Gjest Anna.S Skrevet 26. mars 2012 #21 Skrevet 26. mars 2012 Eller fy søren for noen fantastiske øyne du har (hvis hun har det) eller wow du er bare helt sinnsykt flott (hvis hun er det) Liker du noe ved henne så la henne høre det. Synes du hun er grei nok så ikke dra noen kleine fraser bare for å gjøre det. Ærlighet varer alltid lengst!
makkapakka Skrevet 26. mars 2012 #22 Skrevet 26. mars 2012 alt som tenkes kan, men bare hvis du mener det! 1
Gjest .-L-. Skrevet 26. mars 2012 #23 Skrevet 26. mars 2012 Syntes det er kjekt å komplimentere damer når de gjør noe de er flink i , da blir de ofte glad også.
Flanør Skrevet 26. mars 2012 #24 Skrevet 26. mars 2012 Nei, det gjør man ikke. De som virkelig kan playe er umulig å skille fra de genuine gutta. Dessverre. Korrekt.
Gjest .-L-. Skrevet 26. mars 2012 #25 Skrevet 26. mars 2012 Nei, det gjør man ikke. De som virkelig kan playe er umulig å skille fra de genuine gutta. Dessverre. Ikke faen , jeg skal finne ut hvordan man avslører spillere xD
pinar Skrevet 26. mars 2012 #26 Skrevet 26. mars 2012 Nå tenker jeg ikke så mens man har sex. Da er det dirty talk som gjelder. Men sånn i dagliglivet, eller når man ligger og koser litt, eller når man varmer opp til sex, hvilke komplimenter liker jenter. Liker dere for eksempel å høre at dere er er søte? Lol. Eller at dere har fin rumpe? Eller at dere lukter godt? Eller at jeg ikke kan få nok av dere? Vær konkret Pen er definitivt bedre en søt. Mulig jeg overanalyserer, men av en eller annen grunn føler jeg at å få høre at jeg er søt betyr at jeg ikke når heeelt opp. Søt er litt sånn.. nest best. På en måte. 3
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mars 2012 #27 Skrevet 26. mars 2012 Komplimenter som går på utseendet er selvfølgelig helt greit, men jeg liker bedre å få komplimenter som går på personlighet. Og spontane komplimenter er klart de beste! Når jeg sitter å leser bok og kjæresten plutselig sier "så fin du er", blir jeg veldig glad Og det må komme fra hjertet, være ærlig ment.
Flanør Skrevet 26. mars 2012 #28 Skrevet 26. mars 2012 Pen er definitivt bedre en søt. Mulig jeg overanalyserer, men av en eller annen grunn føler jeg at å få høre at jeg er søt betyr at jeg ikke når heeelt opp. Søt er litt sånn.. nest best. På en måte. Prøv "Du er grei". Den er ikke noe særlig å få. 2
pinar Skrevet 26. mars 2012 #29 Skrevet 26. mars 2012 Prøv "Du er grei". Den er ikke noe særlig å få. "Du er helt ok liksom". 4
Utropstegn Skrevet 26. mars 2012 #30 Skrevet 26. mars 2012 Jeg liker spontane, ærlige og kreative komplimenter. Noe ikke man hører hver dag og som overrasker litt. "Så myk du er her", eller at man er fin i en spesiell situasjon hvor man kanskje føler seg litt dritt. Liker godt komplimenter hvor man blir litt sånn "Sa han virkelig det?" så kan man gå å tenke på det hele dagen! Det er kos. 2
Envy Skrevet 26. mars 2012 #31 Skrevet 26. mars 2012 En av grunnene til at jeg falt for han jeg nå har blitt sammen med, er faktisk det at han er så heftig på komplimentene. Og at han ofte nevner hvor flott utstråling han synes jeg har. Det går ikke bare på at jeg er sexy eller digg eller har flotte øyne. Han bare må fortelle meg hvor flott han synes jeg er, både personlighet og utseende og det er så herlig å høre. At han som er så kjekk og flott synes jeg er fantastisk får meg til å smelte helt. Men det må være ekte. Man merker det når en mann virkelig mener det og bare sier ting for å komme seg ned i buksa på en. Og jeg er 34 og ikke dum. Jeg ser det lang vei når en mann er en player. Var det ikke du som hadde møtt en kar som bare måtte sette seg på et fly og møte deg her forleden? Var ikke det i slutten av forrige uke? Det gikk da tålelig fort :gjeiper: 2
Gjest Maruwan Skrevet 26. mars 2012 #32 Skrevet 26. mars 2012 Vær konkret! Hehe. "Jeg liker at rumpa di har en kurve som tilsier at dersom den dannet en marquise, ville den hatt vinkler på 35 grader i begge ender." 1
Steinar40 Skrevet 26. mars 2012 #33 Skrevet 26. mars 2012 Kvinner liker alle komplimenter. Og tror stort sett på alt de hører. Rimelig teite sånn sett. 3
Gjest Purple Haze Skrevet 26. mars 2012 #34 Skrevet 26. mars 2012 "Jeg liker at rumpa di har en kurve som tilsier at dersom den dannet en marquise, ville den hatt vinkler på 35 grader i begge ender." Ahhh, you sweettalker you
Anglofil Skrevet 26. mars 2012 #35 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Har hørt at man ikke bør gi direkte kompliment på utseendet. Hvorfor det? For meg er det ekstremt viktig å få komplimenter for utseendet, rett og slett fordi jeg aldri har fått det tidligere. Jeg er jammen glad for at mannen min sier "du er vakker" "nydelig" etc. Jeg er kanskje litt motsatt av mange andre, men komplimenter for personlighet ha jeg liksom fått før, og det er også det jeg alltid har fått, aldri for utseendet, hvilket har vært ganske sårt for meg. For meg var det helt fantastisk å få en kjæreste som syntes jeg var pen. Det tok meg to år før jeg begynte å tro på min mann. Mvh Yvonne Endret 26. mars 2012 av Yvonne 1
Gjest -J- Skrevet 26. mars 2012 #36 Skrevet 26. mars 2012 Liker dere for eksempel å høre at dere er er søte? Eller at dere har fin rumpe? Eller at dere lukter godt? Eller at jeg ikke kan få nok av dere? Hørest ut som om du har en god start der. Men ikke vær redd for å vise at du liker henne med kroppsspråket og tillat deg selv å hengi deg til ditt eget begjær for henne. Vis det med øynene dine. Mist litt kontrollen. Jenter er noen sukkersøte deilige vesener som skal nytest til det fulle. Ikke vær redd for å gjøre akkurat det.
Gjest CarolineS Skrevet 26. mars 2012 #37 Skrevet 26. mars 2012 Jeg synes det er fint når gutter legger merke til små detaljer, spesielt når man allerede er litt på "dealern". Da er det jo egentlig selvsagt at man finner hverandre attraktive, og da er det fint å høre hva som gjør en spesiell. F. eks "så fin øyenfarge du har" eller "du er så fin når du smiler". Det beste som finnes er når kjæresten sier jeg er ekstra fin en dag.. Og det er ganske greit når jeg får et klask på rumpa og han sier jeg er sexy også Alt til sin tid! Av mennesker jeg ikke kjenner så godt, er det fint å få litt mer generelle komplimenter. Liker ikke å føle meg "gransket" av fremmede. Liker heller ikke komplimenter av seksuell karakter fra fremmede. Kall meg pen og søt, ikke deilig. Jeg har et fint ansikt, ikke fine pupper. Hater når menn er for frampå. Å bli kalt flink, morsom, smart o.l er også kjempekoselig. 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 26. mars 2012 #38 Skrevet 26. mars 2012 Det er jo individuelt såklart, for meg så går veldig mange komplimenter på utseende litt inn det ene øret og ut det andre, men at jeg har fine bein er plutselig noe som får meg til å smile stort! For jeg mener selv jeg har fine bein, men de blir alltid oversett og får langt fra den hyllesten jeg mener de fortjener Eller kanskje det har med at man føler de "vanlige" komplimentene kommer litt på autopilot, men når de kommenterer noe bittelitt mer originalt enn rumpa så virker det som de faktisk har tatt et overblikk og funnet noe de liker veldig godt. Komplimenter for antrekk er også fint, "kule sko" er en bra åpner for dere gutter på sjekkern hvis dere ser ei dame som åpenbart har lagt en del tid og penger i stilen sin. Men det beste er selvsagt komplimenter for personlighet=) Fortell en 10er at hun er morsom, kul eller intelligent i stedet for deilig så er du på godsiden hennes med en gang. 1
OhSerendipity Skrevet 26. mars 2012 #39 Skrevet 26. mars 2012 Komplimanger om pupper, deilig kropp, at hun er pulbar, osv. er gode komplimanger som gjør jenter glade. Virkelig? "Glad" er ikke akkurat det jeg blir når noen kaller meg "pulbar" Ikke hør på denne fjotten her, TS. Så lenge komplimentet du gir er ekte, så vil hun nok bli glad. Hele poenget med komplimenter er å kommentere noe man liker ved en annen person, så ingen på et forum kan egentlig hjelpe deg når vi ikke vet hvem denne jenta er... spør heller deg selv hva du liker eller synes er pent med henne, og fortell henne det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå