AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #101 Skrevet 30. april 2021 Den rap-gruppa hørtes veldig suspekt ut, syns jeg. 20 millioner dollar(?) i formue, men trenger støtte på flere tusen kroner i uka fra Shain. Tror nok ikke de trenger de pengene, og ser nok bare på dem som ett av flere steder de får inntekt fra. Shain har kun hatt utgifter til musikkarrieren sin, ikke inntekter. Modellkarrieren hans virket derimot relativt suksessfull, men det var jo tydelig at det var noen år siden de bildene vi fikk se ble tatt. Det var nok ikke bare tatoveringen som hindret oppdrag, men også alderen, selv om det sikkert finnes noen som trenger eldre modeller også. Ellers syns jeg Shain virket veldig trivelig, men også veldig naiv. Vi får jo bare håpe det gikk/går bra i Barcelona, selv om jeg ikke skjønner hvorfor han måtte flytte dit for å jobbe fullt. Vil jo tro lønna er mye dårligere der også. Anonymkode: 17bd3...cb4 9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #102 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den rap-gruppa hørtes veldig suspekt ut, syns jeg. 20 millioner dollar(?) i formue, men trenger støtte på flere tusen kroner i uka fra Shain. Tror nok ikke de trenger de pengene, og ser nok bare på dem som ett av flere steder de får inntekt fra. Shain har kun hatt utgifter til musikkarrieren sin, ikke inntekter. Modellkarrieren hans virket derimot relativt suksessfull, men det var jo tydelig at det var noen år siden de bildene vi fikk se ble tatt. Det var nok ikke bare tatoveringen som hindret oppdrag, men også alderen, selv om det sikkert finnes noen som trenger eldre modeller også. Ellers syns jeg Shain virket veldig trivelig, men også veldig naiv. Vi får jo bare håpe det gikk/går bra i Barcelona, selv om jeg ikke skjønner hvorfor han måtte flytte dit for å jobbe fullt. Vil jo tro lønna er mye dårligere der også. Anonymkode: 17bd3...cb4 Han virket ekstremt naiv til å ha jobbet i flere forskjellige land. Fikk litt vondt av fyren. Men jeg skjønner ikke hvorfor han skulle reise til Barcelona for å jobbe på kassa på HM. Han dro dit under den verste bølgen. Jeg har ingen tro på at det gikk så bra der heller, siden han er tilbake i Norge. Anonymkode: d6014...507 1
Million Skrevet 30. april 2021 #103 Skrevet 30. april 2021 Jeg ser programmet på Viafree akkurat nå, og jeg synes nesten det er litt symbolsk for hvordan han er økonomisk også, måten han kaster opp tusenlappene på budsjett-tavla. Hulter til bulter, bare kaos på tavla også. Det slo meg flere ganger at han virket mer som en tenåring enn en mann på nesten 40. Hele veien. Han virker ikke å ha hengt med i tiden etterhvert som han har blitt eldre? Veldig "barnslig" og naiv, og det sjokket han viser når agenten sier "jeg kan ikke vise deg til noen lenger pga ansiktstatoveringen"....? Hvorfor i all verden trodde Shain at en tatovering midt i ANSIKTET ikke skulle ha noe å si? Jeg skjønte meg virkelig ikke på den fyren. 9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #104 Skrevet 30. april 2021 Million skrev (3 minutter siden): Jeg ser programmet på Viafree akkurat nå, og jeg synes nesten det er litt symbolsk for hvordan han er økonomisk også, måten han kaster opp tusenlappene på budsjett-tavla. Hulter til bulter, bare kaos på tavla også. Det slo meg flere ganger at han virket mer som en tenåring enn en mann på nesten 40. Hele veien. Han virker ikke å ha hengt med i tiden etterhvert som han har blitt eldre? Veldig "barnslig" og naiv, og det sjokket han viser når agenten sier "jeg kan ikke vise deg til noen lenger pga ansiktstatoveringen"....? Hvorfor i all verden trodde Shain at en tatovering midt i ANSIKTET ikke skulle ha noe å si? Jeg skjønte meg virkelig ikke på den fyren. Som jeg skulle sagt det selv !! Anonymkode: 63a96...c31
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #105 Skrevet 1. mai 2021 Han hørtes ut som en tulling når han snakket med Wu-Tang. "Yo what up man"........... Anonymkode: 44b5b...869 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #106 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han hørtes ut som en tulling når han snakket med Wu-Tang. "Yo what up man"........... Anonymkode: 44b5b...869 Jeg synes ærlig talt han hørtes ut som en tulling i hele episoden. Jeg hadde én dominerende tankegang hele veien: «er dette seriøst? 😳 er det virkelig ekte? Eller er det skuespill...» Synes det er skremmende å se at voksne mennesker (han er 40 år) har et sånt forhold til økonomi. Anonymkode: e8ff7...008 8
Sunnys Skrevet 2. mai 2021 #107 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2012 den 0.36): Jeg blir provosert over Luksusfellen. Faktisk så provosert at jeg følte for å skrive om det her inne... Så nettopp programmet om de som hadde to millioner i forbrukslån (altså, dette er voksne mennesker. Hallo?!). De blir satt på et helt greit budsjett, omtrent slik andre, normale, mennesker lever. Men sutrer selvfølgelig litt og synes dette blir vanskelig, siden de ikke lenger kan impulsshoppe ubrukelige ting for penger de ikke har. Så kommer det virkelige provoserende: Med 2 mill. i forbrukslån (som ikke akkurat er kjent for å ha lav rente) og rundt 50000 i samlet inntekt i måneden, får de en avtale som gjør at de er gjeldsfrie om 7 år (!). De har 4 barn, så det er ikke snakk om at de kan betale ned så innmari mye hver måned. Hvorfor skal de, som har levd økonomisk som idioter gjennom så mange år, faktisk vinne på å ha forbrukt så mye? Det var ikke meningen å henge ut dette paret alene, men brukte det bare som eksempel. Aggresjonen jeg føler gjelder alle økonomi-analfabeter som lever på denne måten, og får tilsvarende gode nedbetalingsordninger. Synes det bør svi litt mer... Svi? Hvordan har du det egentlig? Du virker bitter og misunnelig på andre som får til en god løsning økonomisk.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #108 Skrevet 2. mai 2021 Million skrev (På 30.4.2021 den 13.23): Jeg ser programmet på Viafree akkurat nå, og jeg synes nesten det er litt symbolsk for hvordan han er økonomisk også, måten han kaster opp tusenlappene på budsjett-tavla. Hulter til bulter, bare kaos på tavla også. Det slo meg flere ganger at han virket mer som en tenåring enn en mann på nesten 40. Hele veien. Han virker ikke å ha hengt med i tiden etterhvert som han har blitt eldre? Veldig "barnslig" og naiv, og det sjokket han viser når agenten sier "jeg kan ikke vise deg til noen lenger pga ansiktstatoveringen"....? Hvorfor i all verden trodde Shain at en tatovering midt i ANSIKTET ikke skulle ha noe å si? Jeg skjønte meg virkelig ikke på den fyren. Min manns 16 år gamle sønn er mer moden og reflektert, til og med umoden på en bedre måte enn denne fyren her.. sikkert ikke noe vondt i ham, minner litt om en bortkommen guttunge. Anonymkode: 3d9a3...97e 1
Gjest Lija Skrevet 2. mai 2021 #109 Skrevet 2. mai 2021 (endret) Godt han ba om hjelp!😊Nok et bevis på at økonomi burde mer inn i skolen. Sammen med medmenneskelighet... Så foreslår at dere heller bruker tida deres på å glede noen, i stedet for å spre dritt på KG😊bidra med noe fornuftig👍 Endret 2. mai 2021 av Lija
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #110 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes ærlig talt han hørtes ut som en tulling i hele episoden. Jeg hadde én dominerende tankegang hele veien: «er dette seriøst? 😳 er det virkelig ekte? Eller er det skuespill...» Synes det er skremmende å se at voksne mennesker (han er 40 år) har et sånt forhold til økonomi. Anonymkode: e8ff7...008 Jeg satt også og tenkte at dette måtte være skuespill... at ingen menn i den alderen er sånn... Anonymkode: 1067b...bdb 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #111 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes ærlig talt han hørtes ut som en tulling i hele episoden. Jeg hadde én dominerende tankegang hele veien: «er dette seriøst? 😳 er det virkelig ekte? Eller er det skuespill...» Synes det er skremmende å se at voksne mennesker (han er 40 år) har et sånt forhold til økonomi. Anonymkode: e8ff7...008 Syns ikke programlederne var så veldig engasjerte og entusiastiske i den episoden heller. Det var en klein episode. Anonymkode: 0f5b1...483
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #112 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Syns ikke programlederne var så veldig engasjerte og entusiastiske i den episoden heller. Det var en klein episode. Anonymkode: 0f5b1...483 Det virket ikke som om de hadde troen på at det vil løse seg for han. Jeg hadde blitt betenkt selv, når han skulle reise utenlands for å jobbe på HM, mens pandemien herjer. Anonymkode: d6014...507 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå