AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Nå tenker jeg ikke så mens man har sex. Da er det dirty talk som gjelder. Men sånn i dagliglivet, eller når man ligger og koser litt, eller når man varmer opp til sex, hvilke komplimenter liker jenter. Liker dere for eksempel å høre at dere er er søte? Lol. Eller at dere har fin rumpe? Eller at dere lukter godt? Eller at jeg ikke kan få nok av dere? Vær konkret
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Å skriv alder. Varierer sikkert med alder tenker jeg.
Envy Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Jeg liker komplimenter som har rot i virkeligheten 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Det er jo ikke slik at alle jenter liker det samme,det er jo veldig inviduelt fra jente til jente...
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 jeg liker noe som jeg faktisk er! blir ikke spesielt glad når jeg får denne: du har så fine brune øyne! øynene mine er helt klart grønne! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 Seffern, det er individuelt, men skriv hva DU mener.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 du har så fine lepper!skikkelig suge-lepper. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Ærlige komplimenter, og ikke noe man bare skal si fordi man tror den andre ønsker å høre det. Jeg vil ikke høre at jeg er søt, om personen ikke mener det.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #10 Skrevet 26. mars 2012 du har så fine lepper!skikkelig suge-lepper. Sånn når man kysser, tenker du?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #11 Skrevet 26. mars 2012 Kommer veldig ann på hvilken situasjon du er i, om du er i et fast forhold eller bare på flørtern. Av kjæresten liker jeg ekte komplimenter. Blir veldig glad dersom han kommenterer at jeg er fin på håret, at jeg var fin i dag, eller søt i dag. Er ikke noe særlig fan av å bli kallt sexy eller deilig av kjæresten med mindre det er i sammenheng med sex. kjæresten kommenterer ofte utseende mitt, hvilke klær jeg har på meg osv, kun postitive kommentarer da, og det er alltid like gøy. Komplementer som henger sammen med personlighet er også gøy. Det er jo opp til hver enkel person hvordan personen er. Du kan for eksempel ikke si at du er så flink til å lage mat til en person som faktisk ikke vet hvordan h*n setter på ovnen en gang. Men du skjønner tegninga, skryt av det som er verdt å skryte av, la vær å skryte av ting som ikke er der. Tror jeg hadde blitt rimelig fornærmet dersom kjæresten hadde sagt "du er så flink til å vaske" fordi jeg vet med meg selv at det er noe jeg er skikkelig dårlig til. vær ærlig. Lager h*n mat til deg, og du liker maten, så si det til h*n! har h*n vasket huset og vært flink, så skryt av det også. å få postitive tilbakemeldinger generelt når du har lagt inn en ekstra innsats øker motivasjonen til å gjøre det oftere!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #12 Skrevet 26. mars 2012 Ærlige komplimenter, og ikke noe man bare skal si fordi man tror den andre ønsker å høre det. Jeg vil ikke høre at jeg er søt, om personen ikke mener det. Om personen ikke mener det så er han neppe interessert i deg
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #13 Skrevet 26. mars 2012 Komplimanger om pupper, deilig kropp, at hun er pulbar, osv. er gode komplimanger som gjør jenter glade.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #14 Skrevet 26. mars 2012 Haha, vet ikke :gjeiper: Pulbar? Det kan være så mangt. Gutter er så desp. 1
Gjest Anna.S Skrevet 26. mars 2012 #15 Skrevet 26. mars 2012 (endret) En av grunnene til at jeg falt for han jeg nå har blitt sammen med, er faktisk det at han er så heftig på komplimentene. Og at han ofte nevner hvor flott utstråling han synes jeg har. Det går ikke bare på at jeg er sexy eller digg eller har flotte øyne. Han bare må fortelle meg hvor flott han synes jeg er, både personlighet og utseende og det er så herlig å høre. At han som er så kjekk og flott synes jeg er fantastisk får meg til å smelte helt. Men det må være ekte. Man merker det når en mann virkelig mener det og bare sier ting for å komme seg ned i buksa på en. Og jeg er 34 og ikke dum. Jeg ser det lang vei når en mann er en player. Endret 26. mars 2012 av Anna.S
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #16 Skrevet 26. mars 2012 Sånn når man kysser, tenker du? eller bare til vanlig. men nå har jeg ganske fyldige lepper så det er sannhet i dette:)
Pene sko... Skrevet 26. mars 2012 #17 Skrevet 26. mars 2012 Men sånn i dagliglivet, eller når man ligger og koser litt, eller når man varmer opp til sex, hvilke komplimenter liker jenter. "Så pen du er". Det kommer neppe som en bombe at jeg liker å gi komplimenter for antrekket. Når jeg blir positivt overrasket må jeg bare fortelle det. Da må det sies. Jeg er ikke dum, så jeg ser jo at hun har stelt seg og gjort seg pen for min skyld. Ut over det synes jeg at eventuelle komplekser hun har om seg selv skal motarbeides. "Jeg falt for deg nettopp for slik du er". 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #18 Skrevet 26. mars 2012 "Så pen du er". Har hørt at man ikke bør gi direkte kompliment på utseendet.
Pene sko... Skrevet 26. mars 2012 #19 Skrevet 26. mars 2012 Har hørt at man ikke bør gi direkte kompliment på utseendet. Å være for rask på avtrekkeren med et slikt kompliment kan bli over the top. Du kan ikke si det før man har hatt kontakt i en periode og slike komplimenter faller naturlig. "Så pen du er" er typisk koseprat/pillowtalk.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #20 Skrevet 26. mars 2012 Man merker det når en mann virkelig mener det og bare sier ting for å komme seg ned i buksa på en. Nei, det gjør man ikke. De som virkelig kan playe er umulig å skille fra de genuine gutta. Dessverre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå