henne kun en melding. Synes å legge henne til blir for mye? Men er jo litt dumt om grunnen til at hun ikke har svart er fordi hun ikke har sett meldingen da. Har visst en felles venn om det har noe å si.

Skrevet

Jeg ville ikke lagt henne til før du har fått svar nei, du får krysse fingrene for at hun ser meldingen ;)

• Liker 2
Skrevet

Det jeg og tenkte :) Krysser fingrene men kan ikke si jeg har mye håp i dette tilfellet :P Får vel prøve å bli kjent med jenter på annet vis

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er jo ofte sånn at man må ta noen sjanser for å få napp.

Skrevet

Er jo ofte sånn at man må ta noen sjanser for å få napp.

Det er på mange måter et nummerspill. Om man slutter å ta ting personlig går det bedre.

:)

Skrevet

Tar det ikke personlig, hadde bare vært gøy med en positiv respons :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...