AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #301 Del Skrevet 8. april 2012 Hadde bare min kjæreste tenkt og følt slik som deg over her takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #302 Del Skrevet 8. april 2012 vær så god føler med deg ts! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #303 Del Skrevet 8. april 2012 må vel si at den jenten vil bare se hvor mye du tåler og hvor langt du faktisk kan strekke deg. ikke noe mer. Jeg var like slem mot eksen min. Han sendte meg drittlange meldinger om hvor høyt han elsket meg. Jeg orket ikke å lese dem, bare slettet med en gang. Angrer som en hund nå. Han var det beste som har hendt meg. Etter 2 år ble han gift og har unger nå. Og hva med meg? Jeg er singel og letter etter den store kjærligheten... Jeg er sikker på at det går bra med deg, TS. Du virker så ordentlig. Det er ikke mange gutter som er slike ble nesten betatt av deg hihi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #304 Del Skrevet 8. april 2012 Ohh ikke for å mene noe stygt, men jeg håper hun en dag angrer, og en gang viser meg det. Jeg vil da ( unnskyld ) føle det litt godt, og så bli lei meg for det som ikke ble. Håper at om jeg treffer ei ny, at hun gjerne har med seg litt av erfaringen du har i innlegget over. Takk Klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2012 #305 Del Skrevet 8. april 2012 Skjønner du ikke a det er fordi du er snå "snill" og lar henne tråkke på deg at du har mistet henne. Kvinner har behov for å kjenne at mannen er sterk og har klare grenser og de tester ut dette ved å se hvor langt de kan gå i å pushe kjæresten rundt. Håpet er at han ikke lar seg herse med. Setter han grenser blir hun mere tiltrukket. Gjør han det ikke, men oppfører seg som den tøffelen du har oppført deg som så mister kvinnen tiltrekning. Ikke bare det, men hun fylles av forakt for din svakhet og føler på et vist plan at du ikke fortjener bedre enn at hun tråkker på deg når du ikke klarer å stå opp for deg selv. Samtidig som hun føler dete og gjør det får hun dårlig samvittighet fordi hun vet hun oppfører seg som en bitch, men følelsen av at du ikke fortjener bedre er sterkere. Dessuten vil en kvinne som merker at mannen er svak bare pushe ham lengre og lengre i ubevist, av og til bevist, håp om at han skal pushe tilbake og stå opp for seg selv. Du er av den feilaktige oppfatningen at det er snillheten din og hvor mye du er villig til å gi og ofre for henne som vil tiltrekke henne, men det er helt feil. Det er fint å være snill, men bare såfremt du allerede har fremvist styrke og markert klare grenser. Her er tråder som på forskjellige hvis har dekket temaet når en kvinne overkjører kjæresten og mister respekt for ham pga av det. Les dem, de kan forandre livet ditt og gjøre at det neste forholdet ditt blir uendelig mye bedre. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=576085&st=0 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=539090 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=524215 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=185668&st=0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #306 Del Skrevet 8. april 2012 ehhh ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #307 Del Skrevet 9. april 2012 Og nå kom hun hjem for bare en time siden. Hun hadde vært hos en veninne. Men jeg fant ut at hun hadde værthos ham. Hun bløffet for å skåne meg. Og by the way hun skulle være med ham i morgen også. For da hadde de begge fri. Dwt måtte jo være greit for nå var hun ærlig. Jeg står og skjønner ingenting. Ingenting. Og hun viser igjen en helt kald og ekkel side. Skjoldet er kommet på igjen og jeg er ikke verd en drit ingenting. Jeg er sikker på at masse av det hun gjør ikke menes vondt mot meg, men at hun bare ser det ikke. Dette med evt diagnose ... det må ha akjedd noe dwr ? Nei jeg unnskylder hun ikke lenger ... for det makter jeg ikke. Jeg gjør ikke det. Men hun kan ikke plutselug bli et sånt ondt menneske over natten. Og brisen 6 dag på rad. Dette også er helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #308 Del Skrevet 9. april 2012 Brisen som i at du har drukket seks dager på rad? Håper du ikke fortsetter med det. Har lest tråden fra begynnelsen av jeg også. Er så lettet for at du endelig sånn smått innser at det er over. Det du må tenke på at for henne har det vel egentlig vært over i lang tid, og det er derfor lettere for henne. Likevel klarer jeg bare ikke å forstå at hun vil behandle deg slik. Hun ser du har det vondt og likevel vil hun bo hos deg. Jeg skjønner at du har gitt henne lov til dette, men i hodet mitt blir det bare feil. En jeg hadde delt store deler av livet mitt med, delt så mange år og minner med, en som jeg en gang var forelska i, som jeg elsket, hadde jeg aldri klart å behandle på denne måten. Det er jo som om hun gnir det inn med salt til deg. Nå er snart påska over, og jeg ville ha tuppet henne ut, slik som så mange andre har sagt. Hun har da vel venninner hun kan være hos istedet. Be henne bare pakke det aller mest nødvendige og reise ut. Resten kan hun hente en avtalt dato. Og du bør få tankene over på noe annet. Ja, ferden gjennom dette vil bli lang og det vil bli mange tunge stunder, men en dag er det over. Det viktigste du bør gjøre er å tilbringe tid med de som gir deg glede, og ikke slukk sorgene med alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetheart87 Skrevet 9. april 2012 #309 Del Skrevet 9. april 2012 ja, hun bor hos ham for hun har ikke et annet sted å bo. Hun misbruker ham. Rett og slett. Men skal sikkert finne seg en hybel med sin lille gutt snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #310 Del Skrevet 9. april 2012 Ikke meg som har vært brisen på 6 dagen ... jeg har holdt meg endru. Som det skriver i innlegg 308 over her. Jeg skjønner heller ikke bbehandlingen jeg får. Hun oppfører seg jo som om det var jwg som fant en ny og gikk bak ryggen hennes med svik løgner og det andre ttåden handler om. På en syk måte at at jeg får begge deler. Opplevelsen og skylden og at hun mener det er meg som skal ta hennes konsekvensee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 9. april 2012 #311 Del Skrevet 9. april 2012 Ikke meg som har vært brisen på 6 dagen ... jeg har holdt meg endru. Som det skriver i innlegg 308 over her. Jeg skjønner heller ikke bbehandlingen jeg får. Hun oppfører seg jo som om det var jwg som fant en ny og gikk bak ryggen hennes med svik løgner og det andre ttåden handler om. På en syk måte at at jeg får begge deler. Opplevelsen og skylden og at hun mener det er meg som skal ta hennes konsekvensee. Hun har med all tydelighet vist deg hvor hun står. Hun er utro, hun lyver og hennes lojalitet er ikke hos deg. Og hun er for feig til å stå stødig i sitt eget valg. Det er vel ikke så mye mer å lure på nå TS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 9. april 2012 #312 Del Skrevet 9. april 2012 Skjønner du ikke a det er fordi du er snå "snill" og lar henne tråkke på deg at du har mistet henne. Kvinner har behov for å kjenne at mannen er sterk og har klare grenser og de tester ut dette ved å se hvor langt de kan gå i å pushe kjæresten rundt. Håpet er at han ikke lar seg herse med. Setter han grenser blir hun mere tiltrukket. Gjør han det ikke, men oppfører seg som den tøffelen du har oppført deg som så mister kvinnen tiltrekning. Ikke bare det, men hun fylles av forakt for din svakhet og føler på et vist plan at du ikke fortjener bedre enn at hun tråkker på deg når du ikke klarer å stå opp for deg selv. Samtidig som hun føler dete og gjør det får hun dårlig samvittighet fordi hun vet hun oppfører seg som en bitch, men følelsen av at du ikke fortjener bedre er sterkere. Dessuten vil en kvinne som merker at mannen er svak bare pushe ham lengre og lengre i ubevist, av og til bevist, håp om at han skal pushe tilbake og stå opp for seg selv. Du er av den feilaktige oppfatningen at det er snillheten din og hvor mye du er villig til å gi og ofre for henne som vil tiltrekke henne, men det er helt feil. Det er fint å være snill, men bare såfremt du allerede har fremvist styrke og markert klare grenser. Her er tråder som på forskjellige hvis har dekket temaet når en kvinne overkjører kjæresten og mister respekt for ham pga av det. Les dem, de kan forandre livet ditt og gjøre at det neste forholdet ditt blir uendelig mye bedre. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=576085&st=0 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=539090 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=524215 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=185668&st=0 Så inni helsikes enig med Gjest her Jeg pusher kjæresten`s grenser innimellom.. prøver i allefall. Men han gir meg motstand på en høflig og snill måte, så gjør at jeg er på knærne etter han.. Han er mann fra topp til tå, markerer seg slik at jeg får masse respekt for han som mann. Samtidig som han er snill, viser at han er glad i meg, men lar meg ikke herske med han Det er det vi kvinner vil . Trenger ikke å være en drittsekk, men sette grenser , være bestemt på sine ønsker og mål i livet og behandle oss med kjærlighet og respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #313 Del Skrevet 9. april 2012 Så ... jeg må rett og slett forandre meh til noe anney er det noen som mener ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #314 Del Skrevet 9. april 2012 Havbris det er kanskje ikke så enkelt om det faktisk er diagnose symptomer som slår inn for fullt her. For jeg ser ikke at et menneske kan dette ved en så stor forvandling på kort tid. Hun har sagt mye meninger og annet som ikke kommer fra henne. Merkelige onde teorier om meg og dem rundt meg og mye annet. Dette har ikke bunn i sannhet så noe veldig merkelig skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnanne Skrevet 9. april 2012 #315 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg synes ikke du burde forandre deg, i mine øyne virker du som en kjempe bra kjæreste! Det du derimot burde gjøre er å få deg litt selvrespekt og sette foten ned ang denne jenta du av en eller annen grunn fortsatt får lov til å behandle deg som dritt. Man trenger ikke å forandre personligheten sin for å slutte å la seg tråkke på Men; det er virkelig på tide at du kaster denne jenta ut! Hun bryr seg jo tydeligvis ikke lenger, så hvorfor skal du la henne fortsette å behandle deg på denne måten? Du fortjener så utrolig mye bedre, og jeg håper du innser deg selv etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. april 2012 #316 Del Skrevet 9. april 2012 Det er ikke så merkelig det som skjer. Hun har behov for å forsvare seg både overfor andre og overfor seg selv. Hvis du - i hennes og andres øyne - er snill og god, hvorfor må hun da gå, er det kanskje hun som er slem? Nei det er nemlig du for grunn1 og grunn2 og grunn3. Hev deg over det. Gjør det til en vane å spørre om hvordan det går med flytteplanene. "I dag har jeg vært hos venninne X." (Inn i ditt hode: Oh yeah, really). "Jasså. Hvordan går det med flytteplanene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. april 2012 #317 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg tror du kan forandre en ting: trangen til å behage, jevne ut stien for, berede grunnen, påta deg all skyld, osv. Dette skal du fortsette med, men KUN når det er fortjent fra den som mottar. Jeg håper du har sluttet å jevne ut stien for din eks nå. Jeg håper hun sover i stuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #318 Del Skrevet 9. april 2012 jeg får meg bare ikke til å kaste en forsvarsløs jente på gaten .. grunnet henne selv ... grunnet svigermor ... Hvor er bryteren hennes ... ... den blir værre og værre å finne ... Og det er stadig vondere på den andre siden hennes ... Hva er triggeren ... Hvor stor psykopat er denne andre nye lille unge gutten ... Uskyldig ellet sett ut et slikt bytte som passer perfekt ? Men snart ... må hun ut ... japp hun må .... hun vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #319 Del Skrevet 9. april 2012 Blondie svarer deg snart. Takk. Midnanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #320 Del Skrevet 9. april 2012 Hadde dette vært en oppegående vanlig jente som kunne det vanlige fra før Bo for seg selv styre det vanlige ansvaeet srlv klar for konsekvenser for det man gjør. En som et seg selv ja da hadde nok skien min trykt akkurat der det var mulug for å få henne yt døren. Etter i natt forstod jeg ting enda klarerer, enn om ikke enda mer forvirret. Her har vi en som langt i fra er seg selv. Tusen ord og nesten alle gjorde vondt. Harsk kald instiiling og krops språk og ikke et enesre hint til en tanke min eller andre nære sin vei. Jeg tror noe ble trigget da det skjedde noe med en i nær relasjon. Som jeg nevte på en av sidene. Jeg fant ut noe vondt. Som jeg skal prøve på men vet ikke om jeg makter. Jeg må ta i mot det som kommer samme hva. Jeg tror ikke hun kan lastes for det, ukke før rustningen igjen fallet. Hun er der bak, men rustningen blir stadig sterkere og kommer stadig raskere på. Jeg vet hun er bak den. Ikke at hun og jeg blir sammen ikke at hun plutsrlug elsker meg igjen Neida men hun med det store hjertet samvittigheten omtanken. Hva er det som sperrer ... eller kan jeg spørre HVEM ? Jeg håper denne gutten vil henne godt. At gan tar vare på henne men at når han virkeøig er blitt glad i henne at hun dumpet ham for en annen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå