Gå til innhold

Det er tydeligvis ikke bare kvinnfolk som er dramaqueens!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han der har jeg slitt med også, jeg prøvde først å gi beskjed om at jeg ikke orket den type oppførsel. Funket i et par uker, så var han tilbake til akkurat det samme. Da fikk jeg nok ;)

Du får si at du syns det er slitsomt, han må bestemme seg, eller dere avslutter datingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres ut som en artig, eiesyk fyr å bli gammel sammen med... eller kanskje ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet en ettermiddag av migrenemedisinen min, og jeg bruker å bli så slått ut at jeg som regel blir liggende 12-15 timer etter det. Den gangen sov jeg til midt på natta, og ble liggende i senga og slumre til utpå ettermiddagen. Slo av mobilen dagen før fordi jeg ikke orker lys og lyder uansett hvor lave de er..

Plutselig ringte det på døra, flere ganger, banket også på, også hører jeg "DET ER FRA POLITIET, KARI NORDMANN, LUKK OPP HVIS DU ER DER!!" DUNK DUNK i døra.

Herregud, hva faen skjer, tenkte jeg for meg selv. Krøp ned trappa i morgenkåpe og åpnet opp. Da hadde herregud meg i himmelen min dritneedy ekskjæreste fått meg etterlyst fordi han ikke hadde hørt fra meg på 2 dager, jeg hadde sovet meg gjennom besøket hans dagen før tydeligvis, så han hadde da bare løpt til politiet han. Når jeg slo på telefonen så var det over 200 tapte samtaler ( får sms om det fra Chess ved tapt samtale når tlf av eller uten dekning ) og nesten like mange setninger.

Meldingene begynte med "hei kjære, hvordan går det osv", "hva gjør du kjære? jeg savner deg" "KJÆRE, hvorfor svarer du ikke??". så etter en laaaang rekke med slike begynner det med "greit, det er slutt, orker ikke at du ikke svarer meg!!" og gikk tilbake til "glem det jeg skrev, jeg vil ha deg, og bare deg!" også rosinen i pølsa "TA TELEFONEN FORBANNA KJERRING!!!". hahahahæhæhæh.... gjett om, gjett om han ble desperat og jævlig når jeg dumpet ham? Ble nesten ikke kvitt ham, måtte få en kollega på jobb til å skremme ham vekk ..

Mitt råd ts, det blir ikke bedre, i allefall...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ringte det på døra, flere ganger, banket også på, også hører jeg "DET ER FRA POLITIET, KARI NORDMANN, LUKK OPP HVIS DU ER DER!!" DUNK DUNK i døra.

Aha, så det er pga. sånne som han at politiet ikke får rykket ut til de som faktisk trenger det. =P

Heldig hun som ender opp med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er pga. sånne som han at politiet ikke får rykket ut til de som faktisk trenger det. =P

Heldig hun som ender opp med ham.

Stakkars de som tok i mot etterlysningen sier jeg bare, de virket ganske bekymret der de stod og hamret på døra mi. Den ene betjenten gikk til og med rundt huset og tittet inn vinduer. Min idioteks må ha vært rimelig hysterisk der han ramlet inn og lirte av seg bekymringene :roll: flaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars de som tok i mot etterlysningen sier jeg bare, de virket ganske bekymret der de stod og hamret på døra mi. Den ene betjenten gikk til og med rundt huset og tittet inn vinduer. Min idioteks må ha vært rimelig hysterisk der han ramlet inn og lirte av seg bekymringene :roll: flaut..

Tydeligvis effektivt det han sa til dem i hvertfall.. uffamei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUMP HAN! DUMP HAN! DUMP HAN! Dump tullingen, ekke no mer å si om denne saken. Neida, spøker bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gi iallfall litt updates på hvordan dette utvikler seg da, for vår underholdnings skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet en ettermiddag av migrenemedisinen min, og jeg bruker å bli så slått ut at jeg som regel blir liggende 12-15 timer etter det. Den gangen sov jeg til midt på natta, og ble liggende i senga og slumre til utpå ettermiddagen. Slo av mobilen dagen før fordi jeg ikke orker lys og lyder uansett hvor lave de er..

Plutselig ringte det på døra, flere ganger, banket også på, også hører jeg "DET ER FRA POLITIET, KARI NORDMANN, LUKK OPP HVIS DU ER DER!!" DUNK DUNK i døra.

Herregud, hva faen skjer, tenkte jeg for meg selv. Krøp ned trappa i morgenkåpe og åpnet opp. Da hadde herregud meg i himmelen min dritneedy ekskjæreste fått meg etterlyst fordi han ikke hadde hørt fra meg på 2 dager, jeg hadde sovet meg gjennom besøket hans dagen før tydeligvis, så han hadde da bare løpt til politiet han. Når jeg slo på telefonen så var det over 200 tapte samtaler ( får sms om det fra Chess ved tapt samtale når tlf av eller uten dekning ) og nesten like mange setninger.

Meldingene begynte med "hei kjære, hvordan går det osv", "hva gjør du kjære? jeg savner deg" "KJÆRE, hvorfor svarer du ikke??". så etter en laaaang rekke med slike begynner det med "greit, det er slutt, orker ikke at du ikke svarer meg!!" og gikk tilbake til "glem det jeg skrev, jeg vil ha deg, og bare deg!" også rosinen i pølsa "TA TELEFONEN FORBANNA KJERRING!!!". hahahahæhæhæh.... gjett om, gjett om han ble desperat og jævlig når jeg dumpet ham? Ble nesten ikke kvitt ham, måtte få en kollega på jobb til å skremme ham vekk ..

Mitt råd ts, det blir ikke bedre, i allefall...

hehe wow...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Flott! Nå vet du i alle fall hvordan vi menn har det og hva vi menn må stå ut med måned etter måned, år etter år.

Noen få mannfolk er så ødelagt av feminismen at de går rundt og har mansen hele tiden. Det var bedre før, når kvinner visste hva deres oppgave var i samfunnet og mannen kjente sin plass.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...