Gjest Karm a Skrevet 27. mars 2012 #61 Skrevet 27. mars 2012 Jeg liker komplimenter som går på personligheten min, også liker jeg å høre at jeg er søt. Jeg har nesten aldri blitt kalt for søt tidligere, men har de siste årene jobbet med å bli en slik "søt dame" med alle de fine konete egenskapene. Jeg blir skikkelig glad dersom noen synes jeg har en søt personlighet!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #62 Skrevet 27. mars 2012 Skal du gi kompliment til en skikkelig pen (dvs en alle synes er drit pen) dame, bør du være forsiktig med å kommentere utseendet hennes. Tro meg; hun HAR hørt at hun har nydelige lepper, vakre øyne og drit deilig kropp! Pfff, jenter er kronisk usikre og har behov for konstant bekreftelse.
chillern Skrevet 27. mars 2012 #63 Skrevet 27. mars 2012 Ja alt er jo såklart inviduelt, men jeg liker å høre at jeg har fine lår og fin rumpe, for dette er noe flere jeg kjenner har komplekser for. Også liker jeg å høre sånn:" Idag var du spesielt fin, woow," og at fyren er overrassket, men alt er jo som sagt 1000 ganger inviduelt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #64 Skrevet 27. mars 2012 Utseendet skal ikke kommenteres spør du meg! Har omsider falt på denne konklusjonen, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå