Gå til innhold

Hvilke komplimenter liker jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det hyggeligste komplimentet jeg noen gang har fått av en mann, var da en sa jeg var ett av de mest genuine menneskene han noen gang hadde møtt. Det var noe med måten han sa det på også, som gjorde at jeg smeltet helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tenker jeg ikke så mens man har sex. Da er det dirty talk som gjelder. Men sånn i dagliglivet, eller når man ligger og koser litt, eller når man varmer opp til sex, hvilke komplimenter liker jenter.

Liker dere for eksempel å høre at dere er er søte? Lol.

Eller at dere har fin rumpe? Eller at dere lukter godt? Eller at jeg ikke kan få nok av dere?

Vær konkret :)

Jeg setter pris på noe jeg ser kommer rett fra hjertet, ikke noe som er innøvd og som han har sagt til alle andre jenter før meg.

Skal du gi kompliment til en skikkelig pen (dvs en alle synes er drit pen) dame, bør du være forsiktig med å kommentere utseendet hennes. Tro meg; hun HAR hørt at hun har nydelige lepper, vakre øyne og drit deilig kropp!

Skrevet

Men det beste er selvsagt komplimenter for personlighet=)

Fortell en 10er at hun er morsom, kul eller intelligent i stedet for deilig så er du på godsiden hennes med en gang.

Ja, det lønner seg ofte å juge :smoke:

Skrevet

du har så fine lepper!skikkelig suge-lepper. :sjenert:

Om fyren hadde sagt det, ville jeg klappa til han og aldri hørt fra meg igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at man ikke bør gi direkte kompliment på utseendet.

Altså... kommer an på hvor vakker jenta egentlig er. Tro meg, jenter som VET de er ordentlig vakre og kunne konkurrert med megan fox og adriana lima, trenger ikke høre det. Man blir vel strengt tatt nesten oppgitt når samme kommentaren kommer om igjen og får lyst til å si: "ja, jeg VET det."

Jenter som er normale eller ok, og ikke akkurat har 100 friere å velge mellom synes tydeligvis det er hyggelig. Ikke vet jeg. Da har dem ikke hørt det mange ganger nok før i hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Eller fy søren for noen fantastiske øyne du har (hvis hun har det) eller wow du er bare helt sinnsykt flott (hvis hun er det)

Liker du noe ved henne så la henne høre det. Synes du hun er grei nok så ikke dra noen kleine fraser bare for å gjøre det.

Ærlighet varer alltid lengst!

Og du tror ikke en som faktisk har fantastisk pene øyne har hørt det før? Sorry... men når gutt nr 55 kommer og forteller meg hvor fantastisk pene øyne jeg har blir jeg ikke akkurat smigret. Utseendet skal ikke kommenteres spør du meg!

AnonymBruker
Skrevet

Ikke faen :P, jeg skal finne ut hvordan man avslører spillere xD

Det pleier å være en player om han er veldig populær, har mange venner og er "kjent" tryne på byen. Da er jeg alltid skeptisk fra starten av og pleier å ha rett der.

Et annet tips er om folk forteller deg at han er en player.. Da ER han nok det.;)

Min erfaring er at få playere er vanskelig å gjennomskue. De er som regel ganske synlige på utsiden også. Om han ser ut som en hunk fra Hollywood, drar masse damer og hele den pakka der, så er sannsynligheten stor for at han er player. Har hittil ikke hatt noen slike erfaringer med gutter som ser ut som nerdete blindern-studenter for eksempel...

Skrevet (endret)

Min erfaring er at få playere er vanskelig å gjennomskue. De er som regel ganske synlige på utsiden også. Om han ser ut som en hunk fra Hollywood, drar masse damer og hele den pakka der, så er sannsynligheten stor for at han er player.

Ja, hvilken bombe det er altså! :ler:

Det eneste merkelige er faktisk at ikke alle jenter/kvinner skjønner dette selv.

Men det er som det sies; dumhet har ingen grenser.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Om fyren hadde sagt det, ville jeg klappa til han og aldri hørt fra meg igjen.

nå har jeg så fyldige fine lepper så jeg synes det er veldig hyggelig med at mannfolk sier jeg har så fine suge-lepper ;P men ikke like mye sjarmerende om en fyr hadde sagt det ute på byen eller noe..

Gjest Cosette
Skrevet

Ikke at jeg er "ei innmari trivelig jente", ihvertfall :ler:

Skrevet

Og du tror ikke en som faktisk har fantastisk pene øyne har hørt det før? Sorry... men når gutt nr 55 kommer og forteller meg hvor fantastisk pene øyne jeg har blir jeg ikke akkurat smigret. Utseendet skal ikke kommenteres spør du meg!

Da får du droppe sminken da, fucking moron.

Gjest .-L-.
Skrevet

Jenter som er normale eller ok, og ikke akkurat har 100 friere å velge mellom synes tydeligvis det er hyggelig. Ikke vet jeg. Da har dem ikke hørt det mange ganger nok før i hvertfall.

Jeg leser kroppspråket til dama jeg :P. Etter å ha lest et par bøker og gjort dette i noen år så begynner jeg å få en hvis ide. Problemet er bare når folk faker kroppspråk. Det er da det blir vanskelig.

Gjest Madelene1
Skrevet

"du er vakker" :rodmer: Rødmer alltid når jeg får høre det. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

En av grunnene til at jeg falt for han jeg nå har blitt sammen med, er faktisk det at han er så heftig på komplimentene.

Dere var på førstedate for 5 dager siden og blitt sammen allerede. Jøss, her går det unna. :gjeiper:

Gjest Levitate
Skrevet

Jeg liker veldig godt når kjæresten gir meg tilfeldige komplimenter. Det at han bare helt plutselig en dag sier "så fin du er i dag!" varmer veldig. :) Det fineste komplimentet jeg har fått er nok "du har et utrolig flott smil, det er på en måte så trollbindende", kjæresten min sa det til meg bare helt plutselig når jeg satt å smilte til han. Det syns jeg var søtt. Måten han sa det på fikk meg nesten til å tro han. :)

Skrevet

Jeg er 25. Liker ikke komplimenter som "pulbar" osv som nevnt over her:P Med mindre kjærsten sier det i private anledninger, da er det ok og hyggelig å få høre at man har fine pupper/deilig rumpe osv. Men ikke fra fremmede helst:P Synes det er finest med litt "konkrete" komplimenter på detaljer når det gjelder utseende..da virker han oppmerksom. Også må det ha rot i virkeligheten så jeg tror på det:P Har noen ganger fått komplimenter som viser at han har lagt merke til meg før, feks "du hadde så fin kjole her om dagen, la merke til at du så bra ut i den" eller noe (sagt i en privat litt intim samtale), det syntes jeg var hyggelig. Det er også hyggelig å få komplimenter på personlighetstrekk eller ting jeg gjør og er flink til hvis det faller seg naturlig:)

AnonymBruker
Skrevet

nå har jeg så fyldige fine lepper så jeg synes det er veldig hyggelig med at mannfolk sier jeg har så fine suge-lepper ;P men ikke like mye sjarmerende om en fyr hadde sagt det ute på byen eller noe..

SUGE-LEPPER? Vil du seriøst bli assosiert med SUGING? Litt samme som å si: "så deilig knulle rumpe du har".. Øhh, takk liksom. Altså.... jeg har også fine, fyldige lepper, men det går da an å påpeke det uten å hinte til "sug meg, kjerrig". Synes det er undertrykkende å få høre sånt. Men at jeg har pene, fyldige, perfekte, sexy eller whatever lepper kan han få lov å påpeke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da får du droppe sminken da, fucking moron.

Det eksisterer vakre jenter uten sminke også i denne verden!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør man ikke. De som virkelig kan playe er umulig å skille fra de genuine gutta. Dessverre.

Blir stadig sjokkert over hvor lett tilsynelatende oppegående venninner faller for gutter jeg vet er drittsekker. Det tar ofte flere måneder før de finner det ut selv.

AnonymBruker
Skrevet

Komplimenter som går på utseendet er selvfølgelig helt greit, men jeg liker bedre å få komplimenter som går på personlighet. Og spontane komplimenter er klart de beste! Når jeg sitter å leser bok og kjæresten plutselig sier "så fin du er", blir jeg veldig glad :)

Og det må komme fra hjertet, være ærlig ment.

Det går jo ikke på personlighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...