Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, og jo flere sjanser du tar jo større sansynlIghet for positiv respons :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om noe lignende er nevnt før, men en jeg kjenner jobbet i innsjekkingen til Sas på Gardermoen, og en kollega av ham gjorde dette mot en dame som han hadde sett navnet til på billetten da han sjekket henne inn. Kort oppsummert; hun sendte klage til Sas, og han fikk sparken.

Endret av Lexington
  • Liker 2
Skrevet

Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om noe lignende er nevnt før, men en jeg kjenner jobbet i innsjekkingen til Sas på Gardermoen, og en kollega av ham gjorde dette mot en dame som han hadde sett navnet til på billetten da han sjekket henne inn. Kort oppsummert; hun sendte klage til Sas, og han fikk sparken.

Jeg opplevde at en flyvert rev av merkelappen på handbagasjen min da han skulle ta den ned fra hylla (dette var før Fb sin tid).... Etter at jeg var kommet vel hjem så fikk jeg brev fra han (sånn gammeldagsbrev i konvolutt med frimerke)!! Syntes det var skikkelig teit! Svarte ikke..

Kunne sikkert ha klaget, men det gadd jeg ikke. Egentlig en filleting, så jeg ville ikke koste noen jobben.

• Liker 1
Skrevet

Bare for å oppklare siden det virker som om veldig mange her nærmest sammenligner det å sende en lite melding på facebook med overfall så jobber jeg som lærling på en skole hvor jeg er 2 år eldre enn 3. klassingene. Jenta jeg sendte melding til var en elev som kom innom kontoret fordi hun trengte hjelp med et pcproblem. (vi hjelper alle med alt slags).

Jeg mener selv dette er ganske uskyldig men det er tydeligvis nesten overgrep i mange her sine øyne så får håpe hun ikke sender politiet på meg :ler:

Skrevet

Først så tenkte jeg at det var litt creepy/uprofesjonelt, men da jeg leste om arbeidssituasjonen din endret jeg mening. På den skolen jeg jobbet på før var det slike lærlinger som deg, og jeg regnet dem som en del av elevmassen. Var ikke før jeg leste denne tråden at jeg skjønte at de var lærlinger (og lærlinger er jo også elever). Håper du får svar, og om ikke så har du i alle fall gjort et forsøk, så slipper du å gå og angre på at du ikke turte.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det ble visst oppfattet som veldig ubehagelig at jeg sendte en liten mld om at jeg synes hun virka koselig og at jeg kunne tenke meg å bli kjent med henne.

Tror bare jeg får belage meg på å være singel :(

Skrevet

Det ble visst oppfattet som veldig ubehagelig at jeg sendte en liten mld om at jeg synes hun virka koselig og at jeg kunne tenke meg å bli kjent med henne.

Hehe, vi finner nok noen brae damer snart :)

Skrevet

Tviler, den lille selvtilliten jeg hadde fått over de siste åra brast nå så kan like gjerne bare legge inn årene... At det er ubehagelig at jeg prøver å bli kjent med noen sier nok

Skrevet

Fikk du tilbakemelding hvor hun sa dette?

Ok. Du tok en sjangse, men det fungerte ikke i denne situasjonen. Lær av det og kom deg videre. Kanskje ligger feilen i selve tilnærmingen din eller kanskje var det kun denne jenta som opplevde det som ubehagelig.

Selvmedlidenhet kommer du ikke noen vei med, så sant målet ikke er å grave deg lenger ned og ta fra deg selv all makt over eget liv.

Snap out of it og fokuser på neste høns som er rett rundt hjørnet.

Hadde du bare visst hvor mange regelrett stygge avvisninger jeg har fått og hvor mange øl og drinker jeg har fått kastet etter meg opp gjennom årene. Det er en del av prosessen. Embrace it.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du tilbakemelding hvor hun sa dette?

Ok. Du tok en sjangse, men det fungerte ikke i denne situasjonen. Lær av det og kom deg videre. Kanskje ligger feilen i selve tilnærmingen din eller kanskje var det kun denne jenta som opplevde det som ubehagelig.

Selvmedlidenhet kommer du ikke noen vei med, så sant målet ikke er å grave deg lenger ned og ta fra deg selv all makt over eget liv.

Snap out of it og fokuser på neste høns som er rett rundt hjørnet.

Hadde du bare visst hvor mange regelrett stygge avvisninger jeg har fått og hvor mange øl og drinker jeg har fått kastet etter meg opp gjennom årene. Det er en del av prosessen. Embrace it.

Med mindre du er douche så skal ikke øl og drinkkasting være en del av prossen nei,..

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

jeg tenkte meg det. du skal være lit forsiktig med å sjekke opp kunder. grunnen er at de fleste ønsker å være hyggelig når de vil ha noe fikset eller skal handle. dermed kan de gi et feil inntrykk.

hvorfor skal du legge deg ned å dø for dette?

med det sagt, så fant jeg xen via jobben hans da hehehe. så egentlig burde jeg ikke komme med pekefingeren.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Skrevet

Tviler, den lille selvtilliten jeg hadde fått over de siste åra brast nå så kan like gjerne bare legge inn årene... At det er ubehagelig at jeg prøver å bli kjent med noen sier nok

Kan jeg spørre hvor gammel du er Nessy?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det handler jo om HVORDAN du prøver å bli kjent med noen. Lær av dette, og prøv noe mindre stalker-ish neste gang. Du kan ikke mene at du ble overrasket over at hun synes dette var ekkelt. De fleste av oss synes slike ting er ekkelt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var flere her inne som mente at det ikke kunne skade noe å spørre. Selv mener jeg fremdeles at det ikke er noe stor deal men ser ut som folk kan legge ut hver minste detalj om livet sitt på nett men om noen spør dem om å bli bedre kjent så er det visst å gå langt over streken.

Er 21 L.

Og Janus, jeg kan like så godt bare legge meg ned å dø og velte i selvmedlidenhet. Har ikke kommet noe lenger med å ha noe tro på meg selv. Om jeg ikke prøver slepper jeg jo hvertfall å bli skuffa som alltid.

Endret av Nessy
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Herregud, det handler jo om HVORDAN du prøver å bli kjent med noen. Lær av dette, og prøv noe mindre stalker-ish neste gang. Du kan ikke mene at du ble overrasket over at hun synes dette var ekkelt. De fleste av oss synes slike ting er ekkelt.

Jeg synes han var tøff. Er ikke noen stalker når han er så direkte om hva han vil. Jeg har hatt en stalker som bare legger ut små hint. Det vil si at det er veldig vanskelig for meg å si at jeg ikke er interessert, samtidig som at det føles veldig creepy. Siden han likte eller kommenterte alle Facebookstatusene mine endte jeg med å blokkere han på Facebook. Hadde han invitert meg på date, hadde han fått et klart og tydelig nei, og saken hadde vært ute av verden med en gang :)

Skrevet

Med mindre du er douche så skal ikke øl og drinkkasting være en del av prossen nei...

Du er tydeligvis ikke smart nok til å forstå betydningen av det jeg sa og det var ikke ment bokstavelig, selv om jeg har fått noen ølglass kastet etter meg (og kastet tilbake) i tidligere år.

Gjest annemor30
Skrevet

Tenk heller at det er stusselig for HENNE og ikke ville bli bedre kjent med deg;-) Du må tenke at det er hennes tap og ikke ditt;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er tydeligvis ikke smart nok til å forstå betydningen av det jeg sa og det var ikke ment bokstavelig, selv om jeg har fått noen ølglass kastet etter meg (og kastet tilbake) i tidligere år.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Det var flere her inne som mente at det ikke kunne skade noe å spørre. Selv mener jeg fremdeles at det ikke er noe stor deal men ser ut som folk kan legge ut hver minste detalj om livet sitt på nett men om noen spør dem om å bli bedre kjent så er det visst å gå langt over streken.

Er 21 L.

Og Janus, jeg kan like så godt bare legge meg ned å dø og velte i selvmedlidenhet. Har ikke kommet noe lenger med å ha noe tro på meg selv. Om jeg ikke prøver slepper jeg jo hvertfall å bli skuffa som alltid.

hvor skal du legge deg ned da? under bordet? under senga? i kjellern?

• Liker 1
Skrevet

Alright. Gjør det noen dager og se om du får lyst til å prøve igjen.

Om det er en trøst, så har jeg selv fått svært mange avvisninger opp gjennom årene og jeg vet hva det kan gjøre med en person når man har det perspektivet hvor andre sine meninger faktisk betyr noe for eget selvbilde.

Jeg har flere ganger gått hjem fra byen og hatt tårer i øynene fordi jeg har følt meg så ubrukelig og følt at alt håp er ute for meg. Jeg har virkelig vært langt nede flere ganger.

Selv i dag, når jeg er på et helt annet nivå enn i mine yngre år, så opplever jeg fortsatt at mange damer avviser meg. For ordens skyld ser jeg ikke på det som en avvisning, ettersom det høres veldig negativt ut. Men ikke alle damer vil like deg uansett hvem du er og ikke alle er interessert. Selv en fyr du aldri kan tenke deg blir "avvist", vil oppleve å få ekstremt negative reaksjoner fra enkelte kvinner. Det er virkeligheten. Deal with it.

Det eneste du kan kontrollere er hvordan du reagerer på det du oppfatter som en "avvisning".

Om du har tatt et valg for å forbedre selvtilliten din og selvbildet ditt, så får du kudos med meg. Det er ikke alltid en enkel prosess og du vil oppleve tilbakefall flere ganger. Nøkkelen er å alltid reise seg igjen og prøve en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...